wonderteam ja heel veel... maar zit me af te vragen o 7 polo's van hetzelfde model nou zo ideaal is Ik vind die donkerblauwe ook mooi trouwens... Ik bestel morgen wel. Heb ik een pyama dagje. Kan ook geen kwaad, als het niks is kost het me 1 euro.
Spuit 11 komt even melden dat C&O begin Feb online komt. Site is al vernieuwd met een nieuw plaatje Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids!
@debby, haha elke dag een andere. Ja die donkerblauwe is ook gaaf hè. Ik twijfelde vanmiddag en toch niet gedaan. Nu door jou twijfel ik opnieuw
hier al druk setjes aan het maken hoor! heb een kast in mijn kamer met 2 diepe lades en daar heb ik alle dingen netjes in gedaan we gaan vrijdag weg! waar ga jij naar toe>?
mijn eigen shopdag is niet helemaal goed gegaan kreeg een paniek/hyperfentilatie aanval in de stad was er even helemaal van in paniek heb dit ooit jaren terug gehad dus ik herkende het wel gelukkig maar wat een hel
Geke leuk kiezeltje. Loesjuh leuke knipjes en goedkoop. heb ze hier nog niet gezien. Lynn leuk geshopt van bakkaboe, en die jottum jurk helemaal gaaf.. Wonderteam mooie polo's ik hou van kleur.. Mirell die jurk staat haar leuk!! Diddle leuk geshopt mooi die bolero's moet eerders ook maar eens kijken. Ooh en dat rokje van prenatal leuk leuk leuk, en die wat je hebt laten maken ook helemaal mijn smaak.. zou zo ff verder reageren, mijn meisje roept
mirell meid shit... mijn vriendin heeft dat ook gehad... is zo heftig! Wat heb je gedaan? Ben je even ergens gaan zitten? brrrr... hopelijk was het eenmalig.
Heel mooi!! Bloempje leuk geshopt voor dat blauwe jurkje met legging.. Glimlachje dat rokje vind ik ook erg mooi, is die van benneton? Cygnet mooie jurk. Debby vind het model jas wel erg mooi, maar die kleur? Die jottum jas is wel erg mooi, vind alleen die kleur roze niet mooi. Mirell, ooh dat niet zo mooi, gaat het beter nu?? Hier vanmiddag laarsjes gekocht voor romy , ze moest echt nieuwe hebben, voeten zijn 2 maten gegroeid, dus alle laarzen zijn te klein. Heb deze genomen.
Deze zijn lekker stoer!! Mirell, heftig idd. Heb je zelf een idee hoe het kwam? Geke, was je helemaal vergeten eerder. Vind je Kiezeltje spulletjes erg leuk. Vooral het rokje is helemaal mijn smaak! Wat word je meisje toch al een echt grietje
Jee Mirell, dat was vast schrikken. Hoe gaat het nu? @shannen, leuke laarsjes. En wow, 2 maten gegroeid, dat is ineens hard gegaan! @geke, volgens mij was ik je ook vergeten sorry! Kiezeltje spullen staan je meisje erg leuk zeg!
Bedankt allemaal, en ja idd heel snel gegaan ineens denk dat haar voetjes nu wel even stil blijven staan, ze zit al op maat 27. Glimlachje benneton dus, moet ik ook even naar toe dus haha..
thanks meiden.... vroeger heb ik er heeel veeel last van gehad en het belemmerde een groot deel van mijn leven van 16 tot 20 jaar ongeveer tijdens examens dat ik de gymzaal niet uit mocht liften bussen winkels enz ging ik vermijden nu liep ik n de winkel met allerlei shirtjes en ineens raar in mijn hoofd tintelingen in mijn lijf en ik kreeg echt het gevoel ik moet nu weg ik moet nu meteen hier weg. kan die meiden goed en heb er niet omheen gedraait joh ik krijg hier een paniek aanval ik trilde erover en heb de spullen ogehangen en ben weggegaan (heel dom wand je ontvlucht iets wat niet reeel is) ben thuis gekomen met mega hoofdpijn lekker mijn bed in smiddags heb ik mezelf gedwongen op de fiets meteen hier alleen naar het winkelcentrum te gaan. en heb bij de DA een apparaatje gekocht waar je in moet ademen zodat je weer rustig word...handig voor in mijn tas! (vroeger had ik altijd plastic zakjes bij me) moet zeggen dat ik er erg van onder de indruk ben na zoveel jaar klachtenvrij zo ieens weer een aanval en het is zo beklemmend.... en al die vage klachten ook net of je een hartaanval krijgt of zo