Dus je hebt niet echt lekker kunnen losgaan Debby? Jammer...hihi soms is dat wel eens lekker na zo'n zware periode... Ik kreeg bestelling zara binnen, bontje en maillots, maillots zijn leuk maar bontje is me veel te heftig, hij is heel pluizig en daardoor veel te veel aanwezig en de pluizen geven enorm af, daar ga ik me kapot aan ergeren dus die gaat retour. verder heb ik vandaag mega druk het huis helemaal aan kant gemaakt, en plaats gemaakt voor wat kerstversiering, heb bij xenos een mooi glazen sfeerlicht gekocht waar kaarsjes in kunnen, en geurkaarsjes. En bij blokker en hema een wit klein kerstboompje met lichtjes en decoraties. Helemaal leuk, hihi. De kerstboom staat al (al is ie maar mini hoor) en nu lig ik wakker, heb ik wel vaker als ik zo druk ben geweest, dan ben ik savonds echt heel moe, maar kan vervolgens niet slapen... ik dacht, vul ik de kinderopvangtoeslag ff in, maar hij staat nog steeds niet online
Dat wilde ik ook gaan doen. Heb een hoop in te vullen aangezien de laptop gecrashed is, waarop de digitale versie van dit jaar staat... Qua kerst heb ik ook echt zin om de boel te versieren. Vorig jaar was dat nog wat lastig om dat dochterlief echt overal aan zat te plukken. Ga er vanuit dat het dit jaar minder is Debby, ik vind Lief! ook vaak echt leuke dingen hebben. Het valt alleen zo breed... Heb voor de kleine man ook wat dingetjes gekocht een tijdje terug. Wij vanmiddag ook Sint bij oma, dus mag Puck weer op haar paasbest mee . Zal straks wel even haar outfit showen
@LYnn, nog een beetje kunnen slapen? Leuk al watkerstversieringen. Ga hier maandagavond beginnen. Jammer van het bontje. @madeliefke, veel plezier met sintviering. Hier beginnen we rond 18 uur
Hier zo even in de kleren. Overdag even wat makkelijks, blijven lekker binnen en vanavond Sint vieren. Hier krijgt ze vanavond denk ik haar Retour short aan en een shirtje met 'Hoera, ik word grote zus'.
Oh iedereen heeft een leuk weekend met sint viering, ik zit het hele weekend saai thuis met danique, papa komt zondagavond heel laat pas thuis dus we vieren het maandag pas.... nou ja heb wel warme chocolademelk met slagroom....en dan maar in dekentje op de bank vanavond!
Hoi meiden! De shopdrang heeft hier ook weer toegeslagen haha! Jensen had 30-50% korting dus gisteravond even gekeken. Het meeste van de volgende maat was er al uit of ik kon geen setjes meer maken (wat ik liever meteen doe anders blijf ik net als nu met broekjes/shirtjes zitten die ik moeilijk kan combineren!) Wel nog leuke dingen gekocht! vanmiddag weer ff sneupen haha Zal nu met deze shopdrang wel weer vaker hier te vinden zijn
@Sint heeft alvast 1 cadeautje aan Danique gegeven, zodat ze er nu al mee kan spelen... @shoppen: ik heb dus al weer voorjaarscollecties gezien (amazingkids) en ik zie een leuk rokje en blazertje van Nono...ohhh hou me in*hou me in* @hier is onze kerstboom: Bekijk bijlage 203398
@ hier niets geshopt maar moet eigenlijk op schoenentocht voor de kleine meid. Heb nog steeds niet de eerste echte loopschoentjes en nu ze goed los loopt moet ik op pad...maar het regent zoooooo hard en wil de eerste schoentjes wel passen enz... @kerstdeco...oooh ik vind dat altijd zo heeerlijk sfeervol om te zien...hier vanuit geloofsovertuiging geen kerst maar elke jaar hebben we toch zoiets misschien gewoon een kerstboom voor de sfeer in huis.... Lynn...kerstboom ziet er leuk uit... zou hier zo bij het interieur passen....misschien toch maar een mooie witte kerstboom @ziet hier nu ook de amazingkids site met NONO voorjaar..... WAUWWWWWWWWWWW wat een mooie kleur blauw. ik heb ook al wat dingetjes gezien...jammer dat je bij amazing geen verlanglijstje kan maken.... #zegt tegen zichzelf dat ze geen wintercoll.. meer shopt en wacht op de voorjaarscollectie*
@glimlachje: ja erg he? dat rokje en die blazers, super leuk! En over schoenen: hier hebben ze uitverkoop in de winkels en ik zag toch weer zulke leuke laarsjes...maar ja ze heeft nu 3 paar voor deze maat, en ik weet gewoon echt niet hoelang ze deze maat zal dragen, dus ik durf nu niks bij te kopen, ook niet de volgende maat want stel ze blijft wel een tijdje in deze maat? dan past ze ze straks in de lente, dat schiet ook niet op...arg moeilijk
Oja dit kleine witte kerstboompje was 4,95 bij hema Ik heb ook bij hema voor 5,95 een lampjes/kraaltjes slinger voor dit kleine boompje erbij voor 5,95 Te doen toch?
wij vieren het ook pas maandag hoor. Het is maandag toch pas 5 december Maar alles is hier ook klaar. Heb er wel zin in.
@ debby, leuk shirt van Sam! Had je hem al in de sale? Anders neem ik hem van je over? Dan kan jij de 80 kopen. Ik had alleen willen wachten tot de 50 procent. @ Sint hier komt Sint om 14.30. Maar t heeft natuurlijk zijn z8 outfit ondergepoept. Hmm dan maar jeans en blauwe Polo uit mijn album van just small, gekregen van schoonzus. Dus vind ze vast leuk om het aan te zien.
meiden als jullie nog sites weten waar ze vingino maat 80 met sale verkopen? Ik heb al iets gevonden maar kom nu voor 2 broekjes alnog op 85 euro uit... en ik wil eigelijk 3 of 4 broekjes ofzo maar vindt geen site waar ze verschillende modellen hebben..
miekje je mag hem wel van me overnemen als je wilt maar als je wilt wachten tot 50% dan breng ik hem gewoon terug. Shirt kostte nu 22,50
@debby: ik vind het ook een leuk shirt. Ben eigenlijk helemaal geen Lief!- fan, maar deze vind ik leuk. *ff kijken bij amazing kids*