Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mariomama thnx voor je reactie... dat is dus zo een kate mack badpakje uit hong kong ;)

2. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor de leuke reacties ;)!
    @debby, wat stond dat jurkje emma geweldig zeg!!

@wonderteam, fijn dat je collega eindelijk bevallen is! Pff, k moet maandag weer naar de gyn, ga gelijk maar even vragen wat bij hun de "protocollen" zijn! Idd de gesprekken beginnen echt los te komen... Zo lief, ik kom vanmiddag thuis, vraagt ze: mama, heb jij boopappen gedaan (boodschappen), ik zeg ja, maar geen eten, maar mooie kleertjes voor jullie. Dus ik haal de jurk uit de tas, ze slaat haar hand voor haar mondje en zegt: oo mama, wat mooi! Dankejel... Ik zeg, kom ff passen, ze heeft hem aan en zegt: mama, ikke angelina ballerina :D. Wat een schatje!! Vanavond was ze een walvis in bak, met een staart haha... Wat een fantasie!
    Op de boerderij hebben ze het idd erg naar hun zin! En ik vind het ook belangrijk voor ze! Ze lopen gewoon door de koeienstallen heen, en zien en doen van alles! Ik heb echt buitenkinderen.. De oudste staat vaak al bij het raam, mama mag ik buiten spelen, de zon schijnt! Haha.

@mirell, wat vind je van dit mimpi rokje? Ik zag deze lijn in de catalogus... en ben er helemaal weg van!
    http://catalog.static.kixx.nl/l/40654a.jpg

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    otm ik vind dat rokje ook leuk maar ik zag hem op een plaatje bij een kind aan en toen vond ik hem minder.

4. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    O, zie dat je al besteld hebt ;)! Te laat....

@mama32, mooie auto hoor! Ik besefte me vandeweek opeens dat wij met 4 kinderen komende jaaaaaaren geen gewone auto meer kunnen rijden, ook geen station.. gewoonweg omdat we daar niet inpassen haha.

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    raar krijg geen foto te zien

6. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
  7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    ik vind het model geweldig leuk
    ik hou alleen niet van paardjes:)

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    zijn nog meer dingen die ik erg leuk vind hoor!

9. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    O, k zie nu je foto's. Grijze jurkje is niet mijn smaak, Rode jurkje vind ik wel erg leuk, zal Amy-Lynn ook wel mooi staan met haar blonde haren! Ben je niet bang dat dat grijze haar bleek maakt? Ik zou dat bij mn oudste echt niet aan hoeven doen.. dan krijgt ze een heel wit snoetje!

10. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat hebben jullie allemaal ontzettend leuke albums met geweldig aangeklede kindjes! (zien ze er elke dag zo mooi uit?? ik ben op doordeweekse thuisdagen ook wel van iets makkelijks aandoen hoor....).

Ik probeer ook wat foto's in een album te zetten, mijn album is eindelijk aangemaakt (duurde een dag?) maar foto's erin zetten lukt niet! Ik heb ze al door fotoverkleinen.nl gehaald en het is jpg en klein formaat.....wat doe ik fout? Bij uploaden pakt hij ze gewoon niet. Balen!

11. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Jo jeetje wat een schrik!! Gelukkig heb je haar gevonden, maar dat ze de winkel al uit was zeg.. Pff. Je had het ook over de rokjes van ter stal, bedoel je met kleine maten de babymaten? Ben wel benieuwd of ze er ook tm 86 komen hier hingen ze alleen vanaf 92..

Zagdat er leuke laarsjes geshopt zijn, en leuke jurkjes!

12. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
  13. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    ps. errug verslavend ja dit......

wel heerlijk om eens over je aankopen etc te kunnen kletsen - met mijn man kan dat niet echt zeg maar, alleen langs de neus weg.....

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mariomama hier ook wel eens een makkelijk dagje hoor!

geen ervaring met omoda sorry. Ik vind die schoentjes zelf ook niet zo heel leuk... wil je niet leuke sandaaltjes of ballerina achtige schoentjes voor dr?

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha mariomama probleem is dat je veel meer dingen te zien krijgt als je hier zit... en toch meer koopt... (vanmiddag toch ook weer 30 euro kwijt bij terstal dankzij mirell ;))

Maar ik zit hier dagelijks hoor. En hier in de buurt geen shopmamas. Had 1 shopvriendin maar die is nu alleenstaande mama en koopt alleen nog op marktplaats.
    Dus nu zijn jullie mijn virtuele shopvriendinnen ;)

16. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mariomama, ook geen ervaring met omoda

@debby, en het voordeel van virtueel internet shoppen is dat je niet elke week de hele stad of dorp door hoeft te struinen of er wat leuks voor je bijhangt haha. We tippen elkaar op de leuke dingen, en zo kun je dus gericht shoppen en afwegen... Ennuh geen zere voeten haha!!

17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Haha ik heb ook alleen maar virtuele shopvriendinnen en dankzij dit topic heb ik er twee echte vriendinnen bij gekregen :D en shoppen we dus weleens samen!!! Alleen als de kindjes mee zijn is het nie-zo-handig om samen te shoppen ;)

Idd als je hier zit ga je ook meer kopen...beetje jammer voor de portomonnee ;)

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    voordeel is wel dat iedereen hier altijd alle aanbiedingen weet. Dus dan heb je het wel goedkoper ;)

19. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Ohh fijn he! Hier ook niet echt shopvriendinnen! Ik kan wel lekker met mn moeder voor mila winkelen! Nu ff shopstop... Heerlijk toch hier kletsen met anderen die shoppen ook fijn vinden.. OTM.. Ja dat denk ik met 4 kleintjes. Toevallig had ik t met mn man erover, zo van stel je voor je hebt er 4.. Dan heb je een hendig grote auto nodig! Laatst nog een hema setje gekocht!

Deel Deze Pagina