Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mama32 hendig??? hahaha ;)
    leuk setje!

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    nee ben ik niet bang voor zomers kleurt ze best wel snel
    en op de foto staat ook een blond meisje;)
    en heb hier ook van bengh grijs en vind ik wel mooi staan:)

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    en het kwam weer naar mij toe....

verkocht op mp voor 53,00 wjihoeeeeeeeeeee weer shopsaldo

4. Nou ik heb heeeerlijk geshopt, gekletst en koffie gedronken in Belgie vandaag! Dit is de score voor Sam (volgend jaar):

5. Trui:

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    shopvriendinnen.....

pfff breek me de bek niet open.....

heb een hele lieve vriendin maar die denkt dat je 3 jaar met een rok moet doen
    dus haar dochter loopt met een rok op haar enkels die op kniehoogte hoort.
    ik heb 1 collega waar ik heerlijk mee over shoppen kan praten

en op ballet zit een echte shopmoeder
    dochtertje is 5 en ziet er ook prachtig uit in de mooiste lofff setjes
    ze vertelde dat ze al 3 winterjassen voorruit had gekocht met 70% korting volgende week zou ze adresje geven
    ze zei ahhh wat ziet je meisje er leuk uit zeg(amy-lynn droeg zwart gestipt bomba aan)
    en zo hebben we de balletles kletsend over merkjes gehad
    en nee we verstoren geen balletles hoor!

we mogen niet in de zaal aanwezig zijn
    alleen de kindjes
    en 2 keer per jaar een kijkles streng he! of normaal?

7. En natuurlijk voor ons meisje (volgend jaar winter) ben helemaal verliefd!

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    leuk hoor wat je geshopt hebt:)
    heb je leuke dag gehad?

9. En mooie smalle franse rompertjes:

10. Super! Heerlijk dagje lekker kletsen met mijn moeder en geen zorgen om zoonlief die was bij papa thuis gebleven.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hier op dansen mag je laatste 10 minuten kijken...

echt heel slecht maar ik ben vergeten dat emma vandaag een optreden had... oeps...

maar hier bij dansen zijn ook 2 shopmoeders. Helaas zijn het beste vriendinnen van elkaar en zitten ze altijd afgezonderd in een hoekje te giebelen. Als 1 van de 2 er niet is lul ik wel altijd met ze over kleertjes.
    Maar op de een of andere manier... zelfs de moeders die nog redelijk shoppen, shoppen niet zo veel als wij hier. Die kopen wel wat mooie dingen maar zijn er toch minder mee bezig ofzo.

12. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Jo, wat zul jij geschrokken zijn!! Echt een nachtmerrie... Fijn dat ze zelf niet geschrokken is en dat ze weer veilig bij haar mama is!

Mariomama, de Shoesme schoentjes van O'moda zijn van de collectie van vorig jaar. Er zal geen extra korting overheen komen, de schoentjes zijn al sinds het najaar daar in de SALE

Bloempjuh, heerlijk geshopt meid. Niet helemaal mijn ding, beetje klassiek, maar zo te zien wel echt mooi kwalitatief spul!

Mirell, Mim pi Mimpi Mim-pi :D Hier deze week ook wel wat verkocht via MP, maar had beter nog even kunnen wachten met plaatsen tot na de SALE, merk dat het nu net wat minder loopt.

Debby, Emma zit dus op zwemmen, ballet en de psz? Is dat goed te doen? Lijkt me toch wat veel met 2,5 of valt dat 100% mee?

Hier gisteren bij kleertjes.com nog twee shirtjes maat 50 bijgekocht. Ons mannetje wordt ws 6 pond, dus dan is dat wel handig. Ze zijn van de Noppies winterlijn, nu voor een habbekrats en daar wordt je lekker blij van.:)

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hier ook virtuele shopvriendinnen en heerlijk niet alles af hoeven struinen :D Ik ben sowieso van het alleen winkelen. Vind ik altijd wel zo relaxed :D

@otm, ben benieuwd wat jou gyn zegt. Haar gyn had ook gezegd dat dit een unieke situatie was. Ze hadden nog noot een tweelingzwangerschap zo ontzettend goed zien verlopen. Leuk dat rokje van MIM-PI, beetje delfsblauw achtig :D de jurken zijn idd ook leuk. Behalve die laatste. Niet echt mijn smaak.
    @mama32, mooie auto!leuk setje hoor.
    @mirell, grijze jurkje erg leuk. De rode is niet echt mijn smaak. Bij mijn zus haar dochter is ook maar 1x kijkles in de zoveel tijd. Zo kom je wel de tijd leukkletsend door met die andereshopmama haha
    @mariomama, hier nooit problemen gehad met foto's uploaden. Schoentjes zijn niet echt mijn smaak. Ik heb wel eens iets besteld bij omada ,maar weet niet hoe ze met afprijzen zijn.
    @Bloempje, leuk geshopt hoor!! Vind alleen het bovenste setje niet helemaal mijn smaak ,maar de rest is erg leuk zeg.

