hmmm alleen het rode jurkje is wel te krijgen bij kleertjes, jumpsuit niet. Nee ik wacht echt nog ff.
haha ja. Maar ik doe hypotheekrente aftrek niet maandelijks. En je krijgt als je een kind hebt ook nog een bedrag (inkomensafhankelijke combinatiekorting) over het laagste inkomen. Geloof dat dat iets van 2000 euro is. En ik heb 3 maanden volledig ouderschapsverlof opgenomen (dus ik had 3 maanden geen salaris, maar gelukkig konden we dat wel opvangen) en 10 uur per week daarna. En dat heb ik ook niet maandelijks teruggevraagd. Dus ik krijg nu gewoon alles in 1 keer. Wel lekker hoor
@ Futuremama, helemaal mijn style, bijna hetzelfde maar net een tikkie anders @ Lynn, ik dek ook wel dat dat rokje leuk bij Danique kan staan. Jij maakt er dan vast weer een echte Danique-set van! @ Debby, mooie meevaller!! Wel leuk heel de beneden boel onder handen nemen. @ Mirell, leuk!!
@diddle: dat hemdje vind ik leuk zeg! Is dat donkerblauw of zwart? @Debby: wow das een boel, zoveel krijgen wij niet terug hoor per jaar (als ik de maandelijkse bedragen bijv op zou tellen) Nou leuk toch het huis aanpakken! @rokje: tja ik weet het niet, ik kan er best een Danique setje van maken maar ja ik weet niet of ik er dan alsnog wel tevreden mee ben....mhmmmmm nog maar even over nadenken hoor.
lieve schat ik ook nooooit maar op vakantie heb ik er altijd een onder mijn kussen liggen als er wat gebeurd sta ik niet naakt op straat
Heb de zomercollectie van Bomba gezien ooh ik ben verliefd! Die shirtjes zijn zo mooi onwijs fel leuke printjes maar wel prijzig... ach ik zie wel misschien voor allebei 1 setje..
ahh supergaaf vind dat zwart witte setje helemaal wauwwwwwwww ik wil die ook wel hebben waarom zit er niet hier een in de buurt.......
Slaap je altijd in je nakie ooh ik kan dat echt niet ik slaap in een joggingsbroek en shirt.. Charmant he hahahah..