Net NONO gezien, op die blauwe blouse na, ben ik er niet zo kapot van. Supertrash vind ik erg oud aan doend, niet echt iets voor jonge meisjes vind ik. Ik vind Mim-pi tot nu toe het leukste.
O, ik vind nono wel erg leuk! Toch vroeg hoor de collecties. Bij modekids ook al catimini zomer in preorder. Ik heb met een kunstgreep een little feet jurkje besteld. Stuur wat andere dingen van bomba terug, dan heb ik niet geshopt eigenlijk
ik vind lief alleen leuk voor babys. Maar dit shirt vond ik wel erg leuk. Was echt iets wat ik zocht!
ik zie dat ze hem ook nog zo hebben... misschien dat ik die er ook nog bij neem T-shirt polo | lief! lifestyle en ik wil deze broek erbij: Amazing Kids / VI4197 Thiago broek regular en dan met dat blauwe shirt dan... is toch wel leuk voor een verjaardag? Anders weet ik het ook niet hoor... voor emma weet ik het altijd direct verjaardagskleding maar voor sam vind ik het zooo moeilijk!
@debby, ik vind die lichtblauwe leuker dan die donkerblauwe. Broekje is ook helemaal geweldig zeg, vooral zo met die onderkant!
vraagje aan de jongensmamas doen jullie gel in de haren van jullie zoon? En wat voor gel dan? gewone volwassengel?
In het echt zal de kleur nog wel wat sprekender zijn denk ik? Vaak zijn Ze in het echt mooier dan op de foto qua kleur.
Ja hier gewoon volwassen gel ,maar wel van die goedkope gele potten. Ik heb wel eens van die duurdere gel gehad en dan kreeg MAson van die rare witte schilfers.
jingels o ok... sam heeft echt al een hele bos haar... vind het zo raar staan zonder gel eigelijk... Ik zit nu te twijfelen of ik het heel kort laat knippen/scheren. Maar als ik fotos terugkijk van sam met korter haar vind ik hem een beetje op een turk lijken (nou heb ik niks tegen turken maar hij is geen turk ) dus ik dacht met gel is misschien leuker? ik zal even een foto uploaden van hoe lang zijn haar nu is...
Oh wat is ie al gegroeid Debby!!! Knap mannetje! @wonderteam: dankje, ben benieuwd naar jou boom, ook wit, leuk!
@her toch op schoenenjacht gegaan...maar helaas geen enkel mooi paar gevonden... zit nu te denken aan deze te bestellen..... iemand die ervaringen hiermee heeft....en weet iemand hoe deze vallen. Kleertjes heeft alleen nog maar de 19 in zilver en hier heeft ze nu maatje 19..., en anders de blauwe als ze klein vallen....
@debby...ooh wat is het een mooi mannetje en groot al... Zwitsal heeft tegenwoordig ook gel... misschien is dat wat? het plakt niet en is niet "te" ....
@catimini bekeken, ik vind er wel wat aardige dingen tussen zitten maar ik ga echt geen 75 euro meer voor een jurkje betalen eerlijk gezegd... Ik wacht lekker op Benetton zomercollectie!!
@glimlachje shoesme valt heel klein. Sam past maat 20 al niet meer. Hij heeft nu dus geen schoenen... moet maar eens op schoenenjacht gaan ook dan.
@Glimlachje, leuke schoentjes, ik vind Shoesme een maatje kleiner vallen, vooral de kleinere maten. @Olliewood failliet? Gelukkig geen bestellingen uitstaan. @Gel, ik doe het er 2 x per week ofzo bij de jongste in, Zwitsal for kids ofzo, die babyvariant werkt helemaal niet en met sterkere gel worden het vaak van die dikke plakstekels, nu blijft het wel een aantal uur leuk in model, zonder dat het er gellerig uitziet. Zal morgen eens een fotootje uitzoeken. Balen, had vorig weekend een nieuwe Cars (het merk, niet de auto ) spijkerbroek gekocht voor Luc. Moest ik naar zwemles met zijn grote zus, maar hij sliep nog. Ik hem snel in de auto gezet, we hadden nogal haast. In de auto zegt hij dat hij moet plassen, ik nog zeggen dat hij moet proberen het op te houden tot het zwembad, maar dat lukte niet. Heb ik hem in het zwembad omgekleed en het die natte spijkerbroek, onderbroek en riem (natuurlijk net zo'n duurdere riem) in een plastic tas gedaan. Thuis wou ik die spijkerbroek gelijk in de was doen, kan ik hem nergens meer vinden. Blijkbaar laten liggen. Ik de volgende dag naar het zwembad, maar hij was niet gevonden. Fijn hoor, hij heeft hem 1 keer aangehad, weg geld :x!