@OTM: oh wat leuk zeg zo'n nieuwe vriendin! Ik moet zeggen, met mijn buuv (is mijn tante) kan ik ook lekker kletsen over haar kleertjes want zij houdt echt heel erg van mijn stijl. Alleen zij vind het wel te duur allemaal. En ik hoor van mijn man ook elke dag weer dat ze er zo leuk/mooi uitziet. En dan zegt hij tegen Danique: ja laat dat maar aan mama over, leuke kleertjes voor jou kopen he? Haha Maar hij is maar wat trots als we ergens rondlopen/zijn en iedereen vind haar zo'n prachtig meisje!
@mama2be, ik vind het jurkje erg leuk! Voor het voorjaar zou ik met fuchsia legging doen, hoogzomer met wit. @all, ik kan jullie soms echt niet bijhouden hoor . haha. Hier zit ik echt nog te denken het z8 jasje/vest met borgvoering te bestellen (wel ff afwachten tot de 50%). Hopelijk is 104/110 er dan nog.. Mn man zei vandaag nog, waarom heb je voor de oudste niet zoon lekker vest?? Ik zei, ja ehh, moet er nog wel komen ja, hij zei inderdaad haha! Mn jongste had het vest namelijk van de oudste aan van vorig jaar. Zit veel lekkerder in de auto! Dus ik denk dat ik de wijze raad van mn man maar opvolg haha! (he wat een rotvent heb ik toch hahaha.. I love him!!)
@OTM, ik had vorig jaar ook zo'n z8 borgvest voor hem, maar toen hadden ze nog van die donkerblauwe met witte letters. Die kleuren die ze dit jaar hebben, vind ik niet zo mooi, dus ik heb het maar aan me voorbij laten gaan en bij de Takko of all places zo'n donkerblauw borgvest voor 10 Euro gekocht.
@buuf/vriendin.. ja het is echt een verademing om zoon vriendin te hebben! Ik ken haar "pas" een halfjaar, maar ze is echt mn maatje! Ik merk trouwens nu pas dat ik door mn ouders altijd wel "verwend" ben met kleding! Ik heb 1 broer, en mijn moeder heeft door ziekte nooit kunnen werken.. Dus mijn vader is/was alleenverdiener.. en heeft een baan als monteur (lees geen riant salaris!) en dan met een shopverslaafde mama.... Pfff mijn vader heeft heeeel wat zaterdagen over moeten werken om aan de grillen van mijn moeder te kunnen voldoen! Maar wij als kinderen hadden niks te klagen! We hadden geen bomvolle kasten, maar mn ouders gingen wel voor kwaliteit! We gingen erg vaak op donderdagavond even naar Apeldoorn ofzo. Ik kan mij nog goed herinneren dat ik een supermooi vest van Salty Dog kreeg, was over de 100 gulden, maar was het wel waard volgens mn ouders hihi.. Ik droeg zelden Hema oid. Wij gingen naar de Wedo, Duthler, enkele keer C&A enzovoort. Ik had shirtjes van NafNaf enzo. Dus ik ben idd een shopahollic, en verwend door mn ouders... Wat is jullie excuus haha?!
@mirell, lees nu je "uitje-met-vriendin-verhaal" haha, wat een giller! En dan vragen ze zich soms af waarom ze (nog) vrijgezel zijn... .
Oh..dit topic kost geld Volg jullie zo nu en dan en net voor onze jongste ook gezwicht voor het Feetje rokje en bolerootje van mariomama En naar aanleiding van de schoenaankopen voor onze oudste een paar leren Allstars en alvast ballerina's voor de zomer
@Jo79, de Takke kom ik nooit haha, vind die winkel zooooooooo stinken!! En helemaal nu ik zwanger ben.. ik kan die lucht niet hebben . Maar vind het model (voor meisjes) wel heel erg leuk! Ben alleen nog in dubio over de kleur,. maar misschien laat ik "het lot" wel bepalen... we zullen zien wat er met 50% nog in haar maat is.