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja het is wel veel. Vooral omdat zwemmen en dansen op 1 dag is. Steeds denk ik na een blok van 6 lessen, ik ga nu niet meer naar dansen met dr. Maar ze vindt het geweldig. En verder heeft ze natuurlijk niks he. Geen kdv oid. Genoeg kinderen die 3 of 4 dagen naar een kdv gaan de hele dag. En de psz is maar 2 ochtendjes.

15. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Klopt idd, dat scheelt zeker, als je kindje de hele week thuis is, dan snap ik dat ze het leuk vindt om er lekker even uit te zijn met andere kindjes te spelen. :)

16. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik ben heel erg, ik heb vannacht gedroomd over het strokenrokje van Bakkaboe. Dus die moet ik ook hebben, van de week maar even kijken bij de tuunte. Wil er dan een rode longsleeve op en een donkerblauwe legging eronder.

Omoda heeft idd nooit echt een goede sale of kortingscode.

17. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

vergeten?? Jij slechte moeder...:$ nee kan gebeuren toch.Ze heeft er niets aan overgehouden.
    Maar gelijk heb je dat je dit kan doen.
    Mag morgen beginnen met me 4 dagen werk;):$:(:cool: kweet het gewoon weg niet of dat alles is. Maar ouder en kind gym is afgezegd en nu gaat ze elke zaterdag naar de gymclub om de hoek. (ja ook zonder ouders..spannend! naar de beste turn club van Nederland, van Verona van de Leur zonder de HP films die ze maakt:p)

18. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi

Shopvriendinnen: mijn moeder doet lekker mee, maar is meer van primark/wibra etc iets andere smaak. Maar erover kletsen dat ze er zo leuk uitzien kan natuurlijk wel. Mijn zus is er ook wel van maar die heeft (nog) maar 1 zoontje, en dat is toch anders.

Toen ik nog alleen mijn zoontje had (die is nu ruim 3) was ik ook niet zo a-holic. Ik kreeg veel kleertjes van twee schoonzussen en voor jongetjes voldoen tweedehands (merk: bennetton / mexx of we of name-it) capuchontruien met een leuk H&M of HEMA overhemdje ook prima. Stoere jeans erbij en klaar. Alleen met de schoentjes en met af en toe een verjaardags/mooi setje hoefde ik goed te zoeken. Nu krijg ik niet veel afdankers meer maar een jongen is snel klaar. Ik heb voor hem nu Vingino, Noppies, Mitch/Shoeby (de smalle jeans), Z8, C&O, GAP en Name it in de kast hangen maar met 10 setjes ben ik wel klaar. Voor hem vind ik stoere laarzen/schoenen en een goede haircut vaak de puntjes op de i zetten. (Al zijn kleding gaat naar m'n zus, dus nog een reden voor haar om niet veel te hoeven shoppen! Zij koopt wel eens een vingino'tje oid voor mijn kids terug.)

Nu ik een dochter heb is dat natuurlijk een ander verhaal! Ik krijg geen tweedehandsjes voor haar, dat scheelt al enorm, en er is natuurlijk een walhalla aan leuke meisjeskleding! Zijn doet helemaal mee met de shopaholics hier met Name it!, Vinrose, C&O (valt wel erg smal voor haar), Jottum, Noppies, Persival, ZARA, Claesens en ook de leuke HEMA, H&M etc items in haar kast.

Ik steek best wat tijd in de kleding maar koop wel bijna altijd met korting of in de sale. Om er met iedereen over te praten vind ik niet altijd leuk, want het komt zo materialistisch over. Mensen hebben vaak niet door dat je ook merk/mooie kleding kan krijgen voor niet al te veel geld.

Dus zodoende.......leuk jullie gevonden te hebben! Leuke tips uitwisselen zonder op pad te hoeven met 2 kids is altijd fijn!

19. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Bloempje, heerlijk een dagje zonder kind winkelen!!!!

Dat lukt mij 1 a 2 keer per jaar een dagje! In de kerstvakantie nog geweest en heerlijk geslaagd (Bijenkorf 50%, leuke shirtjes/bolero prenatal voor bij claesens rokje - wat lijkt op bakkaboe, ZARA uitverkoop.....).
    Toch vind ik online shoppen ook wel heel makkelijk......

20. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    @SLC, 4 dagen werken, respect!
    Heb nu een solli lopen voor 28 ipv 20 uur, dat lijkt me al druk....
    Maar goed, beter een baan dan niet....

Deel Deze Pagina