@lynn..jurk is super mooi....loff is echt heel mooi.. Wonderteam..prachtig je aankopen..sd le chic jurk ga ik morgen passen maar dan de 92 in blauw..ik heb n echte smeerpoets dus de witte gaat m hier niet worden.
@zo79: nee ik heb dat rokje niet gehad van pompom, vind hem wel heel leuk! @debby: nou ja ik moet werken nu dus dan ga ik idd vroeg slapen tot vanavond enne tnx ladies voor de lieve reacties op de jurk!!!! @jingels: de loff jurk is er ook in roze en in wit met donkerblauw. Zie kleding4kids daar staat de GEHELE lofff collectie te koop!
thnx voor jullie reacties!! @zo79, wauw dat rokje is echt super!!!! @sherry, die kleding is mij allemaal net iets "te" @lynn, haha ik lig er ook altijd vroeg in. Helemaal met Fay die nog met regelmaat wakker is. Werkze vandaag!! Nou hier ben ik aan het ontbijten en ga zo werken. IK HEB NOG WEL EEN VERZOEKJE Van bakkaboe hebben ze van de nieuwe collectie een rood shirtje met korte mouw en een wit hartje voorop met een paar inimini strass steentjes. Hier in Zwolle zijn ze niet meer in maat 80 te krijgen en ze kwamen ook niet meer?? Het shirtje is 5,95 Wie zou voor mij willen kijken of ze hem nog hebben en dan evt voor mij willen halen?
@wonderteam: als ik hem hier tegenkom neem ik hem wel voor je mee. Maar ik weet nog niet, ga misschien morgen wel even kijken.
Zo heerlijke kletskousen! @ Miekje ben echt benieuwd naar het mimpi rokje wil hem namelijk ook! Waar had je hem ook al weer besteld? Ga ik ook effe kijken! @ Wonderteam leuk geshopt zeg! @ Mirell Waauw nu wil ik helemaal Mimpi hebben helemaal geweldig!! @ Lynn mooie jurk van Loff zou hem zelf nooit kopen maar zal D prachtig staan! Hier gister spulletjes voor ons huis gekocht lampen etc.. Ook leuk maar geef het liever uit aan kleding .. Vandaag op de foto op mijn werk ze krijgen allebei hun niuwe set van Nono aan kkijk dadelijk effe of ik een foto kan maken!
@Lynn, sorry was gisteravond al naar bed. Maar 1 cm groeiruimte is wel genoeg toch? Anders gaat ze er op sloffen lijkt mij. Heb net geprobeerd te meten maar dat laat ze niet erg toe. Heb het zooltje uit haar laarsjes gehaald en daar de voetafdruk van gemeten, dan zit ze op 13/13,5 cm. Ze heeft nog 0,5 cm over in 22. Ze draagt al vanaf augustus volgens mij deze maat dus blijkbaar groeien haar voetjes niet zo hard. Ik ga het er dan maar niet op gokken. Mogelijk wordt het hier 23 maar misschien dat ze ook ineens een groeispurt krijgt. Zal Danique even weer een luier om doen, die heeft er een handje van om alles uit te gaan trekken.
Wonderteam, flink geshopt!! Lynn, die jurk is leuk zeg! Hier komen alleen nog maar ondeugende, stoere kleertjes!! Mila is echt een ondeugende meid aan t worden en ik vind dan hele lieve, zoete kleertjes niet leuk bij haar persoonlijkheid passen. Ik heb gisteren wel nog een shortje en shirtje gekocht! En voor mezelf een skinny, topje en blazertje!
Goedemorgen! Hier heb ik gisteren ook het stippenrokje in het grijs gekregen voor de baby van de Jola. Erg leuk! Nu het weekend zelf even kijken voor een bijpassend shirt/legging.
bomba is echt heel mooi ook na het wassen doe er ff een snel strijkboutje over en aan en het zit zo lekker zacht bij dr ja bomba is wel een blijvertje hier denk ik zo!!! maar wel met een beetje korting hoor! ik hoop morgen de halterjurk binnen te krijgen van mim-pi werd eigenlijk smiddags al beetje hebberig van die jurk en toen mijn man m zag en zei ja bestellen schijt eraan toen dacht ik agh waarom niet... ben wel benieuwd naar een foto in bomba!!
vind het trouwens wel grappig dat de 1 de grijse jurk geweldig vind staan en de ander m juist niet vind staan wat een verschillende meningen hebben we dan ook weer he! maar dat is goed hoor..dat mag had m gisteren met een stoer vingino jasje erover aan gepast en is echt geweldig leuk ben er echt heel blij mee
Ik heb een vraagje. Ik heb 2 mim pi jurkjes op het oog bij happybee. En mijn meisje gaat net een beetje over naar 86. Zal ik ze in 80 of 86 bestellen? Als iemand een cortings code heeft is erg welkom. Alvast bedankt.
Ik vond ze beide qua model wel staan, maar ik vind de grijze een beetje saai voor haar stijl van anders. Ik hou zelf niet van cheerleader stijl maar dat vind ik dan bij jouw stoere meid wel weer heel goed passen. Het is dus niet zozeer de jurk, maar de stijl.
Ik heb een grijs jurkje gekregen wat wel wat van jouw Mimpi jurk weg heeft! Is vd H&M. Had m'n twijfels, maar vind het jouw dochter leuk staan hoor. Kon geen plaatje vinden, is uitverkoop denk ik.
hier net Kiezeltje gepast...nee valt echt heel klein..zelfs maat 92 was hier strak en klein! en toch weer hetzelfde als de winter maar dan nu in korte mouwen of dunner stofje. Wacht met smart op Pompom..rest jottum en sd le chic en benetton natuurlijk!
Ik heb net in RL even geshopt voor Bengh. En dames ik leer het nooit, kom de winkel niet uit, zodat er een veel te duur jurkje aan mijn vingers bleef kleven. Hij staat zo leuk. Op het plaatje vond ik hem tegen vallen. Ik heb voor de zomer alvast 1 wijde jurk!! ze hadden ook een gaaf vestje maar 75 euro gaat me te ver.
kiezeltje vind ik leuk! Maar merk dat ik het zelf niet koop!! alhoewel ik de collectie nu wel leuk vind. Gek is dat!!