Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ben net bij vend ff ondergoedjes wezen shoppen
    en een dora shortama 2,50
    en 2 nacht hemdjes 1,00 per stuk

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    het is ook wel erg leuk allemaal:)

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    fotooo morgen:D

4. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @Madeliefke, met mijn meiden gaat het goed! De oudste is weer helemaal in haar nopjes want school is weer begonnen. Die gaat altijd graag naar school. Vakanties vindt ze ook leuk hoor, maar school is het wel helemaal ;) En de jongste is gewoon lekker zichzelf: een lieverdje, maar regelmatig ook eigenwijs dondersteentje haha.

@Miekje, ja haha mijn jongste wil ook op hockey. We hebben dus voor een tientje zo'n klein hockeystickje voor haar gekocht zodat je af en toe met haar zus kan oefenen. Ze moet toch echt nog drie jaar wachten, want hier mogen ze pas vanaf 6 jaar beginnen! Wat leuk dat jij ook aan hockey doet trouwens! Ik ga het Bomba shirtje denk ik gewoon kopen. Heb nog een kortingsbon van 10% dus dan scheelt het weer. De maat van mijn oudste is altijd al eerste weg. Welke kleur wil jij hebben? Ik ga denk ik voor de roze:
    Bomba for Girls T-Shirt [8066 Bright Pink] - €35,95

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    @Madeliefke, leuk hoor wat je dochtertje op die foto draagt, dat shirtje had ik ook bijna nog gekocht, maar ik probeer (met de nadruk op probeer) wat selectiever te shoppen, ze heeft echt teveel, dus ben wat aan het minderen. Maar het staat leuk :)!
    @Mirell, leuk, ik vind dat V&D ondergoed kwalitatief vaak ook nog best aardig hoor. Wij hebben zo'n Ten Cate outlet hier zitten, dus ik heb van de week nog een hele lading ondergoedjes/boxertjes voor Luc gehaald. Ben goedkoper uit dan bij de Hema.
    @Miekje, ooh, leuk, ik ben benieuwd hoe het rokje staat! Ik vind het echt leuk spul van Wild. Ik zag nog meer leuke dingen, maar die waren in haar maat uitverkocht of voor de volle mep.

Denk morgen wat spullen binnen te krijgen, ook kleding voor mezelf, want mijn garderobe begint wat te verslonzen.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    miekje hoe groot is je dochter nu?
    Emma is ook van juni 2009...

Zo... heb ff de zomerbak naar beneden gehaald. Ik heb voor emma echt al veel...
    Ook een paar dingen die ik toch niet zo leuk vind dus die gaan op marktplaats...

Hebben jullie ook al zo veel? Ga straks ff overal fotos van maken.

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mirell lief die shortama... haha ga het bijna leuk vinden die dora pyamas ;)

8. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    S is nu 92 cm!! Emma is kleiner toch. Maar die is ook kleiner dan gemiddeld toch? S is precies volgens de normaallijn in de groeicurve.

9. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik vind het zo grappig!! Dat iedereen zo zijn eigen smaak krijgt mbt kleding bij onze kids!! Het leuke is dat iedereen zo respectvol blijft!! Ik blijf er bij, dat ik die chique stijl ook mooi vindt, maar het zelf koop voor 1 of 2 sets.

@ zo79, ik wacht op de sale voor het shirt. Hier gaat ze nu op ballet (ook voor de motoriek). Wanneer ze 4 is mag ze gaan hockeyen en dan ga ik wel kijken of ze er al aan toe is. Of dat ze het uberhaupt nog wil. Maar mama hockeyt natuurlijk ook, dus misschien wel interessant.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    miekje ik vind 95% echt heel mooi wat iedereen koopt. Al zou ik 80% zelf niet kopen.
    De overige 5% is echt mijn smaak niet maar ja dat hoeft niet toch?

miekje ik denk dat emma 88/89 cm is... ze is best wel aan het groeien de laatste tijd. Ze eet ook veel, vooral groente en fruit (heeft ze bord met worteltjes en friet, eet ze de wortels op en vraagt om nog meer wortels ;) dus denk een groeispurt. Wij moeten maandag naar het cb. Ben benieuwd.

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ja, ik vind het meeste wat ik hier voorbij zie komen ook leuk, heb zelf een uiteenlopende smaak, vanalles wat.
    Vaak zie ik ook dingen die bij dat type kind (haarkleur, huidskleur, kleur ogen en bouw) heel leuk staan, maar die ik voor die van mij echt niet hoef te kopen, omdat het gewoon niet er bij past.

12. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

:D:D
    pb:D:D:D

13. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Net even snel naar de winkel geweest waar ze Bakkaboe en Persival verkopen en ze hadden toevallig net gisteren wat in de rekken gehangen. Ik heb dit rokje gekocht van Bakkaboe, vind 'm echt leuk. Beetje combi van Claesen's en Doerak van vorig jaar:

Bekijk bijlage 214287

3 jaar en dan nog maat 86 passen hahaha ;) Toch is ze "al" 94 cm, maar het rokje valt aan de ruime kant :)

En voor de oudste nog een uitverkoopje gescoord:

Bekijk bijlage 214288

In het echt is hij mooier, kreeg 'm niet heel goed op de foto.

14. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

zo79> nou zeker zeg!
    Wel leuk beide rokjes.

15. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    En dan had ik nog een Jottum topje binnengekregen:

Bekijk bijlage 214289

Nu ben ik nog op zoek naar een donkerblauw rokje wat er leuk onder staat. Heeft iemand suggesties? Het is voor mijn jongste, dus maat 92 of een kleine 98.

Heb wel wat leuke rokjes gezien van S&D, maar dat is weer nieuwe collectie en 45-50 euro voor een rokje wat ze alleen bij dit topje aankan ga ik niet doen.

16. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    zo79

wat leukz eg en is precies doerak stijltje

al kan de onderste ook voor bengh door

17. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@mirell, setje van Bomba kan prima ook in het voorjaar/zomer. Leuk ondergoed en leuke prijsjes :D
    @pcootje, sterkte!
    @debby, oh nee als ze nog niet zindelijk is ,dan maakt het ook niet zoveel uit. Dan is de jumpsuit hoogstens voor jou zelf soms onhandig :D
    @bloempje, mim-pi valt wel heel ruim hoor. Fay heeft hier een rokje van mim-pi maat 74 die ze nog steeds niet aankan.......... Fay is bijna 16 maand :D
    @miekje,ik ben zeer benieuwd hoe het staat.
    @zo,ohhhh helemaalleuk dat rokje van bakkaboe mooi dat rood. Hier hing hij nog niet :(

18. wonderteam

Nou heb toch geshopt:

Deze van bakkaboe: Eigenlijk wintercollectie ,maar vind hem op zich nog wel voor het voorjaar kunnen ,wat vinden jullie?

Bekijk bijlage 214327

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Jezus meiden wat kletsen jullie veeeeheel!
    Mijn telefoon is al dik 2 weken kapot dus ik lees nu veel minder mee, vandaag was mijn telefoon weer klaar maar bleek hij dus niet gemaakt te kunnen worden.
    Was verdorie een HTC van nog geen half jaar oud... :x
    Nu heeft manlief vanmiddag een iphone voor me besteld dus ik hoop dat ik volgende week weer helemaal lekker mobiel ben!

Ik ga ook nog even speuren op het net naar een leuke outfit.
    Ze gaat 16 febr. mee naar mijn diploma uitreiking en dan wil ik wel dat ze iets moois aan heeft (alsof er niet al meer dan genoeg in de kast hangt haha)

20. wonderteam

Deel Deze Pagina