@all, die de verleiding van het Feetje setje niet hebben kunnen weerstaan... Mmmm kan mn dochter wel in de folder zetten, ze heeft al 2 mensen over de streep getrokken hahahahaha
Zo, ik ben weer bij. Pff wat kunnen jullie kletsen zeg! @ OTM, gezellig zo'n buuf/vriendin! Hier hebben mn vriendinnen met kids toch een iets andere smaak (lees hello kitty). Mn zus heeft soms we leuke dingetjes voor dr dochtertje maar vaak ook niet, die wil er sowieso niet veel geld aan uitgeven en shopt ook niet op internet. Hier net Lot dr fotoalbum van 1 tot 2 jaar besteld. Wel leuk om te maken altijd, zie je ook alle kleertjes weer langskomen.
he ladies, wisten jullie ook al dat Hummbee tot 24 uur nog 10% extra korting geeft? heb voor ons meisje wat nog geboren moet worden een Noppies winterjas + muts besteld, een Dirkje jasje + sjaal en barrett, een rood jurkje van Dirkje en een zomerjasje van Noppies.
sjalleke, leren allstars leuk, waar heb je die vandaag, ben ik ook nog naar op zoek. otm idd dat setje staat je meisje erg gaaf.
en de sjaal met barrett en een zomerjasje van Noppies, lijkt me wel erg handig zo van het najaar of op een natte zomerdag. vond het nog wel lastig met de maat maar las al dat Dirkje en Noppies niet zo heel groot vallen en de setjes die ik al heb van Noppies had ik ook al het idee dat het niet zo groot uitviel. als het toch niet past of de kleuren staan haar helemaal niet dan zet ik het wel weer op MP.
Over dat kletsen over kleren: ik kan hier mijn ei wel kwijt. Sinds ik een dochter erbij heb, kan ik mij helemaal uitleven. Toen ik alleen mijn zoon had, kocht ik echt alles van Pointer, als de collectie uit kwam.Anderen lieten hun zoon in Wibra lopen of Zeeman. Niks mis mee, maar niet voor mij. Zo jammer dat POinter er niet meer is, Ik heb nog steeds geen goede opvolger ervoor gevonden. Another world komt in de buurt,maar niet alles is leuk. POrto azul, mcgregor, Esprit en V&D slaag ik toch het leukste voor hem. IK merk zelf ook wel dat ik gewoon kritisch naar andermans kleren kijk. Zo was ik vorige week op een kinder verjaardag: had broertje van de jarige job een rood/zwart grof geblokt houthakkers hemd aan, met een mat blauwe jeans en zomer gympen....zo sneu. Heb je niets anders in de kast, denk ik dan. Nouja ieder z´n hobby, laten we het daar maar op houden.
neeeej joh deze is wel getrouwd 3 kindjes enz maar andre zegt altijd liever een MILF(Mother I Like to Fuck) dan een MOEKE whahahahaha
@diddl, o mn vriendin heeft in smmige dingen ook wel een andere smaak (voornamelijk voor haarzelf) maar dat maakt voor ons niet uit. We zijn gewoon eerlijk naar elkaar (en smaken verschillen, dat mag ook ). Voor onze dochters ook wel verschillende smaken (soms) maar het meeste van elkaar vinden we wel leuk! Een beetje net als hier, sommige dingen vind je wel leuk, maar zou je zelf niet kopen voo rje kind omdat het niet zijn/haar stijl is of omdat de prijs je niet bevalt haha ! @tuttie, leuk geshopt! En met 10 extra kun je je geen buil vallen haha . @jingels.. ja ik snap ook niet dat de pointer gestopt hebben! Hoor er veel mama's over klagen. Ik zit zelf niet in de jongenskleding natuurlijk maar begrijp je volkomen! Die kritische blik herken ik wel ja, soms moet ik er op letten dat ik niet met "scheve blik" naar die kinderen kijk.. Zij kunnen er immers ook niets aan doen.. Het is in hun ogen immers "maar kleding" ... Je snapt wel wat ik bedoel denk ik . @mirell, grapjas haha, neej dit is een foto van een paar weken terug. Heb hem heet traditioneel 2 januari de kamer uitgebonjourd! Ennuh mijn man heeft het ook altijd over MILF... wat is dat toch met die mannen ! Gelukkig val ik (volgens hem) ook nog steeds onder die categorie .
O ja, ik gaat mijn mandje maar eens opzoeken... Morgen eerst de meiden naar de gastouder brengen, en de rest van de ochtend maar weer doorbrengen in het ZH... pff heb je om 10 uur een afspraak, moet je er om half 10 wel zijn omdat je anders de marathon moet lopen voordat eindelijk binnen bent... Ben je netjes optijd.. Moet je nog MINIMAAL 20 minuten wachten omdat het uitloopt.. (ja zelfs om 10 uur al!). Al met al hoop ik tegen de lunch (en dus rusttijd) weer thuis te zijn... Ff controle en groeiecho noemen ze dat... Maar wel een fijn vooruitzicht om weer de meisjes te kunnen bewonderen! @swl, las iets over een nieuwe baan, helemaal vergeten je succes te wensen.. Dus HIERBIJ: Succes meis!