Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dat badpakje heb ik ook zojuist binnen gekregen!!! vind hem helemaal top. Dacht alleen dat het stipje roze was ipv rood. Maar rood is ook goed..

2. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Super leuk! Ga vanmiddag het badpakje maar eens in het echt bekijken;)

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.070
    3.862
    113
    Was vandaag in een andere plaats bij Ter Stal, daar hadden ze alleen nog maar die kleine maten rokjes die Mirell heeft. Maar ik vond ze er in real live ook heel leuk uitzien, dus net even gebeld naar Ter Stal hier en ze hangen hem apart voor mij, ga straks wel even passen daar met mijn meissie. Ze vielen toch klein? Normaal heeft ze 104 voor rokjes, nu maar een 110-116 gereserveerd.

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @MARIOMAMA: Leuk! Ik zag ook een bikini van h&m met dat motiefje gisteren.

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mariomama welkom
    Ik heb dat badpakje ook besteld (moest nog iets bestellen om aan het minimum bedrag te komen) maar weet niet of ik hem houdt. Idd het risico dat iedereen hem straks heeft vind ik niet zo leuk. En wij op het forum hebben kate mack badpakken/bikinis uit hong kong ontdekt via ebay. En die zijn dan incl verzenden nog goedkoper...

zo ff bij de terstal mijn rokje opgehaald. Was een 92, geen 86/92 maar volgens mij is het goed.

Bleef ook nog een winterjasje voor sam voor volgend jaar aan mijn handen plakken. 12 euro, daar durf ik het wel voor aan. Wel een 92 helaas, had liever een 86 gehad maar ik zie wel of ie past.

6. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Gaaf badpakje idd! en hoe is de kwaliteit van dat jasje?

Heb vandaag mijn Vingino bestelling binnen gehad, 2 lange broekjes voor de jongste en een capri voor mn oudste. Als iemand ongeveer dezelfde wil als de Vingino Maria van vorig jaar, de Palladia lijkt er superveel op.

En tevens 2 paar laarzen geshopt voor mijn oudste, ze is een maatje gegroeid en heeft nu 26. 1 paar donkerblauwe van Shoesme en een paar zwarte met gesp van Develab.

7. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Loesjuh, als je het H&M jasje bedoelt: kwaliteit is prima, natuurlijk iets van polyerster oid materiaal, maar voor 11 euro (-25%) vond ik hem prima, al is het maar voor erbij. Leuke roezels langs capuchon en strik-ritshanger etc maken hem echt grappig.

Badpak is trouwens niet echt figuurbevorderend als je meisje stevig is zeg maar :)
    Kate Mack wil ik ook nog wel erbij, van ebay, heb je een link?
    Maar ik heb altijd wel meerdere badpakjes hoor! (nog geen bikini's, dat vind ik niet zo leuk met zwemluier....)

8. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Ben benieuwd hoe de jas zit en wat voor stof het is. Vind hem ook leuk.

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mariomama had je ook die code voor gratis verzenden gebruikt? (1304?) anders ff opnieuw bestellen en die andere bestelling wissen?

10. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Mariomama super leuk dat jasje en badpakje ook.

Debby leuk geshopt.

Had voor romy een paar witte laarzen en balerina's weg laten leggen in maat 26. Hebben ze net haar voeten gemeten moet ze gewoon al maat 27 hebben!! dus ging het over helaas..

wel laarzen voor mezelf geshopt.

11. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een leuk jasje, debby! issie ook een beetje dik?

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dj momo ja hij is heel dik. Het is een wollen jas en daaronder zit alsware nog een vest ingenaaid. Hoop echt dat hij hem gaat passen want zoiets zocht ik al de hele tijd...

zag trouwens ook wel een leuk zomerjasje voor emma bij terstal. Maar ik wilde nu even geen 40 euro uitgeven... volgende maand weer.

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

nou heeel leuk!!

ziet er super uit badpakje ik word hebberig van

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.070
    3.862
    113
    Dat roze jasje met die roezeltjes langs de boordjes? Die vond ik ook wel schattig.

Het rokje hebben we gekocht. Ben wel in 10 minuten 10 jaar ouder geworden, want we zijn haar in de Hema kwijt geraakt vandaag. Echt vreselijk, het was hartstikke druk, we kijken even de andere kant op en foetsie. Beneden gekeken, boven gekeken, geroepen, haar om laten roepen en toen ik buiten rond ging lopen (ook nog eens markt) vond ik haar gelukkig bij een vrouw die de politie al had gebeld. Ze was zelf niet echt onder de indruk, stond gewoon een beetje rond te kijken. Pfff, ik stond echt te trillen, barstte bijna in janken uit en er ging vanalles door me heen.
    Gelukkig hebben we haar terug! Haar handje laat ik komende tijd geen seconde meer los.

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    ik wil m oooooook:)

16. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    amy-lynn past de 98/104 en valt goed op maat als je denkt aan 3/4 jaar.
    en ze zijn echt gaaf he!

17. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

supergaaf die laarsen

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

o meid jeetje wat zal je geschrokken zijn
    pfffff

dikke knuffel

19. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @jo79: ohhh jee verschrikkelijk zeg!!!! Ik had het ook eens maar toen stond ze gelukkig nog 10 m verderop in de winkel maar ze reageerde niet toen ik haar riep, nou PANIEKKKKKKK is dan het eerste wat er gebeurd zeg!!!

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    jeetje zeg zie ik leuken dingen van mim-pi
    en eindelijk ook de kleine maten
    zijn er al heel wat uitverkocht
    heeft iemand meer adressen??