@ mirel das biZar hahahahaha ! Snap niet dat mensen dat kunnen. Je maakt er toch extra werk van althans ik altijd wel!
Ik kan alleen niet bestellen op de site, morgen maar eens gaan bellen. Lijkt namelijk super veel op dit rokje van Bomba. Maar scheelt 50 euro..
Bekijk bijlage 215158 Ik heb dit jurkje gezien en wil er een bolero en legging bij, maar wat zeggen jullie? Roze of wit erbij? Denk zelf dat fuchsiaroze te roze is of misschien dan lichtroze of toch maar wit? Mmm.. twijfel, twijfel. Wat betreft shopvriendinnen, niet echt. Ene vriendin d'r dochter heeft nu nog zomerjurkjes aan met shirt eronder, niet mijn ding. Andere vriendin heeft 2 jongens maar heeft echt een andere smaak als mij.
@Mirell: hahaha!!! Verdedigen: ja doe ik hier wel vaak maar in het echt praat ik met weinig mensen over haar kleertjes, ik krijg wel veel complimentjes en dan lach ik altijd vriendelijk of ik zeg, dank je, maar ik ga het er nooit over hebben, tenzij iemand er specifiek naar vraagt. Dat gebeurd weleens hoor, en dan leg ik uit dat ik veel dingen in de sale koop en dat ik het spul allemaal weer goed verkoop op mp. En dan is het gesprek meestal ook wel weer klaar. De meesten vinden haar kleding erg mooi en mooie stijl. Te duur misschien wel maar ach, dat mogen zij vinden daar maak ik me niet druk om. Mensen die me goed kennen weten dat het mijn 'hobby' is
Ha dames, Ik heb net een uitverkoopje gescoord: een Feetje setje. Het merk Feetje deed me altijd denken aan witte velours babypakjes met voetjes, maar dankzij jullie heb ik hun leuke lijn ook gevonden! Dit retro stofje vind ik geweldig (wie weet een jurkje voor mezelf in eenzelfde printje stof?), paars is helemaal de kleur van mijn meisje en ik denk dat dit ook in het voorjaar goed kan! (rood shirtje & rode legging) Wat vinden jullie?
@Mirell, hahaha, ik zie het helemaal voor me! Ik heb ook zo'n kennis, en dan maar afvragen waarom ze nog steeds vrijgezel is . @SLC, succes morgen!
ja, let niet op de tijgervoering :O niet echt mijn ding.... ik moest goed zoeken (had het rokje bij iemand live gezien) maar heb besteld bij kleinemaatjes.nl, nu 50% korting en ze hadden de gezochte maat 86 nog....
@ mirell zoooo herkenbaar (heb ook van die vrijgezelle vriendinnen.......) hoe moeilijk is het om minimaal even leuke laarzen aan te doen en mascara op???
Mirell ik heb echt in een deuk gelegen om je verhaal haha!! Mariomama leuk setje ik heb hem ook alleen een andere variant van het rokje. Zag veel leuke dingen voorbij komen, leuk rok je ook van woods. Mirell super leuke jurkjes van mim pi, heb ook veel op het oog van de nieuwe collectie, ik wil ze allebei een beetje matchen dus moet nog ff kijken wat ik ga nemen.
@mariomama, leuk issie he! Mijn dochter heeft hem ook. Met het groene shirtje met konijn erop, en een rode legging van de winbra met steentjes! Zal ff een foto zoeken! @kleertjes en daarover kletsen, haha gelukkig is mijn moeder ook een shopahollic, en een koopjesjager.. incl mijn vader haha dus die hebben altijd een luisterend oor Verder vind mn man het ook leuk om aan te horen, en is ook altijd heel trots op zn meisjes. Ook als we op visite gaan, die ik extra mn best, en dan hoor ik op de terugweg in de auto : schat, wat zagen de meiden er weer geweldig uit!! Ze waren weer de mooiste en leukste van allemaal hahaha! Verder 1 super leuke nieuwe vriendin/buuf waarmee ik urenlang over van alles en nogwat (en dus ook kleertjes hihi) kan kletsen! Ook shoppen we samen achter de computer, en onze dochters schelen maar 10 dagen, dus met enige regelmaat kopen we hetzelfde !
Ja, zo'n persoon ken ik ook, en zich maar afvragen waarom ze nog vrijgezel is . Oke, niet alles draait om het uiterlijk, maar het oog wil ook wat.