Debby: Zo dat zijn gave jurken, maar zou ze niet kopen omdat ik ze te duur vind. Maar ze blijven mooi dat geef ik eerlijk toe.
ik vind zelfs 65 euro belachelijk veel geld voor een jurk. hoe snel is kixx meestal met zijn verzendingen? *ongeduldig....
Ik wil mijn kixx bestelling ook nu meteen hebben *joining de ongeduldig-club* @Debby vind dat rode jurkje van jottum echt heel mooi! Maar ook ik zou nooit meer dan 50 uitgeven voor een zomerjurk. Maarja, het geld groeit me dan ook niet op de rug Even een hele domme vraag: maar als nu de wintersale al is begonnen, betekend dat dan dat er al heel gauw een nieuwe voorjaarscollectie in de winkel ligt? Vind dat al jaaaren zo bizar en keer op keer kan ik niet geloven dat de winkels eigenlijk altijd een seizoen voor lopen. Als het dus hartje winter is en je hebt echt wat leuks nodig dan kun je het vergeten, want dan ligt er al niks leuks meer in de winkel. Alleen maar zomer-spul.
emmamick de voorjaarscollectie komt eind januari een beetje binnen in de winkels/webshops. Dus nu moeten ze ruimte maken. Ik vind het ook bizar, maar ik bedenk me altijd, als het eind januari is dan koop ik ook geen winterkleding meer. Dan denk ik, doe nog een maandje met deze kleding en dan weer zomerkleding... vrouwtje op hyves krijgt over 3 weken de monstercollectie van jottum zomer 2012 binnen. Dat vind ik wel erg snel...
Ik zit hier te balen was vanmorgen op tijd wakker maar deze doos had een fout gemaakt ik werk om half 8 gebld dat ik al moest beginnen dus halsover kop weg gegaan in de hoop nog effe tussen de middag de bestelling te plaatsen kon er niet eens op komen en net uit mijn werk uitverkocht!! Balen!!!
Dat jurkje met rode bollen heb je nog bij koflo met 40 procent korting nog vanavond tot 12.00, daarna korting minder. Ik bestel daar vaker en goede webshop.
Ja, klein! Ik heb vandaag ook iets van muy Malo besteld. Moet hier passen. Suus draagt nu 92. Bengh 98-104.
Ok zit te twijfelen over een blazertje van Muymalo.. Ik ga denk k de gok nemen en morgen eerst hier op t dorp kijken hebben ze ook 40% korting en wist niet dat ik voor Mila dan van bengh bij mt 110 116 moest kijken.. Klinkt zo groot! Zat ook nog te twijfellen over een setje van Bomba maar vind het leuk om ze te matchen met kerst.. Had idd ook op die site gekeken maar dat andere jurkje hadden ze niet en ik wil ze of beide of iets anders.. Maar lief dat je aan me dacht!
ja dacht ik ook al. zo een witte. Had de zeeman laatst en natuurlijk gewoon weg. Wil niet teveel geld voor een bondje wat ik verschrikkelijk vind bij mijn kind. Heb me woods bestelling binnen! O wat is C&O een mooi merk
Ja en toch vind ik met c&o dat de kleuren snel vervagen.. Heb 2 setjes voor de meiden van afgelopen zomer..
haha ja... ik dacht zelf ook... ff dr haar uitkammen en nog ietsje groeien en dat kan zo emma zijn Dus het zal dr wel mooi staan vrees ik
futeremama> vind ik ook. Zeker dat donkere. Maarja gebruik het wel als een van mijn favo setjes glimlachje> maat 98 gaat ze nu in. Maar was er bij hm geen bontje? Maat 92 zou ze dan moeten hebben gok ik.