mirell het is toch gewoon www.zyzou.nl ? Ik ga ff kijken... Maar moet eerlijk zeggen dat ik er niet meer "intrap" dat bijna uitverkocht zijn. Dat is elke keer zo. En elke keer kan ik het toch nog wel ergens krijgen. Zelfs met die holland jurk die al in de prespring was uitverkocht. Ik had hem gewoon nog ergens in de sale voor 30 euro. Vanaf 104 is mim pi trouwens makkelijker te verkrijgen in boetiekjes enzo.
GRRRRR probeer het gilet als retour aan te meldEn1. er 1w3ordte echter niet gereageerd. en de contact info 1op de site 1klopt niet. lin1tk naar kleertjes.co2m?! sorry sjaak tuept mee.
sorry, sjaak zat te klieren (zoals al de hele dag). Retour naar sdckids.nl en als je op de site kijkt is het email adres info@kleertjes.com gek toch?
Ben ook echt verliefd op de spulletjes van Mimpi iemand enig idee of het groot of klein valt.. Moet effe weten of ik voor Eef nog van de babylijn moet kopen..
vandaag nieuwe laarsjes voor mila gescoord. Pff wat gaan de voetjes snel.. Ze heeft nu maat 22 van shoesme.. Zal wel normaal 21 zijn. En zelf bij didi nog t een en ander gekocht.. Donderdag ga ik lekker shoppen met mn moeder!
Meiden hoe dik is de stof van Billy en Lilly? Kan dit ook nog gedragen worden in het voorjaar of is het daar te dik/warm voor?
future mijn ervaring met mim pi is dat de babylijn wel erg goed op maat valt. Ook deze winter weer maar ook dingetjes van vorige zomer. Alleen die lijn vanaf maat 92 die heeft een tijdje enorm afgeweken maar in een boetiekje vertelden ze mij dat ze daar enorm veel klachten over gehad hebben en dat ze dat nu aangepast hebben.
@kleding, hier trek ik ook altijd gewoon alles aan. Ik zeg maar zo de wasmachine is geduldig @diddl, oh bij jou ook al bijna Ze gaan bijna tegelijk. Oja mijn collega is gisteren met 39.5 bevallen van haar tweeling @mariomama, leuk geshopt!! @debby, leuk . Jas is ook super! @shannen, hele gave laarzen @jo79, pffffffff dan breekt je angstzweet toch uit. Wow ik kan me je schrik goed voorstellen. Gelukkig is alles goed afgelopen en was ze zelf niet overstuur. @mama32., leuke laarsjes! @djmomo, dat is raar zeg met dat mail adres zo.
wasvraagje: krijgen jullie er alles uit dan? Ik heb een keer rode waterverf niet uit een jurkje gekregen en ik heb nu 2 witte jurkjes die ik op zolder had liggen en bij het licht van de zolder (fel tl) zag ik ineens dat er in allebei een klein geel vlekje zit. Nou kan mij zelf dat niet zo heel veel schelen. Was een jottum jurk die ik voor 4 (!) euro op een rommelmarkt heb gekocht en een jurkje wat ik gekregen heb. En normaal zie je dat vrijwel niet. Maar ik wil toch wel proberen om het vlekje eruit te krijgen. Kan ik het nog verkopen En anders geef ik het wel aan mijn nicht. Die zat nu ook al weer op mijn kleertjes te azen... maar ja ik heb haar ooit eens een jurkje tegen betaling opgestuurd en zij zegt dat nooit gekregen te hebben. Voel me daar nog steeds lullig over. Ze wou geen geld terug maar ter compensatie laat ik haar nu maar in mijn h&m/hema etc bak graaien Zij heeft een meisje met een maat kleiner dan emma en een jongen met een maat kleiner dan sam...
leuk wonderteam!!! o trouwens... zou je wit kunnen bleken? En hoe dan? Ben echt een was nitwit hoor Hier alles bij elkaar in de wachmachine (alleen felle kleuren apart natuurlijk) en op 40 graden en tot nu toe alles goed gelukt. O en wit natuurlijk alleen met wit. Anders wordt het zo grauw. Maar ik kan altijd wastips krijgen.
ik vind ten hoor trouwens ook wel eens leuke dingen hebben. Ik zat eens te kijken in de sale. Er zit er een vrijwel naast emma dr psz en ik was te vroeg. Leuke dingen heb ik wel gezien alleen was emma dr maat dr al uit. Ga eens kijken als de voorjaarscollectie er is. Gewoon wat simpels, leuk shirtje ofzo want ik moet nog wat shirtjes hebben en ik wil van die dunne witte zomerbroekjes. Zowel voor sam als voor emma.
Wonderteam, dat paarse setje is leuk!! Hier voorlopig ff een shopstop wat mila betreft.. Nu zijn papa en mama ff aan de beurt.. Donderdag nieuwe auto opgehaald.. En hopen ons huisje snel te verkopen, dan moet er ook genoeg geld over zijn!
ja vind ik nu dus ook echt moeilijk mijn gevoel zegt maat 98 bestellen van die rode jurk maar vorig jaar viel alles zo ruim