otm heavy! groeien ze nog gelijk op je meiden? Ik hoop voor jou echt gewoon nog gewoon 5 weken. Al snap ik dat je baalt. 32 weken zeker een mijlpaal! Vanaf nu mag je in een streekziekenhuis bevallen en niet meer perse in een academische. Emma is natuurlijk met 34 weken geboren en hoewel ik de zwangerschap van sam heel heavy vond (BI zo erg dat ik in een rolstoel zat) alhoewel misschien niks vergeleken met jouw zwangerschap hoor... maar ik wenste echt dat ik de 37 weken ging halen. Ik hoop het voor jou ook!
@debby, dank voor je steun . Gelukkig groeien ze gelijk op, zit echt maar 1 dag verschil in groei. Wel zitten ze nu iets onder het gemiddelde van een 1 ling, maar wel binnen de lijntjes, dus niks om me nu zorgen over te maken. De meiden zijn met 39+5 en 39+4 geboren, en waren ook maar 48 cm en 3070gr en 48cm en 3250gr, ook kleine fijne meisjes. Dus ik verwacht geen 7 ponders . Idd de mijlpaal va 32 weken, nu mag ik in Ede bevallen, anders moest ik naar Nijmegen. Ik wist niet dat Emma met 34 weken is geboren, wat heftig zeg! Is daar een reden voor geweest? En heeft ze een heftige start gehad? Pff nou zulke zware bekkeninstabiliteit lijkt me ook vreselijk zeg! Wat dat betreft heb ik geluk dat ik een (tot nu toe) ongecompliceerde zwangerschap heb (woorden van de gyn..). Natuurlijk is het zwaar, en niet te vergelijk met een 1ling zwschap maar ik mag echt niet klagen! Ik heb dan al we 2 ukkies lopen, maar heb het echt getroffen met een lieve man die heeeeeeeeeeeeeel veel taken op zich neemt! En de wetenschap dat dit de laatste zwangerschap is (als het aan ons ligt) geeft ook wel even moed om nog even door te zetten. Hoe langer ze blijven zitten, hoe sterker ze zullen zijn, en hoe eerder we met zn zesjes thuis zullen zijn om te genieten en het ritme te kunnen vinden! Voor mijn eigen lijf zeg ik, het is genoeg geweest, maar voor de kindjes MOET ik het gewoon nog even volhouden!!
@mirell, sterkte meid. Hoop dat het nu wegblijft. Enig idee wat nu de oorzaak kan zijn geweest. Misschien stress oid? @futuremama, vervelend dat je je af en toe zo rot voelt! Hopelijk kan de huisarts je verder helpen. Sterkte meid! @madeliefke, gisteren helemaal vergeten te reageren op je. Laatste loodjes zijn echt wel zwaar dus. Gelukkig dat je nog wel geniet van je golvende buik Het blijft toch speciaal he. Nog een paar weekjes buffelen en dan is jullie mooie mannetje er! @otm, jij ook veel sterkte met de laatste loodjes. Goed dat je een mentale boost hebt gekregen om het nog even vol te houden! @glimlachje, leuke tassen voor jezelf geshopt @lynn, een verjaardag is altijd een goede reden om iets nieuws te shoppen @sweetlake, ja ik zag het plaatje ook al op de site van Chaos and Order. Vind dat rood wit blauwe er veelbelovend uitzien, ben erg benieuwd! @z8, getver, ik heb geen hyves Ben benieuwd naar de nieuwe collectie!
OTM sterkte met de laatste loodjes! Ik lag 5 maanden plat in het ziekenhuis (mocht niet eens meer van bed om te plassen/douchen) maar was zo blij dat ik de 37 weken op die manier nog gehaald heb! Ze was wel dysmatuur met een ernstige longaandoening maar had zoveel meer kansen omdat ze was blijven zitten! Volhouden meis!
meiden dankjullie allemaal voor de reackties nee ik hop het ook niet dat ik het weer krijg maar heb nu wel dat apparaatje bij de hand dus die stopt wel een aanval maar vervelend is het wel.
