heb rokken 98/104 meteen ff gepast er waren alleen nog grote maten dus moest goed zitten maar die maat is prima de jurk heb ik nog niet gepast maar op het oog gekocht ook 98/104 ik zal m vanavond even passen
vriendin van mij vertelde: o dat doe ik al jaren op die manier Dentailmind, denk t niet. Is een fabriek daar. Ik zoek een normale dorpse tandarts eigenlijk. Al heeft diegene het vandaag goed gedaan.
mirell> hoe gaaf zeg! Dat ze gelijk zo erg kopieren qua kleding?!?! Nouja beter zo dan mega dure rokken niet waar.
Hier de bestelling van Billy en Lilly binnen! Ziet er echt helemaal super uit, maar 98/104 is echt nog veels te groot. Hoop dat ze het volgende winter past.
Ik heb morgen een shopdate met m'n moeder! We gaan naar Wijnegem (belgie) gevaarlijk!!! hihihi Wijnegem shopping center
@lynn, jij bent vast de expert: hoe vallen de rokken van Pom Pom? @bloempje, veel plezier morgen! @madeliefke, had je het expres op de groei gekocht of viel het groter dan verwacht?
Bloempje veel plezier en shop ze. Mirell ik heb hem gelijk opgehaald in het roze mer een mooie roze bolero erbij .maak straks even een foto. ik heb voor die blauwe 22.50 betaald.
@zo79: groot! zou kleinste maat kiezen van de combimaat. Als ik bij voor danique nu shop koop ik 86/92 voor onderkleding maar van pom pom heeft ze dan 80-86 nodig.
@madeliefke: waarom heb je zo'n grote maat van B&L genomen? Hier past 86/92 nog ruim/prima... wat heb je ervan gekocht? Ik heb vandaag ook nog een setje b&l binnen, blauwe rokje, wikkeltruitje en legging.
@bloempje: veelplezier morgen!! @mirell: leuk geshopt, vind het wel echt wat voor je meisje die rokken!
@bloempje lekker zeg! @Lynn ja vind het ook wel erg leuk niet elke dag maar gewoon zo af en toe eens @shannen o dat is niet duur maar hoe vielen de maten aangezien ik mim-pi zo groot vind vallen ben nu bezig met echte mim-pi truitjes erop outlet te scoren!! yeahhhhh o en de set van Bomba is binnen die is echt leuk meiden!!!!!!!!!!!!! zondag mag ze die aan dan hebben we een feestje morgen ook maar dan mag ze iets anders aan
Mirell wat een gave rokjes en zo mim-pi look achtig ben gewoon verbaasd! Die jurk is ook top! Moet misschien toch maar eens een ter stal gaan zoeken in een plaats hier in de omgeving.
was er nu nog iemand die dat rode mim pi jurkje nog graag wilde hebben? Marktplaats.nl > Mim Pi jurkje maat 92 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92
Thanks. Denk je dat mijn jongste dan nog maat 86 van rokje past? Ze past ook nog rokjes maat 86 van Bakkaboe, dus als dat hetzelfde valt dan zou het moeten lukken?