gelukkig ben ik zelf wel gek van de grijse kleur bij haar! dus ze blijven alle 2 maar jij bent natuurlijk van de kleurenwaaier he!
mooi! dat jasje heb ik ook voor sam voor volgend jaar. Vind hem echt heel leuk, netjes! Welke maat heb jij genomen?
Jo: Gave kleren voor je zoon hoor, jammer dat S&D le chic al op was in zijn maat! Mirell: Echt super gaaf allebei, ik vind zelf die grijze met die laagjes het leukst!! Tesske: Moeilijk hoor ik zou voor de speciale school gaan maar je moet het helemaal zelf weten. Succes met je keuze!
@ Debby, graag! Geldt de code ook onder de 50 euro? Ik heb timberland regenlaarzen op het oog, die zijn nu in de sale....
@mirell: dat klopt, maar vat het ajb niet op als kritiek he, is gewoon hoe ik het zelf zie. Iedereen moet uiteraard doen wat haar het beste lijkt. Dat doe ik zelf ook, en ook niet altijd met goed resultaat
'k heb 'm bij een Belgische webshop besteld voor 37,95 incl verzenden, dus dan hoef je maar 2,95 extra bij je potje te leggen Als je het linkje wilt dan hoor ik het wel.
z079 ik vind hem ook leuk... hebben ze ook 92? ik vind trouwens het woord sexy in deze advertentie heel fout... maar zal wel weer aan mij liggen...
@debby, ja ze hebben ook 92. Mim-Pi - wooply.be Met een code krijg je 5% korting en het is gratis verzenden. Tenminste, dat was zo toen ik 'm bestelde, maar zie het nu niet meer staan
hahah nee joh ik heb niets met kleurenwaaiers en je kan mij toch inmiddels ook wel beetje doe ook altijd wat ik wil en smaken blijven nu eenmaal altijd verschillen en voor mij staat hij haar geweldig
Zie berichtje aan Debby: Mim-Pi - wooply.be Heb via de mail van hun een kortingscode gekregen. Ik wil 'm wel doorgeven? Misschien dat je anders de klantenservice kan bellen om te vragen of die nog geldig is en of het nog gratis verzenden is!
thanks debby, heb de laarsjes besteld (en mim-pi kniekousen, m'n eerste mim-pi gadget ! ik breek mn record, wel iets van 8 bestellingen in 24 uur