Oh ja? Dat wist ik niet. Ja, ik kan ook naar Laren maar die winkel vind ik niet zo leuk, alles zo op elkaar gepropt. De leukste winkels in de omgeving vind ik Balloon kinderkleding en Mevrouw Groen, allebei in Hilversum. Ik lees trouwens al tijden mee en shop me ook een slag in de rondte maar ik gebruik een Ipad dus kan geen foto's plaatsen helaas.
Misschien een tip voor de baby meisjes mama. Bij de action heb je leuke stoffen mini knipjes, 4 stuks voor 44 cent. Heb er al wat gehaald maar ga nog even terug denk ik.
@debby: haha ja ik hou van saai he? Ik heb 98 genomen, want danique is nu al 90 cm en van de zomer zal ze wel 96 cm zijn dus de lengte heeft ze wel nodig, ben benieuwd hoe die past... @wonderteam: mijn man werkt in de beurzen-elektra-bouw, dus overal (rai, jaarbeurs, ahoy maar vooral veel in het buitenland, brussel, parijs, london, moskou, dubai, duitsland, enz) daardoor werkt hij altijd onregelmatig en is dus heel veel weg, en meestal zijn die tripjes ook pas vlak van te voren bekend. Ik vind het geen punt, ik ben het gewend, het gaat al 10 jaar zo shirtje bakkaboe voor je gekeken, dat hing hier niet! @geke: ik vind het bij jouw meisje goed passen, kiezeltje. Ik vind het bij mijn meisje dus niet zo geweldig staan. @hier net leggings en bolero's van bakkaboe en persival gekocht, zal zo foto plaatsen
balen van je laptop, heb je alles kunnen redden wat er op stond of ben je nu vanalles kwijt? Is ook niet gezegd dat ze het bij jou hebben ingekocht. Wil anders hier wel voor je halen hoor.
pcootje: Leuke dingen van bakkeboe, jammer dat het niet past! geke: Staat erg goed bij je meisje, vind vooral het rokje leuk. loesjuh: Erg leuke speldjes zeg!! Dat is geen geld zeg, daar kan je er nog eens een paar van verliezen. Ik had ook hele leuke zilveren met roze strikje met stippeltjes erop bij zeeman waren 79 cent. wonderteam: ik wil hier ook kijken voor het shirtje ik weet alleen nog niet wanneer ik naar de stad ga, ik heb hier twee jola in de buurt zitten een kleine en een grote.
Lynn zo 98 al van de zomer... Emma is nu 89 cm maar ook ouder dan danique dus groeit langzamer. Ze zit pas net echt in 92 en ik denk de hele zomer ook nog wel. Maar voor de winter denk ik wel 98 Haha nee jouw kleding is toch niet saai? Ik bedoel meer dat ik iets mis maar weet niet wat... Weet iemand misschien waar ik een goedkope trenchcoat achtige jas kan kopen, mag ook tweedehands. Maat 116. Voor een vriendin die niet zo veel geld heeft. Winter trouwens.
@debby: ik heb alleen voor de jurken voor de zome 98 genomen hoor, vanwege de lengte die ze denk ik wel nodig heeft. Maar shirtjes neem ik 92 en leggings heeft ze zelfs nog 86 Hier vandaag dus geshopt: bakkaboe leggings en persival bolero's Bekijk bijlage 216767 en jumpsuit en een broekje van bakkaboe. Jumpsuit past ze nu wel, zit precies goed. Weet nog niet of ik het erop waag voor de zomer of toch terug breng. Broekje past ze wel van de zomer. Bekijk bijlage 216768
legging persival en nog een gilet antraciet van de wintercollectie persival Bekijk bijlage 216769 leggings h&m met kantje onderaan Bekijk bijlage 216770
Lynn: leuk zeg al dat nieuwe spul. Ik had hier een nog een nieuwe setje voor mijn oudste liggen van vorig jaar uitverkoop voor zomer, pas het gewoon niet. Het rokje past niet dicht. Ik gisteravond op marktplaats gegooid, kan ik mooi weer wat nieuws shoppen is weer een setje minder. Zit er een duitser te mailen pff lastig hoor.
Net snel even naar het centrum geweest om de bakkaboe groter te kopen.... is er dus niet. Kheb het maar mee terug genomen en zet Y vanaf vandaag op dieet Geintje... ik gok het er wel op. Ze volgt een beetje dezelfde lijn in het cb boekje als R en die ging vanaf een jaar ook alleen maar meer de lengte en het gewicht bleef tot dr 2de gelijk. Als dat bij Y net zo gaat dan moet het wel lukken deze zomer.
Ik heb een leuk jurkje gezien voor R van het merk Creem, heeft iemand hier ervaring mee, valt het groot of klein???
@Loesjuh, wat een leuke speldjes, was vanmorgen nog bij de Action, maar heb ze niet gezien, had ook niet zoveel tijd, dus niet uitgebreid rondgekeken. @Lynn, wat een leuke dingen heb je geshopt! Die leggings van de H&M heb ik ook, vorig jaar trouwens ook al, vind ze altijd wel fijn voor dat geld. Hier de vestjes van S&D le chic binnen, maat 92 en 98 en 92 gaat weer retour, die mouwen zitten nu nog net goed, maar zullen over een maand of drie of na een wasbeurt denk ik te kort worden in maat 92.
Volgens mij moet ik ook Bakkaboe gaan shoppen! Jumpsuit vind ik ook leuk. Ben even online aan't shoppen bij H&M. D. moet nieuwe rompers hebben. Zijn nu 3 voor 10 de lange mouw rompers. @Lynn, sluiten die leggings goed aan van H&M? Dan gooi ik die nl. ook even in mn mandje.
@speldjes Action, leuk! Ik zal binnenkort ook eens een speldje proberen bij D. Ze heeft bovenop nog niet heel veel haar maar kan denk ik wel bijna een speldje in. Achterkant laten we denk ik een klein stukje afknippen, ze begint nu een matje te krijgen haha. @pcootje, D. groeit hier sinds die leeftijd ook nog weinig. Bakkaboe 86 wordt hier nu te krap. Leggings 80 past ze nog. Hier gisteren een Noppies winterjas besteld voor volgend jaar. Nu voor 20 euro dus geen geld. Heb op 98 gegokt, ze zal dan 92 dragen denk ik.
@red: ja ik heb de legging in 86 genomen en dan ziet ie hier wel goed. 92 is wel echt nog te groot, terwijl ze die qua lengte wel zou kunnen hebben, maar is gewoon te wijd.