Oh sorry zie nou dat jou oudste bijna een jaar jonger is als mijn jongste. Op de foto's lijkt ze ouder!!
Future ik had vorig jaar een licht roze van Salty dog maar ik denk dat ze die dit jaar niet meer past. Dus ik moet ook op zoek naar een nieuwe.. heb nu nog niet zo veel leuks gezien.
@debby, het valt mij de laatste tijd erg vaak op dat als je een andere mening hebt sommige gelijk op hun achterste poten reageren. Beetje jammer ,zo wordt het er niet leuker op. Soms vraag ik me dan af zo'n reactie uit jaloezie voorbloeit ofzo. @mariomama, heerlijk zo'n vakantie in het verschiet @joyce,ik heb er nog wel 1 voor je. @pcootje, ja dat is idd een antwoord waar je niet echt wat mee kan. @miekje, onwijs leuk rokje!!
Ik had vorig jaar ook een bodywarmer een beetje oranje achtig maar vind het toch ook niet bij alles leuk staan pfooeehhh moeilijk..
Wow die is echt gaaf!! Hier ook weer geshopt, als het binnen is zal ik het even laten zien. Voor de jongste. Nu is de oudste echt aan de beurt die moet nieuwe schoenen hebben want ze is 2 maten gegroeid.
Ik heb een zilveren bodywarmer staat super vind ik zelf. Foto is van het najaar, ik hoop dat ze hem straks nog pas.
Hier kwam het Feetje setje ook binnen. Gelijk even gepast bij E. Is precies pas! Dus meteen het laatste setje van dit merk denk ik..... Let niet op onderkleding, die had ze toevallig aan, de rode set is nog niet binnen (wacht op Hummbee). Vinden jullie de bolero ook zo raar aantrekken met die voering? Misschien zaterdag aan op papa zijn feestje, of ik doe nog een setje van de feestdagen, even aankijken. Maar het kan iig mee naar Eilat!
Mariomama... Ik vond t op t plaatje leuker dan nu ze t aan heeft.... Misschien dat ik t in combinatie met andere kleertjes wel weer super vind, maar ben nu nog niet overtuogd!
Lief setje hoor! Ik was vandaag bij de Hema en zag zowaar een rokje in haar maat wat ik nog leuk vond en nu 5 Euro was. Ook nog een jurkje voor 5 Euro gehaald, maar daar moet ik nog een fotootje van maken of op de site zoeken. Die lichtblauwe met bloemen en ruitjes, zo'n zomerjurkje. Haar rokje was vamorgen vies geworden, dus kon ze mooi deze aan, past prima bij de kleuren die ze al aan had.
@mariomama haha leuk!! Hier heb ik het ook vanmorgen aangedaan en zo gecombineerd: Bekijk bijlage 215957
@jo, dat staat leuk het rokje!! Fay heeft van die print volgens mij een jurkje. @diadeem, leuk zeg die zilveren bodywarmer.
@ wonderteam, ja met rood staat het veel leuker natuurlijk! (wacht met smart op de postbode) Ik ben op zoek naar ballerina's / sandalen voor madam voor februari. Ze heeft nu alleen oxxy slofjes en leren ballerina's met leren zooltje zeg maar echt babyschoenen en deze shoesme loopschoenen (maat 23): zie foto een maand geleden in gebruik genomen en vallen nog vrij ruim). Moet je sandalen nu een maat kleiner nemen dan normaal? Omdat je anders de ruimte bij de tenen ziet? Ik zoek natuurlijk een leuk koopje, moet bij roze kunnen en liefst ook rood en donkerblauw, dus denk aan wit of zilver. Ze past ze dan van de zomer vast niet meer. Tips?
Jo... Dat rokje is leuk!! Ik zie al waarom dat feetje niet zo leuk gecombineerd vind... Ik heb n afschuw voor shirtjes in de broek/rok.. Ik vind dat echt verschrikkelijk... ..
@jo79: gefeliciteerd (neefje) en mooi setje van je dochter! @Feetje: vind het leuk staan bij jullie kindjes maar is niet zo mijn smaak. @Miekje: leuk rokje! @hier: baal als een stekker. Ben 2 schoenenwinkels in geweest. Blijkt dat die Hush puppies dus wel te wijd zijn voor Danique, ik had het nog specifiek gevraagd in die winkel toen ik ze kocht, maar dat meisje zei nee hoor, ze zitten goed. Danique heeft dus wel een smal voetje. Ik vind het vervelend hoor dat ik in iedere winkel weer ander advies krijg. Nu heb ik wit/zilveren clic laarsjes, die dus wel mooi smal vallen. 40% korting, dus was te doen. Maar heb nu geen grijs/zilveren dus ik ben op zoek. Twijfel nu tussen de taupe kleur shoesme's of grijs/zilveren clic laarsjes. Ze kan ze allebei bij een aantal setjes wel goed aan. hmmm lastig. @sorry als ie iemand vergeten ben @diadeem: dat v&d jasje had ik gisteren in handen, is een leuk jasje! @zomerjas: ik vind ze meeste jassen niet mooi dus het zal een aardige zoektocht worden maar koop er wel 1, want afgelopen jaar had ik er dus geen en ik heb een zomerjasje echt wel gemist!
Hier de collectie van Bengh gezien! jeetje ik zie niks leuks.. bah, had het al een beetje zien aankomen. Misschien moet ik wennen aan de collectie?? De 2e levering moet nog komen. Nu dus nog niks geshopt. Wel op ander leuk merk gestuit. Ninni-Vi kennen jullie het?