Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

2. wonderteam

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Geke, ik heb van D. nog een trendcoat van Esprit in fuchsia van Esprit. Mt 80 maar valt ruim.
    Esprit - baby jas? Bestel nu bij wehkamp.nl

Hier als D. haar nieuwe kamer klaar is, de bak erbij pakken. Volgens mij heb ik hier nog wel redelijk wat van afgelopen jaar en in de sale gekocht.

Hier ga ik denk ik ook voor spijkerjasje + bodywarmer en daarnaast nog een jasje. En ik denk ballerina's, sandalen en gympen.
    Maar budget is hier wat beperkt dus moet even zien hoe het uitkomt.

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik had voor emma vorig jaar echt wel leuke ballarina achtige schoentjes van van haren. Daar wil ik wel weer gaan kijken. Ze heeft ze niet niet zo vaak aangehad want meestal had ze haar brakkies sandaaltjes aan. Ik wil weer dezelfde sandaaltjes ongeveer als ze ze weer in de collectie hebben maar dat vermoed ik wel. Had ze vorig jaar tijdens dat 20% kortingsweekend gekocht.

Shoesme is niet echt mijn merk...

5. wonderteam

blouse van benneton voor volgend winter en heb er ook zwart 3 kwart broekje van benneton bij.

Bekijk bijlage 216336

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lynn heb je al een zomerjas gespot? Ik vind de winterjassen die jij hebt meestal wel mooi, dus kijk ff af waar jij mee komt.

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Geke, ik had hier vorig jaar ook shoesme, dan de flexproof omdat ze net liep.
    Na 3 maanden een iets stevigere zool. Nadeel van die flexproof vond ik dat ze geen stootrand hadden en ik bleef aan het poetsen. Maar deze lijken me erg geschikt. Zilver bevalt hier erg goed.

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    heel mooi Lynn

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @debby: ik zit op een jottum zomerjas te wachten dit jaar...ik merk dat ik de jassen van jottum toch altijd het mooist vind. Vind die van s&d le chic trouwens ook wel leuk deze zomer. Dus als jottum niks wordt/is dan wordt het die van s&d le chic

@wonderteam: leuk leuk leuk helemaal mijn smaak :D Dat blousje van benetton met 3 kwart broekje heb ik ook, zie album. Dat broekje is trouwens heeeeel donkerblauw hoor...
    s&d jurk: geweldig!! Ik wil hem ook maar wacht op sale want voor maat 92 ben ik 80 euro kwijt anders...

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wonderteam leuk geshopt.

Die jas is ook leuk maar toch niet helemaal voor mij.
    Ik moet echt een jas hebben met de wow factor.
    V&d jas komt in de buurt maar is het toch nog niet...
    vorig jaar zat ik ook al te zo te suffen... (en heb ik uiteindelijk DE jas voor 10 euro op marktplaats gekocht...)

11. wonderteam

en nog dit jurkje voor Fay:

Bekijk bijlage 216345

Pffff uploaden gaat traag :(

Verder nog 3 korte mouw blouses voor Mason en 1 lange mouw

12. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    @red, die vind ik wel leuk! Wil je me pb en wat je ervoor zou willen hebben?

Wonderteam: lekker geshopt! Dat tuniekje is leuk! Hema?

@Debby, ja, een paar goedkope erbij kan wel. En Ro loopt ook al meer dan 3 maanden tegen de tijd dat het voorjaar is...
    Heb jij die h&m codes nog bij de hand? Of weet je waar ze staan?

13. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wonderteam en Lynn, goed geshopt meiden! Tuniekje S&D le chic is echt top.

Hier vandaag na al het gepraat over smalle voetjes maar weer eens richting schoenwinkel getogen en wat blijkt. Haar Bo Bell laarsjes zijn ondertussen te klein en Shoesme was niet te groot, maar wel erg wijd. Maar het kon volgens haar niet superveel kwaad. Wel nu nog een paar supersmalle laarsjes van Jochie/Freaks erbij gekocht, zodat ik de Shoesme kan afwisselen. Vind het niet de mooiste schoentjes, maar ze passen wel erg goed. En nu met 70& korting hoefde ik maar 25 euro te betalen, dus dat was mooi nieuws ;)

14. Sherry

Sherry Niet meer actief

15. wonderteam

16. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

nou gelukkig maar dat smaken verschillen
    maar de jurkjes die ik nu heb vind ik de stofjes juist wel weer heel mooi van.
    de poezenjurk is van hetzelfde stofje en blijft ook na was in was uit mooi dus nee ben het niet helemaal met je eens
    maar smaken kunnen verschillen;)

17. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    leuk hoor! ben benieuwd naar de rok

Deel Deze Pagina