@Debby...hahah...ja hoor laat de zomer hier maar komen. Mag nog 1 jottum jurk shoppen omdat ik een tegoed heb bij het winkeltje hier ivm terugbrengen van een sale artikel met een klacht maar nog niets leuks had gezien daar...! en toch nog wat benetton of iets anders bij bijenkorf heb irischeque met giga waarde die ik kan shoppen dus...
Vind ik deze leuker als je voor donker wilt gaan: http://www.kinderjassen-tekoop.nl/artikel_detail.php?artikelnr=20sdc06722&network=cleafs Doerak -roezel Jas - Hippe Kippe Koopje!
@glimlachje: dat benetton rokje heeft Ise ook en ik het hetzelfde rokje in blauw/groen/witte kleurstelling, Zo'n gaaf model vind ik dat. Gewone strokenrokjes vind ik niet zo mooi bij Danique staan maar dit is een klok-model en de stroken zijn wat plat en daardoor vind ik dit model wel heel mooi. de rest is niet zo heel erg mijn smaak. Dat bolerootje heb ik nog niet gezien trouwens. Bloempje: hier had ze de hele zomer blote voetjes of sokjes. Babypaws ben ik in het najaar gaan doen.
@glimlachje: als jottum dit jaar geen leuke zomerjas heeft koop ik ook die van vorig jaar...of die van s&d le chic die vind ik ook mooi.
jeetje een hoop geshopt!! @ glimlach vind je bloemenrok leuk!! @ diddl leuke rokjes geshopt. Hier ook voeten laten meten. Ik moet ook afscheid gaan nemen van mijn shoesme's. Te klein. Ik heb ook nog rode hip laarsen die te klein zijn heeft ze wel geteld 1x op gelopen. iemand interesse in rode laarsjes van HIP maat 24!! 1x gedragen. Nu te klein.. Ik zal bij interesse even een foto maken Ik heb nieuwe rode geshopt maat 25, De zilveren zijn maat 24, maar die vallen ruim...
@lynn..heb het blauw-groene rokje ook gzien..misschien komt ie hier nog wel... de bolero's zijn er in grijs melee, dblauw en wit... idd strokenrokje is hier ook geen favo maar deze zijn echt heel anders.... jas van SD le chic is idd. ook heel mooi...staat hier op verlanglijstje voor sale voor volgend jaar dan.
Lief dat je het vraagt Het gaat op zich redelijk, alleen loop ik erg moeizaam. Heb nu een bekkenband en moet ook naar de fysio. Wil toch zoveel mogelijk genieten van mijn dikke buik nog, dus net even heerlijk in bad geweest met die wiebelende, golvende buik Heeft iemand trouwens Ontzettendtrotsemama nog gezien hier deze week? Hoop dat alles goed gaat met haar en de tweeling in haar buik.
Hier ook maat 24/25, dan heeft onze tante toch redelijk grote voetjes. Heb van Red Rag nu 25 besteld en van de Jochie laarsjes heeft ze 24. Is idd maar net afhankelijk hoe het valt. Heb je nu precies dezelfde rode laarsjes gekocht of toch van een ander merk?
bloempje hij hing daar in het lichtbruin/beige Hij valt heel mooi. Mooier dan op het plaatje. Maar heb besloten geen 90 euro uit te geven. Ben niet gek. wonderteam die zijn in de grote maten dan he? Want in de kleine maten hadden ze ook leuke polos maar niet in die mooie kleurtjes helaas. glimachje... weet niet welke dat is... foto!!! s&d le chic jas... ga ik ff bekijken!
Tnx mariomama! @madeliefke: nou heerlijk dat je dan toch nog een beetje geniet nu van je golvende buik...ik was alweer helemaal vergeten dat je dat dan hebt he... Oja OTM ik ben benieuwd hoe het met haar gaat!
bedoelen jullie die witte of die donkere? Die donkere vind ik te donker en die lichte wil ik wel eens in het echt zien. Misschien maandag in alkmaar...
Ik heb mijn dochters verjaardagsjurk (mei) binnen.. ik ben er erg blij mee! Nu nog een lief blauw bolerotje vinden. Iemand suggesties?