Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debby, heftig! Maar fijn dat ze het nu zo goed doet ;). Mijn neefje en nichtje (ook een tweeling) zijn ook met 34 weken geboren en wogen net 2 kilo. DIe moesten nog wel een week of 4/5 blijven in het ziekenhuis. Fijn dat Emma al zo snel mee naar huis mocht! Hier liggen ze wel weer allebei in een stuit :(, ik hoop maar dat nr 1 nog draait... ik zit niet echt te wachten op een keizersnede... met bijbehorend herstel :(. Maar goed we wachten rustig af ;).

@lynn, dankje ;). En mn man praat me elke dag moed in hoor! Om soms verlegen van te worden hihi. Dan zegt ie: je bent echt een supermama, en je kunt het, ben zo trots op je en je doet zo goed je best! Ook zegt ie me nog elke dag hoe mooi ie me vind... dat doet een (zwangere) vrouw wel goed hihi.

@geke, dankje ;)!

@miekje, ik denk ook wel dat het druk zal worden hihi, maar dan heb ik in ieder geval mn eigen lijf weer terug en ben ik hopelijk een beetje wendbaar ;).
    Jij sterkte komende week, pittig hoor 2 kids en je man de hele week weg!

O ja helemaal vergeten te melden, van de zomer gaat mn zwagertje trouwen, dus weer een bruiloft voor de boeg! En laat ik nou pas met trotseman afgesproken hebben, dat ik helemaal los mag als we nog eens een bruiloft hebben haha. Voor 4 meiden shoppen... he wat rot :D:D!

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @glimlachje: gymp valt wel goed op maat.

@ik wil de witte petticoat van s&d maar hij is vanaf maat 92 en ik ben bang dat ie dan nog te groot is voor daantje...

@zomerkleertjes: hier heeft ze al de blousjes van benetton aangehad (vestje erover) en ik denk dat ik het s&d rokje met een wit shirtje en het grijze persival bolerootje met legging, als setje aan ga doen naar opa's verjaardag. Is wel zomers maar ja vind het ook wel leuk feestelijk. En ik wil dus onder het rokje die witte petticoat doen...hmmm

3. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@Otm...haha...nou ik kom eigenlijk ook alleen maar hier..of ik moet een topic tegenkomen met een onderwerp wat me uitdaagt om te lezen..maar over het algemeen is het gelijk shopaholic topic...hij komt ook gelijk in beeld als ik al www.zwan intik hihi...
    Idd een leuk groepje..verschillende achtergronden, smaken enz. maar dat gaat heel goed samen!

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @OTM: ahhhh bruiloft shoppen voor 4 dames, hoe leuk lijkt me dat!!! Joehoe!

En wat een lieve man heb jij!!!

5. Glimlachje

@Lynn...ooh dat setje voor naar opa klinkt goed.... die petticoat...afgelopen winter waren de maten heel raar, de 98 was kleiner dan de 92..vond de winterversie wel erg lang vallen...zeker voor onder de stippenrok

@Otm... ooooh gaaf vooruitzicht wedding shoppen voor 4 meiden...

@miekje...good luck deze week..lijkt me zwaar zonder manlief en 2 koters.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    otm hmmm ze hebben nog wel even om te draaien toch? Ks valt op zich wel mee hoor. Herstel enzo is niet leuk maar ja, weeen doen ook pijn ;)

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    otm... o 4 dametjes naar een bruiloft... (ik zie voor me... 4 meisjes in dezelfde jottum jurk ;))

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @glimlach: daarom tijwfel ik ook zo, omdat ik op het plaatje de petticoat er best lang uit vind zien. Langer dan die van name it bijvoorbeeld. Maar die van name it is antraciet, zou dat er mooi onder staan? denk het niet, denk dat wit mooier is. Ik was al op zoek naar de Pom pom witte petticoat maar kan hem nergens meer vinden in 80-86

9. Glimlachje

@Lynn..die van SD is echt lang..inieder geval te lang voor de stippenrok.
    ja wilde net tegen je zeggen PomPom petti...
    Wit lijkt me wel mooier onder de rok..de stippen in de sd rok zijn ook een stuk lichter dan de name it petticoat..ik zou dat niet zo snel doen....

Ooh ben zo benieuwd naar je creatie....

@debb..idd. zag het ook al voor me 4 dametjes in jottum haha....
    kan niet wachten tot ik hier een wedding heb....;)

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
  11. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Thx allemaal voor de leuke reacties op mn aankopen van gister.

Boleros voor Lisa zijn helaas nog wel erg groot :x
    Hoe passen die 92/98 bij Danique Lynn? lijkt me toch dat die echt te klein zijn voor Lisa.

@ Madeliefke, as donderdag!! Spannennnnnd!!
    Voor jou gaat het opschieten nu he, geniet je lekker van je verlof?

@ Glimlachje, chique hoor, maar niet echt mijn smaak allemaal.

@ Bloempje, weer leuk geshopt! Dat roze geruite jurkje is ook leuk! En die stippen ook, maar die heb ik in het roze ;)

@ Jo79 en wonderteam, Little Profiel - hyves.nl

@ Debby, ik vind 90 euro voor een zomerjas ook veel hoor, en bijzonder vind ik hem eerlijk gezegd niet (anders zou ik het er wel voor uitgeven)

@ Cygnet, heel mooi jurkje!

@ Mariomama, het jurkje van terstal valt wel wat smal maar niet heel smal hoor. Hij past Lisa iig perfect!
    Die stippenjurk van bloempje gaat idd tot 86.

@ Mirell, jeetje zeg wat eng! heftig hoor!!

