lijkt echt veel op deze lijn ahhhhhh jaar geleden wat is ze ook alweer groot nu zeg! superleuk rokje is het
uit de witte jurk een beetje bleekmiddel met water verdunnen heeel weinig bleek!!! dan op de vlek smeren ik blijf erbij dat ik met mijn sunlight soap alles eruit krijg
Ik had dit laarsje ook voor danique, deze valt gewoon normaal op maat. @wonderteam: dat paarse setje is leuk zeg!
@ mama32, leuke laarsjes! @ wonderteam, heel leuk allebei! @ Jo79, jeeeeeetje meid wat zal jij geschrokken zijn! Hele dikke knuf voor jou!! Pfffff.
@ Debby je kan het ook insmeren met citroen afwasmiddel van dreft.. Werkt ook als een tierelier daarna effe in de oxxyaction weken en klaar heerlijk!! Lekker schoon wasje! @ Mirell balen van die maten eigenlijk wil ik het eerst passen vind zoveel leuk. Maar volgens mij verkoopt hier geen winkel Mimpi.. Ben lekker aan het verkopen op MP zou hem eigenlijk nu al wel willen hebben maar helaas nog niet in de winkels..
@wonderteam, zo Mason al naar school! Wat gaat de tijd hard zeg! Zat me vandweek te bedenken dat mn oudste over 2 maanden al 3 wordt.. Tsss waar blijft de tijd! @mariomama, ik had je geloof ik nog geen welkom geheten: dus bij deze WELKOM! Maar ik waarschuw vast...het is verslavend haha! Leuk jasje en leuk badpak!! @debby, leuke rok ! DUs ook weten te bemachtigen haha! @shannen, huh maat 27 al?! Wat groot! Hoe lang is ze als ik vragen mag? En leuke laarzen voor jezelf! Ik kan niet wachten ook weer hakken te dragen.. Heb al 3 jaar winterlaarzen met platte zolen (ivm zwangerschappen haha, en vorig jaar niks leuks kunnen vinden). Maar ik droeg altijd hakken, vind dat zo vrouwelijk staan! @Jo79, pfff wat zul je geschrokken zijn... dat is toch elke moeder haar ergste nachtmerrie!! @mirell, super leuke dingen van mim pi! Maar even net iets te duur voor mijn budget (ehhh, momenteel heb ik geen budget, maar koop goedkoop ). Vandaag even naar HIER geweest, voor persival en bakkaboe. Bolero's in wit en fucsia waren al op , nu heb ik ze laten bestellen, en in de woonplaats van mn ouders laten "bezorgen", kan mn moeder ze volgende week ophalen. Heb nu geen haast, als ik ze maar heb haha! Wel nog een mintgroene longsleeve gekocht, leuke strijklabel ala mimpi zoeken en dan heb ik ook een leuk shirtje voor weinig ! O ja ook nog even bij Ter Stal geweest! En het jurkje wat mirell heeft ook geshopt! In het blauw dus. Met lichtblauw en fucsia legging erbij, altijd handig . En ze hadden hem ook in babymaten, ook in roze, dus voor de kleine meid een roze meegenomen! Ben dr helemaal blij mee !
@ Debby, bedankt voor de tip! Ja hoor, 1304 ken ik Weet nu ook dat H&M altijd een week na mijn bestelling de -10% code opstuurt (tip: is nu 9602). Dus ik doe het zo: eerste bestelling gebruik ik 1304 en nu had ik de -25%code nog. Dan bestel ik wat ik zeker te weten wil. Niet alles in 1x. Daarna heb ik 1304 en de -10% code die ik dan weer eens gebruik. Zo is het altijd goedkoper dan in de winkel en nu hangen die jasjes bijvoorbeeld nog niet eens in de winkel. Had nu ook sjaal&muts ed in de uitverkoop erbij besteld. Ben trouwens wel benieuwd: jullie kindjes zien er altijd (altijd??) op en top uit, zijn jullie voor jezelf ook altijd zo goed gekleed?
