@ Lynn, leuk geshopt! Maar heb je de bakkaboe leggings al gepast, dit is een ander model he, die pijpjes sluiten (hier iig) totaal niet aan.
pffff met zulke harde wind vind ik het toch een hele onderneming met 2 kids op de fiets , maar we hebben het overleefd Dames bedankt voor het kijken voor het shirtje en voor het aanbieden om te willen kijken Maar inmiddels is het gelukt!! Ik ging even naar de bakkaboe winkel, om dat grijs/witte rokje van bakkaboe ( volgens mij die van bloempjuh) en het broekje ( van pcootje) in het echt te bekijken. Helaas waren die er niet...... ,maar prompt hing mijn shirtje er toch in maat 80. Dus ik heb hem @loesjuh, leuk he die knipjes. Hier heb ik ze ook ,maar ik vind de kwaliteit niet fijn. maar dat kan ook haast niet voor die prijs haha @lynn,, ja op een gegeven moment wen je er dan ook aan hé. leuk zo ziet je man wel heel wat van de wereld superleuk geshopt!!! Gilet is ook helemaal geweldig @pcootje, ik heb van belangrijke documenten een back-up ,maar er stonden ook laatste foto's op van mijn moeder die is overleden. Mijn man had er een back-up van gemaakt ,maar kon ze vanmorgen zo snel niet vinden. We hebben wel een goede vriend die ict-er is dus ik laat hem ook nog even naar de laptop kijken. Er staat nu een vaag iets wat ik niet snap haha. Jammer zeg geen maat groter ,maar misschien groeit ze nu niet zo hard meer en komt het goed Thnx voor je aanbod. Wil je misschien binnekort nog even een foto showen hoe de broek aan staat? @diadeem, haha ja onderhandelen in een andere taal is dan weer lastiger
tnx meiden! @diddle: ojee is dat zo? hmmm nee heb ze niet gepast, doe ik straks dan wel even. Op zich denk ik wel dat het lukt want danique moet eigenlijk 92 hebben qua lengte, maar ik heb dus 86, dan vallen ze als 3/4 (wil ik ook ivm zomer) dus dan vallen ze op de kuit, hopelijk sluiten ze dan wel aan. Heb jij die bolero's van persival ook voor Lisa gehaald? Die bolero vond ik erg leuk staan, heb hem gepast hier. Ze hadden hem ook wit maar niet meer in haar maat. @wonderteam: tnx! ja dat gilet dat zat op een paspop en ik had hem nooit eerder daar gezien en nu vroeg ik ernaar, was precies de goede maat, en in de sale. Ze draagt ze lichtgrijze en roze ook heel veel, dus hij zal hier zeker weer veel gecombineerd worden!
Ik loop de komende week even bij de action binnen voor de speldjes, erg leuk en ook beter voor het haar lijkt me. Wonderteam, ga ik voor je doen, maar niet meer vandaag. We gaan nu zo weg. Er bestaan programmatjes die alles weer terug kunnen halen, je hebt nog geen nieuwe installatie gedaan ofwel? Kijk maar eens naar deze link dit is zo'n soort programma Verloren foto's terughalen - Computer!Totaal Creem; weet niemand hoe dit valt??? Red, ik ga er nu ook maar even vanuit dat Y niet meer zo hard gaat.
@lynn, nou dat is dan een mooi mazzeltje, waar je ongetwijfeld veel plezier van zult hebben. @pcootje is goed Thnx voor de link ,ik laat het mijn man vanavond even doorlezen. Ik heb idd nog geen nieuwe installatie gedaan. Zo nog even 3 polo's voor Mason online geshopt: Bekijk bijlage 216799
Leuke polo's! Hier de Noppies winterjas al binnen, prima services dus. Jassen - Jacket Pawns - Babykleding en kleuterkleding online 2012 | Noppies Shop Online Lekker vrolijk speeljasje voor volgend winter. Iemand een idee hoe de bodywarmers van Noppies vallen? Vindt deze leuk Marktplaats.nl > noppies bodywarmer - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 Ze zal 86/92 dragen van 't zomer. Hopelijk heeft Hema straks spijkerjasjes, ben ik voordelig klaar en dan nog even op zoek naar een zomerjas voor niet te veel geld. Wil ook nog wel en sportief jack, zoiets als dit https://www.zoem-kids.nl/vingino-zomerjas-medea-bright-pink-32960.html maar dan voor een leuke prijs haha.
Lynn, erg leuk geshopt!! Binnenkort ga ik ook maar eens langs de Tuunte! Jo79, denk dat de knipjes voor jou meisje niet zo geschikt zijn. Ze zijn echt heel klein en meer voor baby's. Denk zon 1,5 cm lang. Wonderteam, jammer dat ze jouw niet bevallen. Maar jouw meisje heeft al wat meer haar als die van mij, misschien dat ze daarom niet fijn zijn. Heb er net weer 52 bijhaald en slechts 1 was er kapot. En leuk geshopt voor je zoon! Pcootje, voor je kleinste meisje zullen ze wel geschikt zijn. Ze zijn heel klein en echt voor baby's of dreumesjes met niet zoveel haar zeg maar. Hier net een Dora pyama geshopt, bij de kruidvat voor 4,50 euro. Hier ook geen Dora printjes op de kleding maar op de pyama mag nog wel.
Red, ik vind die Vingino jas ook erg gaaf! Ik heb nu een vest van Noppies in die style. Leuke winterjas!
HELEMAAL happy met dr jurk hij zit goed de maat 98 iets ruim aan de achterkant maar door m iets hoger te knopen it ie dan dus wel goed. en lengte vind ik prima hoor! er komt toch een 3/4 legging onder
let niet op dr haar we zijn vanmiddag in een hoosbui thuisgekomen en ik ben een uur mijn bed ingegaan niet lekker vandaar die warlook
@Mirell, leuk! hier waarschijnlijk de noppies bodywarmer gekocht. Zal vanavond ook even een lading op marktplaats gooien, even wat geld verdienen.
@loesjuh, ja ik denk ook idd dat het door het vele haar komt van haar. @mirell, de kleurtjes staan haar echt super, alleen de jurk is niet mijn smaak. sorry. de lengte is idd prima volgens mij.
hier nog even een foto van het bakkaboe shirtje en ik wou het dan met dit rokje combineren: Bekijk bijlage 216827
oh ik heb net de jurk binnen. Het is idd niet heel besmettelijke stof. Toch twijfel ik nog steeds.....