Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

nee sweet lake city ;) Vertaal maar komt er nooit. Hahahaaa mis wel hier een winkel in stadshart dat zo iets heeft. Hahahaaaa

2. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Dames, hoe valt cakewalk eigenlijk. Ik heb een leuk jurkje van zomer 2011 gezien.

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mama to be over het algemeen valt cakewalk een maat kleiner. Maar niet altijd.
    Ik had 2 jurkjes voor emma. Zelfde model, zelfde maat zelfde seizoen alleen andere stof.
    Beide maat 92. Eentje viel als 80-86 en 1 viel echt als 92...
    maar 9 van de 10 keer vind ik het wel een maat kleiner vallen.

4. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@zo79, ik ga vandaag even vragen of ze dat rokje nog krijgen ,anders maak ik graag van je aanbod gebruik :D Heerlijk zeg Florida :D
    @slc,oeh dat is idd wel iets om rekening bij te houden bij de tandarts.
    @mirell, superleuk dat jurkje en die rokjes!! Goede koop :D haha geweldig die foto :D:D haha ja die achter de wand stucken onthoud ik ook :DHier zeg ik wel eens inmetselen :D
    @bloempje,veel plezier met shoppen.
    @otm,haha geweldig wat kunnen kids toch leuke dingen zeggen hé :D

Wow, ik kreeg gisteren een mail. Mason mijn kleine mannetje start 23 april gewoon op de basisschool:$:$ pfff tijd vliegt.
    Ben benieuwd hoe alle kids daar op school gekleed zijn :D

5. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @mariomama, volgens mij staat er op de site van Persival wel een lijstje met verkooppunten!

@mamatobe, ik vind Cakewalk over het algemeen ook klein vallen, maar soms ineens dus een uitzondering die "normaal" valt.

@wonderteam, spannend dat Mason bijna naar school gaat! Als het een beetje gaat zoals hier op school, dan zien de meeste kinderen er allemaal hetzelfde uit, en een paar kinderen hebben net zulke gekke moeders als de shopaholics :D

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    wonderteam wat gaat het hard dan he!

en wat een ander draagt moet een ander weten....toch!!
    dan kan ik amy-lynn wel meteen alle kleding niet meer aantrekken naar kdv

ik vind wel dat als ze onder vlekken thuis komen
    je of
    niet moet zeuren
    of
    andere kleding moet aantrekken die wel vies mogen worden

gisteren zat amy-lynn hier te stempelen en alles zat onder de stempelkussen
    ja daar maak ik me niet echt druk om wassen we er wel weer uit

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    de terstal hier heeft 86/92 in het blauw weggehangen voor me... haha vind hem echt heel leuk!

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sja hoe anderen gekleed zijn moeten ze idd zelf weten. Ik merk wel dat ik de enige kledingfreak ben hier op de psz maar ik veroordeel niemand er zitten ook aardig wat kinderen op van ouders die amper geld hebben om te eten dus ja dan kan ik me voorstellen dat je geen merkkleding koopt.

Mijn vriendin (die is daar hoofdleidster en die geeft zelf echt niks om kleertjes) vertelde dat er een keer een moeder kwam met een 30e handsbroekje van een jongetje waar je op de rommelmarkt nog geen 50 cent voor zou krijgen met een gat erin en daar wou ze 50 euro voor hebben!
    Uiteindelijk heeft ze geloof ik 10 euro gekregen maar hebben ze ook gelijk de regels aangepast...

Ik snap dat niet hoor...
    Emma krijgt straks op haar verjaardag ook dr verjaardagsjurk aan naar de psz. Dat vind ik gewoon erbij horen. Maar als ie onherstelbaar vies wordt of er een gat in komt... sja ik zal denk ik wel even balen. Maar dan is het gewoon pech. Is mijn eigen schuld toch dat ik zulke kleertjes koop? En dr verjaardag hebben we dan toch al gevierd.

9. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Thanx! Ga ik even neuzen.