Ga toch een poging doen om jullie posts van gisteren te reageren @Zo79 Dankje! Ik zag trouwens een super leuk rokje van porto azul voorbij komen!! Super gaaf! Vallen ze weer zo groot? Mijn oudste moet toch onderhand de 92/98 wel passen (bijna 3 en 98 cm lang?!) @geke, kiezeltje staat je meisje erg gaaf!! Heb al een paar keer getwijfeld of ik ook wat van dat merk zou kopen, maar mn jongste heeft genoeg, en de kidscollectie is echt boven mijn budget . @mama32, en hoe was de bezichtiging? @lynn, ook weer leuk geshopt zeg!! Leuek basics van Bakkaboe/persival! Bolero's heeft mijn moeder vandeweek opgehaald (had ik besteld, bij ons was de maat al uitverkocht) heb ook die fucsia en een witte. maat 104/110 dus ben benieuwd! DIe jumpsuit en broekje vind ik ook erg leuk, je hebt me weer aangespoord om toch vandeweek nog eens een kijkje te nemen haha! O ja, lief vrijdag even in Barneveld.. en pompom winkel is weg . Kon ook bijna niet anders, winkel hing vaak stampvol, zelfz met 70% korting!! @wonderteam, leuke polo's! Ik houd zelf niet van polo's, maar vind de kleurtjes wel supergaaf! Ik houd nou eenmaal van kleur ! Super dat je het shirtje nog in 80 hebt gevonden! Vind het een erg leuk setje! T rokje zou mijn jongste nog wel aankunnen maat 86, maar de shirtjes zit geen/weinig "rek" in, en is het dus moeilijk om er een setje mee te maken.. ik twijfel nog even lekker verder hihi. @mirell, gaaf ook dat jurkje van mimpi! Staat Amy-Lynn super! Lekker pittig! @redd, leuke noppies jas! Fijn he, outlet shoppen voor volgend jaar ! I love de opruiming!! @diddle, ook weer leuke dingen zeg!! Ik wil NU naar de Bakkaboe/persival winkel haha! ZIe ook dat je bijna 20 wk bent.. SPANNEND!! Wanneer heb je de echo? Ennuh als je een jongen krijgt, houd ik me erg aanbevolen voor de kleertjes van Lotte ! Je hebt altijd zulke leuke dingen... Ik zou dan zo graag dat zetje van Feetje (roze met grijs, bij jou ook 86 toch? over willen nemen..) ik heb er zelf ook 1, en dan nog 1 erbij dan kan ik de tweeling het ook laten dragen ! (beetje brutaal he?! hihi) @glimlachje, ook leuk geshopt! Jurk van s&d le chic helemaal super! Waar heb je dat bloemenrokje gekocht? @bloempje, ook super leuk geshopt! Ik ga ook ff kijken voor dat spijkerrokje! @zomerjas... hier ook al aan het zoeken.. hebben jullie al jassen van name-it gezien? (is nog een beetje betaalbaar ). En verder ben ik op zoek naar een zilveren bodywarmer.. maat 98 denk ik?! Nou ik hoop dat ik niemand vergeten ben ! En zo wel, sorry t was zoveel hihi
@otm, het porto azul rokje is uit de zomercollectie van vorig jaar. Ik vind hem niet overdreven groot vallen. Hij valt smal en wel iets aan de lange kant, maar geen maat groter. Ik heb een 128/134 genomen, mijn dochter draagt 128 en de rok zit nu al prima. Hoe de nieuwe zomercollectie valt durf ik niet te zeggen!
otm door mijn torenhoge bloeddruk hebben ze emma eerder gehaald. Ze groeide ook bijna niet meer (ze woog 1990 gram) Toen vond ik het niet super heftig maar achteraf is het toch wel even slikken. Was blij dat ze na 2 weken naar huis mocht. Maar goed, alles is inmiddels goed gekomen met mijn dametje
@ mirell, het is heel vervelend!! Inderdaad je moet je niet door je angst laten leidden. hopelijk was het 1 malig.
@madeliefke: oh is het bij jullie slecht weer? hier schijnt de zon, wel waait het hoor, maar ga straks wel even naar buiten met Danique. @glimlachje: chique tassen hoor! Hier ook, voordat ik Danique had shopte ik ook best veel voor mezelf, nu vind ik het een 'moetje' als ik iets voor mezelf nodig heb en zonde van mijn geld @OTM: fijn dat je even iets van je laat horen, en ik heb respect voor je hoor, en super knap dat je jezelf zo weet te motiveren! En ook nog zo'n koopje, dat is leuk! Ja is de pompom winkel weg? Ja snap ik ook wel, overal op de sites zie ik dat pompom ook niet eens zo hard gaat eerlijk gezegd. Ja die jumpsuit is leuk he, hoop echt dat danique hem van de zomer nog past, misschien als ze zindelijk is zonder luier, scheelt weer een cm of 3 @debby: oh jee ik wist dat ook niet van Emma en van zo erge BI met Sam. Poeh! Gaat het nu wel goed, heb je nog iets overgehouden aan de BI of niet?
