Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Debby: nee niet in de lounge daar kan ik het niet volgen!!!

@SORRY MEIDEN DIE GESHOPT HEBBEN, we beppen er helemaal overheen met ons belasting gedoe. Jingels leuk: wonderteam: foto. Sorry ben ik iemand vergeten?

@Debby: ga lekker shoppen meid!!! Jottum is al te koop op k.com (jottum zomer)

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@debby en LYnn, nee nog nooit een brief gehad en nu al 2 jaar kinderopvang. 1x iets terug moeten betalen en 1x terug gekregen. Wellicht gaat de opgave via het kdv? Het zou haast wel moeten ,want ik he nog nooit wat gedaan haha.

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    sorry meiden ik ga naar mijn elektrische deken ik moet morgen weer werken

truste!

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wonderteam dat zou best eens kunnen. Mijn gastouderburo deed ook heel veel (kot aanvragen en wijzigen etc).
    Nou kan ik dat zelf ook wel maar ik betaalde er 100 euro per maand voor dus mochten ze het wel doen ook. Nu was mijn gastouder mijn vader, en hij schonk mij mijn eigen bijdrage terug dus het leverde hem alleen maar geld op, maar ik vind niet dat het gastouderburo gratis geld hoeft te verdienen ;)

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    trusten lynn

Ik heb ook zo een electrische deken. Maar de stekker zit vast achter mijn inbouwkast dus kan hem niet pakken. Heb al vanalles geprobeerd en 10 keer aan reno gevraagd en hij vergeet het steeds.
    Voor straf krijgt hij nu elke keer als hij s avonds thuis is mijn koude voeten tegen zijn benen aan hihi.

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@LYnn, morgen doe ik he rokje bij FAy aan :D werkze morgen!
    @debby, haha nee idd

7. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    hmm ik ga de definitieve berekeningen eens even opzoeken.. ga nu ook twijfelen. Maar feit is, dat ik bij de aanvraag altijd dus ons werkelijke loon doorgeef en nooit wat heb teruggehad, dus het lijkt of ze daar vanuit gaan. Daarbij, als ik 2012 bereken met verzamelinkomen of met totaal jaarsalaris (schatting), het mij 31 euro per maand scheelt op die paar uur kinderopvang die we hebben.. Zou je kunnen stellen dat wij over de afgelopen jaren nog wel wat terug te krijgen hebben als het nu al 31 euro scheelt (toen gingen ze nog meerdere dagen ook).

8. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    oh en je bent welkom hoor haha :p

9. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

#4129 Loesjuh, 17 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jan 2012
    Wow bedankt voor jullie tips over de teruggave. Ik gaf ook altijd ons jaarloon op ipv verzamelinkomen. Blijkt dat we ruim 200 euro extra aan toeslagen kunnen krijgen per maand. Valt die verhoging van het kdv toch nog erg mee!

Ise, ik heb hetzelfde bij jou. Hier ook nog nooit wat teruggehad terwijl we toch echt ons jaarloon hebben opgegeven. En over 2009 sowieso nog geen beschikking gehad. Edit: 2010 bedoel ik, 2009 wel een definitieve.

10. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ik heb een definitieve berekeniggevonden van 2008. Blijkt dat ze toch ons verzamelinkomen hebben genomen. Maar dat is niet wat ik zelf had doorgegeven. Toch heb ik niks teruggekregen, terwijl ik het verschil over 2012 heb berekent, en dat verschil is dus 31 euro tussen verzamelinkomen en jaarloon.. Dat is toch heel vreemd!!! Lees net dat Loesjuh dat ook heeft.. heel gek.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ise ja dat ligt aan je salaris, dat kan ik zo niet bekijken. Op www.toeslagen.nl kan je de verschillende bedragen invullen en kijken of het klopt.
    Anders ff bellen!

12. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Jeetje dat is idd vreemd. Je kan nu nog wijzigingen doorgeven over de KOT over 2011. Zou dat zinvol zijn, dat je niet zolang hoeft te wachten op je geld?

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb over 2009 500 euro teruggehad (vulde toen ook mijn gewone inkomen in). En dat was maar over een half jaar.
    Maar ik nam ook veel uren af (mijn ouders hebben echt veel opgepast toen ik nog werkte, en ze bleef daar ook slapen een dag van te voren en dat telde ook mee) dus dan zit je snel op een verschil.
    Het ligt aan veel dingen, jullie beide inkomens, het aantal uren dat je afneemt, hoeveel kinderen je hebt etc.

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    loesjuh moet je ff bellen of dat nog doorgevoerd wordt.
    Kan tot 1 april geloof ik.
    Ik moet dus nog zorgtoeslag aanvragen. (vind ik zo leuk, heb nog nooit zorgtoeslag gehad haha) Maar volgens mij worden die aanvragen en wijzigignen altijd heel snel behandeld. Vorige keer was het bij mij binnen een paar weken geregeld.

15. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Volgens mij gaat dat idd wel snel. Met de zorgtoeslag en kindgebonden budget wacht ik nog even, doe ik gelijk met de inkomstenbelasting. Maar op de opvangtoeslag moet je zolang wachten, dus dat doe ik dan wel voor 1 april.

16. Ze hebben niet veel merr maar bambinotino heeft dus 75% op laatste sale

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    gvd ik zit weer eens te veel op dit forum...
    Ben in een vreselijke discussie verzeild geraakt over zeeman/wibra kleding... wat doe ik mezelf aan?
    Waarom kunnen alleen de meiden die hier zitten accepteren dat iets gewoon je smaak niet is... en dat je niemand veroordeeld?

Ik voel me af en toe echt maar een vreemde eend. Alsof ik mezelf moet verdedigen. Gelukkig heb ik jullie meiden die net zo maf zijn als ik ;)

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    he zie het nu pas met al dat gelul over belastingen :D
    leuk zeg!!!
    zou emma niet staan helaas maar wel leuk!

19. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @debby: daarom ben ik toen ook dit topic gestart ;)...en in de lounge kom ik al niet meer het gaat altijd fout daar in die discussies!

20. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ debby heb net even een gedeelte gelezen had zelf ook gereageerd maar die discussie ga ik niet aan! Heb deze discussie ook aan de kant van mijn die vinden mij niet sporen dat ik setjes van 100 euro voor mijn kids koop! En misschien spoort het ook wel niet maar interesseert mij lekker niks ik koop wat ik leuk vind klaar! Had voor Mila van vrienden een soort van berenpakje gekregen mt 44 ofzo echt verschrikkelijk en dan hun eigen kindje in merkkleding laten lopen. En ze weten dat ik van duurdere kleding hou dan denk ik bij mezelf als je een bePaald budget heb koop dan geen kleding!

Deel Deze Pagina