Meiden, bedankt allemaal! Madeliefke, ja, ze wordt echt groot en wijs al! We hadden diner van een oudoom vanavond en kleinste stal de show natuurlijk. Catimini jurk aan, zo schattig stapt ze dan rond! Ik zag weer allemaal leuks maar wens voor nu alleen Mirell even sterkte want ga slapen!
@mirell, pfff heftig zeg en heel beangstigend. Hopelijk was dit ook gelijk de laatste keer weer. Wel supergoed dat je gelijk ,'s middags weer op de fiets bent weggegaan. @shannen, gave laarzen zeg!
Mirell: Vervelend zeg ik hoop dat je er geen last meer van krijg! Erg leuke dingen weer geshopt. mama32 ik vind het erg leuk, ik zou zeggen doen!
mirell hoop echt dat je het niet nog een keer krijgt! mama32vindt het linse wel leuk, vooral voor een dreumes
Hey meiden, @ Mirell wat heftig zeg!! Hoop dat je het niet nog een keer krijgt! Verder rest leuk geshopt meiden.. Hier gaat het ook niet al te best althans met mij.. Voel me al vanaf mila`s bevalling de ene keer goed en de andere heel erg verdrietig boos.. Heel onrustig ben ik ook.. Ik wil er wat aan gaan doen maar het is zo moeilijk om te erkennen dat je een probleem hebt.. Maar het is gewoon zo en ik ga binnen kort gewoon naar de huisarts en kijken wat we eraan kunnen doen.. Het is ing al fijn om het even van me af te tikken.. Dus ik lees wel lekker mee en af en toe zal ik reageren.. Maar waarschijnlijk wel even iets minder..
@mama32" heel leuk allebei!! @futuremama,hè bah wat rot misschien iets depressief? Veel sterkte ermee en een knuffel!!
@mama32...nee sorry beide niet mijn smaak. @futuremama: Knuff!! Ik werd hier wakker met shopdrang..........
@future mama: he rot zeg. Wel knap dat je het hier geschreven hebt, dat is toch een stukje erkennen van je probleem. Weet je al wat je eraan/wil doen? Mag ook in pb hoor... Hoop dat je eruit komt*dikke knuf* @hier ook zin om te shoppen over 3 weken is mijn vader jarig en hebben we met de familie afgesproken dus heb zin om ons meisje dan mooi aan te kleden...
@lynn.... hihi..je meisje ziet er altijd mooi en bijzonder uit maar snap je wel hoor hier heb ik net twee tassen geshopt voor mezelf....
Burkely - leren tas? Bestel nu bij wehkamp.nl Burkely - leren portemonnee? Bestel nu bij wehkamp.nl en deze tas
Future, wat vervelend! Heel veel sterkte meid!! Neem de tijd voor jezelf ondanks dat het druk is met een verbouwing en 2 kids... Mila, vind ze allebei niet zo heel bijzonder... Glimlachje, goed van je dat je lekker geshopt hebt voor jezelf, dat vergeten we vaak . Te druk met shoppen voor onze kids. Lynn, lekker aan de shop vandaag meid! Met dit druilerig weer is er geen beter tijdverdrijf
@madeliefke ja idd. hier shopte ik in het verleden echt wekelijks voor mezelf..nu is het wekelijks voor de kleine en vergeet mezelf gewoon!
* zwaait even naar degene die naar me vroeg(en)* Hier alles nog rustig! Morgen alweer 32 weken.. toch wel een hele mijlpaal! Volgende mijlpaal is 34 weken. Het is zwaar, maar mentaal heb ik echt een soort van boost gekregen om nog een paar weken vol te kunnen houden! Ik hoop echt de 36/37 weken te kunnen halen.. we zullen zien. Lief om te merken dat jullie aan me denken *pinkt een klein traantje weg , lang leve de zwangerschapshormonen )* Ik zie heel veel leuk dingen voorbij komen, teveel om te reageren! Maar ik heb ook al aardig wat geshopt afgelopen maand. Volgende week als ik puf heb nog maar weer eens een tripje naar de Brouwersmode/HIER (bakkaboe en persival) wagen. Verder nog winterjassen in de sale gekocht bij terstal. 17 euro voor 2 jassen!! Zal morgen even een foto plaatsen. Wel al maat 110/116 genomen, 98/104 durf ik niet te gokken voor volgend jaar, en anders kan ze ze het jaar erop ook nog makkelijk aan. Maar ik kon ze voor dat geld niet laten hangen haha. Ik zag ook nog een paar heftige berichtjes voorbij komen.. @mirell, heel veel sterkte meid! Hopelijk is het niet blijvend voor je! Herken het enigsinds.. nu ik zwanger ben voel ik dat zelf ook wel eens zo.. (niet zo heftig natuurlijk) maar dan voel ik me al zoooo rot en weet ik niet waar ik het zoeken moet. Dan ga ik het liefst even in de winkel liggen . Dikke knuf! @futuremama, ook voor jou een dikke knuf! ALs ik jou was inderdaad maar even aan de bel trekken, is niets om je voor te schamen! Ook daar weet ik alles van.. Misschien ook wel verbouwingsstress wat er extra bij komt?! Hopelijk wordt het gauw weer voorjaar, een beetje mooi weer wil ook vaak al een beetje helpen! Verder lees ik lekker mee !
future meid heel veel sterkte! Ik hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen. tassen: ik gebruik geen tas, alleen in de zomer heb ik een oilily tas die ik gebruik. Ik moet wel een nieuwe luiertas. Heb er nu een van room seven. Ik vind die je kan winnen in het wintopic wel heel gaaf. Dus ik wacht af of ik hem win en anders bestel ik hem wel
@madeliefke, ik zie dat jij ook nog steeds rondloopt . Ik wil je even sterkte wensen met de laatste loodjes! Hopelijk blijft hij nog even lekker warm bij je zitten, en kunnen jullie over een paar weekjes ook genieten van jullie kleine wondertje! Nog ff volhouden (pfff ookal is het zwaar, ik moet mezelf dagelijks even moed in praten, hopelijk helpt het jou ook een beetje!) You go girl, ennuh je bent niet alleen !)