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    B&L gaat retour, het staat mijn meisje totaal niet....

Sorry heb de rest even niet gevolgd van jullie meiden...

Ben het wel eens: ik trek danique kleding aan naar kdv die vies mag worden of kapot mag gaan. Het zijn nog steeds mooie en leuke setjes en ook wel merk, maar bijv. haar dure pompom jurk doe ik haar niet aan, omdat ik daar wel zuinig op ben/wil zijn.

11. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Hier doe ik ook gewoon alles aan naar school en kdv. Ook hun dure jurken. Het enige waar ik rekening mee houd is dat als de oudste gym heeft, dat ze dan niet een heel ingewikkeld setje aan heeft omdat ze er anders een uur over doet om zich om te kleden ;)

Ik moet wel zeggen dat ik niet van die smeerpoetsen heb, dat scheelt natuurlijk ook! Ze worden wel vies van het spelen, maar nooit zo vies dat ik het er niet meer uit krijg. Misschien dat ik wel andere kleding aan zou trekken als het echte smeerpoetsen waren!

12. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @mirel: wat een superleuke jurk voor je dochter. Staat haar heel mooi.

@lynn: welke set was dat ook alweer van B&L?

13. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier toch wel zuinig/voorzichtig met kleding. Naar haar gastouder/psz krijgt ze toch wat simpelere dingetjes aan. Als het echt vies wordt, dan moet ik het ook weer warmer wassen. Op deze manier blijven haar mooie kleertjes mooi en heeft ze er en langer plezier van en kan ik ze evt weer verkopen.

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    grijs wit gestreepte vestje met grijs rokje en grijswit gestreepte legging...

15. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk om te zien hoe iedereen het toch weer anders doet!
    Hierop KDV is het behoorlijk warm en ik merk dat overdag de kleintjes vaak in romper met legging rondlopen (jurkjes en rokjes worden weggelaten) en de ouderen in broek & shirt, trui wordt uitgelaten. Daar pas ik de kledingkeuzes dan wel op aan door juist de onderkleding wel leuk en goed passend te hebben en geen al te warme truitjes etc aan te doen (die dan toch weer uitgaan). Ook de mooie leren schoenen/laarzen aantrekken heeft geen zin, de kleinste loopt op leren oxxys daar en de oudste op sneakers. Naar buiten doen ze daar kaplaarsjes aan, dus dat is makkelijker.

Mijn moeder heeft trouwens een Bakkaboe donkerblauw met witte stip shortje voor me gekocht met bijpassend shirtje, ben benieuwd!

Groetjes!

16. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een paar mensen een vriendschapsverzoek gedaan :)
    Even ZP uitvogelen....
    Het lijkt me leuk om ook de albums te kunnen zien en inspiratie op te doen om zelf foto's te plaatsen.

17. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Mirell, echt heel erg leuk die dingen van terstal! Goed gedaan!!!

@ OTM, heerlijk he al die uitspraken!

@ Wonderteam, spannend!!! Lisa mag 9 april beginnen. gata idd opschieten. Ze worden ook al zo groot!!

Hier ook gewoon alles aan naar het KDV. Alleen toen Lot nog op de babygroep zat kwam ze 2x in de week thuis met fruit en drink vlekken op dr shirt die ik er niet meer uitkreeg, toen was ik er wel een beetje klaar mee.
    Nu bij Lisa op de groep krijgt ze waarschijnlijk gewoon een slabje om met fruit eten want nu nergens last meer van.
    Als ze een x vies/kapot thuiskomen maakt me dat echt niet uit, hoort erbij.

18. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mmmh, een album maken doettie niet. Eens kijken of ik hier wel plaatjes kan plakken: mijn recente H&M aankopen:

19. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Allebei helemaal leuk!

20. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks Madeliefke!
    Badpakje gisteren meteen uitgeprobeerd in het zwembad, staat echt snoepig (hoop dat niet een kwart van de kindjes er straks mee loopt, maar ja das het risico van H&M)

Deel Deze Pagina