dit is toch de jottum jas van dit jaar? Ook in roze verkrijgbaar... Ja hij is mooi maar volgens mij wel over de 100 euro hoor...
in welke kleur is ie nog meer dan debby? @cygnet: leuke jurk! Je kunt van jottum of anders s&d le chic blauwe bolerootjes krijgen
ik weet het niet... dit is het volledige plaatje uit de folder. Vind hem links wel heel mooi vallen maar rechts al minder.
Ook leuk, ik kreeg vandaag ook het Ter Stal jurkje van m'n moeder! Moet het nog wel passen want het lijkt me vrij smal vallen.....
Deze is van vorig jaar debby...is er ook in donkerblauw Ik vind die van dit jaar met dat riempje echt lelijk, heb m in het echt gezien...maar ben sowieso niet van de jassen met riempjes op deze manier....dus zo een riempje dat je als touw knoopt. Vind het mooier als het echt een riempje is.
@mariomama: ik heb maat 86 nu, ze past hem nu, maar ik weet dus niet of ze het gaat redden ermee tot de zomer... @debby: ik wil ook geen roze jas...
glimlachje ik weet het niet... moet hem aanzien denk ik... ik vind hem wel erg roze en in het donkerblauw vind ik hem weer te donker... sorry ben echt een enorme zeikerd met jassen. Van de winter ook 4 stuks gekocht en 3 weer doorverkocht omdat ik het maar niet kon vinden.
Mirell, wanneer ga je?? Ik moet nog 3 weken wachten maar zou het liefst nu al de koffers pakken, alle setjes mooi klaar leggen etc.....jammer dat ik daar geen ruimte voor heb!
ik vind hem in het wit wel mooi. Maar over de 100 euro vind ik wel een beetje te veel van het goede... Misschien met 20% korting straks... mirell hoe kwam je aan die 10% korting bij kixx?
@debby, ja die gekleurde Polo's gingen vanaf 86/92. Jammer dan hè. EN die poli's die jij voor Sam had besteld waren weer niet in grote maatjes zag ik
wonderteam ja balen! En h&m valt meestal groot... laat me even weten hoe ze vallen als je ze binnen hebt. Ik vind vooral die knalroze heel gaaf... Misschien dat ik hem toch meebestel heb nog een bestelling open staan... kan hem altijd terug sturen... hmmm heel misschien past ie 86 in juli/augustus...
@debby, ja ik vind h&m bij de babymaatjes wel ruim vallen ,maar daarna niet zo meer. Ik heb voor MAson nu 110/116 van Jennes en vind dat echt altijd als 110 vallen. Ik denk dat hij wel echt als een 86 valt. Als je nog een bestelling open hebt zou ik het wel doen. Weet dat de polo's vorig jaar binnen no-time op waren.