Futuremama, sterkte meid! Kan me zo voorstellen dat je dat moeilijk vindt! Maar je bent JUIST een supermama en supervrouw als je dat durft! Otm, fijn dat je een mentale boost hebt gehad en dat je man je zo helpt! Veel sterkte met de laatste weken maar weer! Madeliefke, dat vond ik ook de mooiste momenten, die mooie bewegende buik. Neem je rust als het kan! @shoppen leuk glimlachje! Heb zin in zomer en zomersetjes die al in de kast liggen. Bah, wat een weer hè!? Aan de andere kant... Mooi nog ff het mooie winterspul dragen
@ future, wat vervelend!! goed dat je de stap waagt om hulp te zoeken. Je hebt bij mila niet de makkelijkste bevallig gehad!! dikke knuf van ons. Maar je heb gelukkig wel 2 pracht meiden waar je trots op mag zijn!! dadelijk een mooi verbouwd huis. @ madelief!! alvast heel veel succes met de laatste loodjes. Ik ben benieuwd of kleine " guus" het nog goed doet. ( ik ga lachen als ik de naam goed geraden heb) (vind het echt een naam voor bij Puck en denk ook bij jullie)... @ OTM. Jij ook succes met je 2ling. Als ze er zijn zullen we je hier wel minder spotten, omdat je het erg druk zal hebben. 1 vriendin van mij met 1 tweeling moest flink aanpoten...maar het is ook erg leuk. @ rode laarsjes.. Ik plaats vanavond even een foto hier... De laarsjes zijn bij shoemixx nog te koop voor 70 euro.. Ik heb ze 1 aan gehad,wel met korting gekocht!! @ gaat hier zo mannetje weer even uitzwaaien voor een week naar het buitenland! sta ik er weer een weekje alleen voor.
*breekt nog even in* O ja, ik wilde trouwens nog even kwijt dat ik dit echt het leukste en gezelligste topic vind van heel ZP! Zoon leuk clubje meiden, zonder gekibbel, of gezeur... Oog voor elkaar (en het gaat lang niet altijd over shoppen)! Erg fijn vind ik dat ! De rest van Zp kom ik nog maar weinig .. *ach ben toch in een emo bui haha, laat ik dat dan gelijk even zeggen dacht ik * Dus voor iedereen die zich aangesproken voelt BEDANKT!! *breekt weer uit *
@debby...ook al zo een heavy story. Wat fijn dat emma er neits aan over heeft gehouden. Het is een echt prinsesje! prachtige meid. @Lynn..ja erg he...nu heb ik ze gekocht en denk ik aan wat ik ervoor had kunnen kopen voor de kleine @thankx all. nieuwe tassen waren hier wel nodig... Heb nu de drang om een compleet nieuw setje voor me zelf te shoppen,,,, @geke hahah..ik heb hier stiekem al gekeken of ik er iets tussen heb wat ik "winters" kan combineren...kan niet wachten tot ze t aan kan. Lady's hoe valt gymp? heb een vestje op het oog....
lynn emma past die jumpsuit ook nog goed. Ik gok dat het wel gaat lukken. En hij kostte 12 euro ofzo toch? Ik zou hem houden, lukt het niet dan krijg je er vast nog wel (indien met kaartjes) 10 euro ofzo voor op marktplaats. bi: weet niet of ik er iets aan over heb gehouden. Als ik lang sta heb ik nog wel eens last maar ik heb ook vrij heftig overgewicht. Hoop dat als dat straks wat minder is dat ik er geen last meer van heb. otm: ik vind het ook altijd super hier. Zou niet meer zonder kunnen hihi... Van de week was ik met mijn moeder aan het shoppen bij een winkel en was met die vrouw in gesprek, liet ze iets van bomba zien. Dus ik zei, een vriendin van mij is daar helemaal gek op. Dus later vroeg mijn moeder, welke vriendin? Dus ik zei, o iemand van internet. Keek ze me heel raar aan glimlachje: wat lief van je! Altijd leuk om te horen!
Ach lieve meid toch!!!! Daarnaast: ik kom ook alleen maar in dit topic en in het wat draagt je baby/dreumes topic. Voor de rest lees en reageer ik bijna nooit ergens anders Hier is het idd gewoon een leuk clubje meiden en mama's maar we mogen het over alles hebben wat we maar willen zonder die stomme discussies die blijkbaar overal op dit forum opduiken...heerlijk is het hier!