@ Shannen, stoere laarsjes!

@ mama32, jurkje leuk, broek verschrikkelijk :p

@ Futuremama, jeetje meid wat ontzettend rot! Wel heel goed dat je er nu wat aan wilt
    doen. dikke knuf!!

@ OTM, fijn weer even van je te horen. je moet ons wel af en toe even van je op de hoogte houden he!!!
    Maarre kleertjes overnemen van Lot??
    Whaha, ik wet niet wat voor maat jou jongste heeft, maar dat feetje setje is maat 74!! Lot zit nu net in maat 80 :p

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    waar kopen jullie carnavalskleding? Ik wil iets hebben maar niet iets vreselijks zeg maar ;) (en lovely lea vind ik te duur)

13. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tesske, vergeet helemaal op jou post te reageren.. Wat een heftige tijd met Tess.. en nog steeds veel zorgen met haar of niet? Doet me goed om ook aan jou verhaal vast te houden, het is zwaar, maar ik heb er alles voor over zodat ze sterker mogen worden en de "beste" kansen hebben!

@lynn, leuk hoor nu al zomerkleertjes combineren! Ik zat laatst even foto's en filpmjes van vorig jaar jan/febr terug te kijken en het viel me op dat ik toen ook al het voorjaar in mijn bol had haha! Ja ik hebt echt een schat van een vent! We hebben al het nodige samen meegemaakt afgelopen 11 jaar, maar het heeft ons gelukkig dichter bij elkaar gebracht, en er moet echt iemand van HELE goeie huize komen wil hij/zij daar tussen komen. Het is echt mn maatje! Het is niet altijd de makkelijkste om mee te leen, maar we hebben zoveel lol, en geen dag is saai met hem haha!

@debby, ehh, weet jij nog hoe het voelde als er 1 kindje draait? Ehh, ik weet helaas hoe het voelt als er 2 tegelijk draaien... brrrr dan denk je echt dat je ontploft ter plekke haha. Dus ik hoop dat ze heel gauw draaien, en dan blijven zitten hoe ze zitten hihi. Weeen doen idd pijn, maar de meiden zijn in 7 uur en 3,5 uur zonder complicaties thuis geboren, van de eerste wee totdat ik ze in mn armen had.. En met2 kleintjes rondlopen zit ik niet echt te wachten op 6 weken niet tillen..Maar goed als het zo moet zijn.. dan leg ik me dr bij neer (k kan moeilijk anders haha).

@weddingshoppen, ja die 4 jottumjurken zag ik ook al voor me, inclusief prijskaartje ... haha. Ennuh ze trouwen begin juli, dus hopelijk nog op tijd voor de sale haha. Maar goed als de tweeling wordt gedoopt denk ik dat ik ook jottum voor de tweelingkoop... misschien kunnen ze die dan ook wel met de bruiloft aan ;).

14. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Debby, ik weet niet waar je woont.. Maar hier in limburg krijg je bij cranebroek ook veel carnavalskleding en totaal niet duur...

15. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Mirell, wat ontzettend vervelend. Hoop dat het eenmalig was.
    FM, kan me voorstellen dat je hiermee naar de ha wil. Lijkt me best heftig.

M'n f4flavours set is binnen, erg leuk. Vanavond plaats ik de foto.

16. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @diddle: ik heb de bolero's hier gepast en ze zitten danique precies goed.

@OTM: ja ik had dat vorig jaar ook al, maar nu combineer ik het dan wat meer met vestjes en maillots. Maar vorig jaar was het in maart en april al enorm warm weer, ik heb foto's van april dat danique in haar kate mack bikini loopt! Buiten!
    Fijn dat je zo op je man kunt bouwen!!

@glimlachje: ja ik zoek nog wel even verder... zucht...

@tesske: meid jij hebt het echt enorm voor je kiezen gehad zeg met je zwangerschap, en daarna Tess ook nog zo'n longaandoening...het lijkt me echt heel moeilijk om dan naar de toekomst te kijken, of doe/durf je dat wel? Wat is de prognose voor Tes en haar longproblemen? Als je het heel rot vind dat ik ernaar vraag moet je het zeggen hoor! Maar kan me voorstellen dat het gewoon je hele leven bepaalt...

17. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Lynn, dan kan Lisa de 92/98 nooit passen.

@ OTM, zag je mn reactie op dat feetje setje?

18. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stoere laarzen, lijken precies op die van mijn zoontje (donkerbruine, van nelson/orange babies)

19. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heftig meid! Hopelijk was het voorlopig eenmalig?

20. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal

Zo, ik ben weer bijgelezen! Wat leuk al die zwangerschappen maar ook wel heftig hier en daar......sterkte!

Hier kwamen weer wat pakjes binnen. Het rood gestipte Kate Mack badpakje is helemaal super. Voor zoon Timberland kaplaarzen (worden hier veel gedragen naar kinderboerderij / rondje op de loopfiets naar speeltuin, KDV zandbak ed.). Ik vind ze zelf heel stoer en past straks goed bij felblauwe gaastra zomerjas, blauw/ruit Z8 zomerjas etc. Sandalen voor dochter van Shoesme gaan terug, te groot.

Nu nog nieuwe zwemkleding voor mezelf....wat ik had besteld is weer terug, te 'ouwelijk'. Bikini kan ik niet meer hebben vind ik ivm striae.......

Mirell, we gaan naar Eilat! Had ik maar zo'n (lege) kast...... Misschien pak ik wel alvast een curverbox en doe ik het daar allemaal bij elkaar ofzo...kriebelkriebel....

Groetjes!

Deel Deze Pagina