Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

zou er wel een vest/jasje op dragen hoor.
    maar moet zeggen dat ik zelf ook altijd wel voor haltermodel val

maar goed
    we moeten ook niet allemaal hetzelfde willen
    dan word het hier saaaaai

2. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

Mijn jottum aankopen.

Zal straks nog foto spammen van benetton..ja lynn roze broekje maar ook nog een rokje enz

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @glimlachje: ahhh jottum super leuk!!! ben benieuwd naar benetton

@madeliefke: dankje! Het was weer even een ruwe start maar nu ga ik echt doorzetten, wil het kwijt al die kilo's!!
    Had vanavond een heerlijke fritatta vegetarisch ohh nou dan kan ik daar toch van genieten!
    Heb bah nou wil ik die red rags laarsje ook!!!

@Mirell: ik vind de cheerleader lijn wel super gaaf, maar vind het gewoon niet bij Danique passen, maar super leuk dat jurkje ook!

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    Lynn dank je en inderdaad is het meer een Lynnie jurk dan een daantje:D
    wij snappen het wel:p

5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik vind die laatste cheerleader jurk (halter) ook wel heel leuk, maar het is ook geen Tess jurk helaas.

6. Ik ben vandaag ook naar Jola geweest voor alleen een grijze legging, kom ik thuis met veel meer. M'n meisje is nog niet geboren of haar kast hangt al vol :) Moet straks echt stoppen.

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Leuke kleertjes hoor!

Ik heb vandaag ook geshopt, maar niet leuk geshopt ;)
    Nieuwe koffers.... een rib uit mijn lijf maar o zo nodig om lekker op vakantie te gaan!

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @bloempje: super leuk, ook helemaal mijn smaak, dat spijkerrokje hing hier nog niet, die vind ik leuk zeg!! die moet ik ook hebben*gaat van de week wel weer naar vdven*

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland

oja Tesske: daar heb je helemaal gelijk in, koffers zijn fijn als je goede hebt maar veeeeeeeeel te duur en daarom niet leuk shoppen :(

10. @koffers, wij lenen ze altijd van schoonouders. Die hebben van die aluminium rimowa koffers, scheelt weer in de kilo's.

11. Glimlachje

Links bolero en shirtje voor op t blauwe broekje dat ik gister gekocht heb.
    rechts broekje en shirtje..moet er nog iets op hebben...

onderin rokje...kan met wit en fuchsia gecombineerd worden en laat ik dat nou genoeg hebben :D

12. Glimlachje

@bloempje...leuk geshopt. topje zag ik toevallig vandaag ook hangen....en rokje heb ik ook nog niet gezien..die is wel gaaf zeg!

13. Leuk! Ik moet binnenkort ook maar eens naar de bijenkorf of v&d hier. Laats hadden ze alleen nog maar opruiming.

14. Is leuk he, zal ff nog een foto vd achterkant maken. Is trouwens van Dirkje en niet van bakkeboe, dus waarschijnlijk ook wel online te bestellen.

15. Glimlachje

Bloempje...denk dat volgende week de benetton wel in de vd en bijenkorf hangt.
    Was hier vandaag in gouda en daar waren de schappen leeg op een paar shirtjes na..dus ze zullen vast gauw gaan vullen.

16. Foto's:

17. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    oh leuk geshopt zeg!

18. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Nee, heb 'm bij die Belgische site besteld en die hadden gemaild dat de levering vertraging had opgelopen. Komt als het goed is begin volgende week. Bij Kixx gaan ze maar tot 128 dus daar kon ik niet bestellen.

Als bij Amy-Lynn 98 goed is dan denk ik dat ik ook wel goed zit met mijn 134. Mijn oudste is niet smal, maar heeft een normaal postuur. Ze draagt het pas over 3 maanden, dus ik denk dat het wel goedkomt *fingers crossed*

19. Glimlachje

@bloempje hij is heel gaaf...maar jammer van het grote embleem op de achterkant...grrr!!!

20. Valt nu ook wel meer op door de flits hoor en valt straks denk ik toch een shirtje overheen. Moet er nog iets leuks op kopen.

Ik moet ook nog een simpel wit shirtje hebben voor op het grijze strokenrokje. Gestreepte legging staat er gelukkig leuk bij.

Deel Deze Pagina