@ Jo, m'n hart klopt in m'n keel alleen al bij het lezen.....gelukkig kwam het weer goed! Iemand met het Ter Stal rokje, vanaf welke maat gaat het? Ik heb qua rokje nog 86 nodig.... Hij is erg gaaf (twijfel want ik heb al 2 tule rokjes, name it paars en vinrose donkerblauw).
@mama32, leuke laarsjes! Ben eigenlijk ook nog op zoek naar nieuwe schoenen voor de oudste.. maar geen fut om haar mee op pad te nemen... Volgende week papa maar even lief aankijken haha! @lynn, jammer dat B&L niet je ding waren.. Ik twijfel nog steeds, maar ik denk dat ik alleen nog maar doordraagkleding shop, en een paar superleuke zomerse dingen.. @kleding kdv/gastouder.. Hier gaan de meiden sinds dit jaar 3 dagen naar de gastouder (eerst 2, en 1 kdv). Op de boerderij. Nou daar krijgen ze dus alleen een spijkerbroek aan, en een lekker shirt met vestje! Ze zijn veel buiten, soms 1,5uur op een dagdeel. Lekker op de fiets, in de stallen, in de zandbak enzovoort. Verder eten ze (vooral zomers) rood fruit.. nou ja, je raad het al.. Ik krijg ze zelden schoon terug. En ik wil het mijn gastouder ook niet aandoen om op te moeten letten, dus hier altijd goedkope makkelijke kleding naar de gastouder! @wonderteam, leuk rokje van bakkaboe! Heb er ook mee in mn handen gestaan voor mn jongste, maar heb het doerak rokje van vorig jaar voor haar (nog van de oudste) en vond het dan teveel hetzelfde.
@wonderteam, dat paarse setje vind ik echt SUPER!! Volgens mij ben ik vandaag de Henk ten Hoor gewoon straal voorbij gelopen (baal,baal) @mama32, leuk een nieuwe auto! Wat voor 1? En hopelijk verkopen jullie je huis snel! Heb je ook al een ander huis gekocht?
Ik heb nog nooit wat gehad van Mim-pi...m'n meisje is ook nog maar net 1 geweest en van afgelopen winter vond ik het niet zo wat. Deze collectie vind ik leuker! (maar wel prijzig) Dit jurkje (of andere jurkjes van die lijn) lijkt me wel wat! Mim-pi Mim 522 - Zyzou kinderkleding
25% geldt dan maar voor 1 artikel, weet niet meer precies wat het was, 9646 ofzo, maar als je googlet kom je er wel 1 tegen! 10% geldt dan voor hele bestelling.
O ja, vanmiddag dus even in putten geweest, hadden ze bijna overal 50% korting. Er hing bij een winkel nog best veel C&O (alleen ik kon geen complete set meer maken, en heb inmiddels genoeg hihi) Ook hing er nog veel mimpi, bomba, bblove en feetje! Wel leuke dingen, maar heb me in weten te houden! Ook hadden ze al neiuwe colletie Bomba hangen, vind het echt heel klein vallen hoor! Ik zou zelfs voor mijn jongste voor 98/104 shirtje gaan! Het valt smal en kort (bovenkleding) maar wel erg gaaf! Maarja ik ga geen 36 euro voor een shirtje uitgeven, ik vind het echt veeel te duur.
Henk ten Hoor? Die ken ik nog niet. Waar zit die? Leuk setje! We hadden hier op het dorp Hans Textiel (ook wel eens leuke basics), maar daar is helaas geen Ter Stal oid gekomen maar Smit Mode (een tuttige kostuumzaak).
loesjuh en andere voor alle h&m codes moet je altijd ff hier kijken: Girlscene - Officieel topic: H&M kortingscodes! - Fashion bijna altijd wel een 25% code en 5 euro korting of andere kortingen. Ik heb met 9690 besteld laatst. Dat was 25% korting en 1304 voor 5 euro korting (je mag er 2)