Bedankt Debby! Gelukt! scheelt 14 euro! Zo, ik ga slapen, wordt weer een zware nacht vrees ik en morgen werken...
@all, jee het wordt steeds erger. Kijk even niet en weer tig pagina's erbij @wonderteam, wauw, superleuk geshopt meid! Het jasje van V&D is erg leuk. V&D heeft elk jaar zo'n modelletje, mijn meiden passen die van vorig jaar nog: de een heeft een donkerblauwe met witte stippen en de ander een lichtblauw gestreepte @hier heb ik ook geshopt! Ik heb eindelijk een leuk rokje gevonden voor bij het wit met blauwe Jottum topje. Het is dit rokje van Pom Pom geworden: Bekijk bijlage 216387 Voor mijn oudste meteen even een topje (ook van Pom Pom) meebesteld voor op een rokje wat ze al had: Bekijk bijlage 216388 Verder heb ik gisteren nog een Porto Azul rok gekocht, die rood wit blauwe uit de zomercollectie van vorig jaar. Kan even geen plaatje meer vinden maar zal een foto maken als hij binnen is! Verder zit ik tw twijfelen...je kunt je kind bij Chaos and Order opgeven als model. Zit te denken om misschien mijn jongste op te geven, maar twijfel nog even verder
Valt wel mee vind ik. Op het moment heeft dochterlief voor de lengte (o.a. H&M) 80 en in de breedte zou er nog wel een baby bij passen van BJ heeft ze 12M
Lynn: Die jurk is ook leuk, ik vind dat kleurtje leuk omdat mijn dochter blauwe ogen heeft!! Maar ze moet wel 2 of 3 maatjes groter hebben. Wonderteam: wauw wat veel zeg, super leuk kon je het nog dragen?? Zo79: Gaaf rokje zeg van pompom.
@diadeem: oh jammer, nou als ik hem in groter maatje tegenkom laat ik het weten! @zo79: helemaal mijn smaak leuk!
bonnie jean valt enorm klein. Maar idd wel breed. Heb net even de pre-order bekeken op american dreamgirl, nee dank je. Alleen die jas vind ik leuk (maar dat jurkje niet geweldig, gewoon wel leuk voor psz) maar ik denk dat ie tegenvalt in het echt... En eigelijk vind ik het kraagje weer wat te tuttig hihi.
zo79 ik ben benieuwd hoe dat rokje valt. Als ik hem zo zie denk ik nee... maar ik denk dat ie best heel leuk kan vallen.
lynn wat ga jij altijd vroeg slapen... mijn man stelt net voor om naar bed te gaan... en ik zei nog... jaaaa dag ben geen 50 haha maar ja ik hoef niet vroeg op natuurlijk (tenzij emma weer om 5 uur wakker wordt vandaag)
Ik kan je over een week of 2 meer vertellen Het merendeel wat er bij hun op de site staat is de collectie van 2011. Dus niet eens zomer 2012.
@lynn, hihi, had jij dit rokje trouwens vorig jaar niet?? @debby, met het topje wat ik er bij heb zie ik het wel voor me en komt het wel goed. En anders gaat ie gewoon op Mp ofzo
zo79, denk dat het ontzettend leuk bij elkaar zal staan Rokje zal knie lengte zijn? Ja! Truste Lynn. Ik ga ook maar zo eens.. morgen om 05.15u de wekker weer
@sherry, ja, denk inderdaad dat het rokje knielengte zal zijn. Ben benieuwd Dat vind ik nou het enige irritante aan online shoppen: dan moet ik daarna wachten tot ik het binnen heb
super zeg! die kleertjes en je kind opgeven als model nou dat zal die van mij me niet in dank afnemen maar waarom twijfel je dan? is ze eerder model geweest of er voor gevraagt?
@mirell, nee ze is nooit eerder model geweest. Ja voor een privé fotoshoot haha. Ik twijfel eigenlijk omdat het me aan de ene kant wel leuk lijkt, vooral ook omdat ze altijd veel van Chaos draagt. Maar aan de andere kant, doe ik haar er inderdaad een plezier mee? Thuis foto's maken gaat vaak wel prima en vindt ze over het algemeen leuk, maar als ze haar bui aanheeft, berg je dan maar...Ha, kijk, ik ben er uit. Ik doe het niet Thanks
Leuk geshopt allemaal, Lynn leuk die jurk echt voor danique. mirell jurkjes heel leuk, vooral die grijze. ik vind die andere jurk ook heel erg gaafl die je nu bij kixx besteld hebt. die stond ook op mijn lijstje haha. Wonderteam leuke dingen geshopt. zo79 mooi hoor die rok.. Sherry kleding ook niet mijn smaak.. Vandaag setje van bomba binnengekregen echt heel mooi, fijne kwaliteit ook.
Wonderteam: leuke dingen heb je gekocht! Lynn:het blijft een mooie jurk, jammer dat ze hem niet in een andere kleur hebben.