@gek lynn..debby doet ie t wel. Ze hebben ook facebook @ debby jep ze doen ook opsturen...ga ver voor kleding maar om nou ffkes naar limburg te rijde nee hihi zo erg is t nog niet me gesteld
glimlachje nee hij deed het ook niet bij mij maar ik heb er zelf .nl achter gezet haha dacht misschien woont er familie van je twijfel twijfel... 80 euro is wel veel geld maar hij is wel gaaf... maar hij schijnt smal te vallen...
Oooh ben echt n doos. Sorry moet .nl achter ja zit op me tel dan is t wat lastiger. Bakkaboe kleertjes die ik heb gekregen...stippenshortje..zag m hier al voorbij komen. Harembroek shirtje en bolero
ik kan hem natuurlijk ook als verjaardagsjurk kopen en dan die andere voor gewoon... hmmm 80 euro is toch eigelijk net te veel voor een jurk voor mij...
@diddl o echt? Heeft Lot nog maat 74/80? Ik bedoelde wel voor de twins, die nog geboren moeten worden hoor, dus dat duurt nog even voordat die het passen. Ik heb het feetje setje in 86 haha, dus dat gaat m niet worden. De jongste draagt nu 86/92, spijkerbroekjes name-it maat 80. Ze is niet heel lang, maar heeft een bol buikje en een lang bovenlijf hihi. @mariomama, heerlijk naar eilat! Schijnt daar prachtig te zijn! En stoere regenlaarzen! Als ze dan toch laarzen dragen, dan maar leuke is mijn motto altijd haha! Hier dragen de meiden in de zomer houten klompjes wel roze dan he ! In de winter snowboots of regenlaarzen (vooral bij de gastouder op de boerderij, voor in de stallen enzo ). @debby, Wil Emma nu al niet meer slapen? Hier slapen de meiden allebei nog! En flink ook! Maar heb dan ook echte luilakken hoor haha. Ze slapen op de dagen dat ze thuis zijn tot een uur of half 10 uit (wel rond half 7 papfles in bed, ja ook de oudste... ze vind het heerlijk). En dan hup nog ff tukje doen (mama ook ). En tussen de middag soms 1,5 uur maar soms ook 3 uur! En s'avonds voor 7enen (enkele keer half 8) liggen ze erin! En 's nachts zelden of nooit wakker... En Sam loopt los! Wat goed!!! Hij is dr vroeg bij! Maar wat zal je trots zijn! @ Lynn, leuk rokje! @Jingels, setje FFFlavours niet helemaal mijn smaak, maar de kleur vind ik wel lekker fris!!
Leuke kleertjes, vooral die blauw/witte jurk en legging. Zo jammer dat er hier geen winkel zit die Bakkaboe verkoopt, heb ff op internet gekeken maar klopt het dat HIER en Brouwersmode ook Bakkaboe verkopen? Toch maar een keertje richting Bussum, Breukelen of Utrecht aangezien dat de dichtsbijzijnde winkels zijn.
Hahaha mirell is er weer. Vind jou reacties altijd geweldig!!!! Dames me nekpijn eist weer zn tol...heb spit in me nek sinds vrijdag en doet na n rustig dagje weer helse pijn ik ga me bedje opzoeken..morgen weer aan t werk. Zegt manlief net...je hebt al sinds vrijdag erg pijn maar voor shoppen draag je de pijn en naar de winkel ging ondanks de pijn perfect..mannen!!!!
glimlachje haha! Dat zou ook wat voor mijn man zijn om te zeggen Haha maar hij merkt juist duidelijk aan mij als ik me echt niet goed voel, dan heb ik geen zin om te shoppen. Dan probeert hij me steeds over te halen om naar bussum (brouwers mode dus ) te gaan samen ofzo om me beter te voelen... blegh... stomme jurk zit in mijn kop. Denk dat ik er vanavond over droom...
he silvana anders gaan we een keer samen? Ik wil sowieso in april nog eens naar bussum en dan kom ik sowieso langs jou.
@haha debby vannacht ga je emma voor je zien in die jurk ja hier ook als t echt echt niet goed gaat net als vorige week dan denk k niet eens aan shoppen en doet hij pogingen om me te late winkel of online te bestellen.
Bedankt voor jullie reactie´s, rijden we er niet voor niets naar Brouwers of HIER,....ff mijn man lief aankijken dat we moeten winkelen, hij zal wel mee moeten want ik heb geen rijbewijs maar gelukkig vindt ie winkelen wel leuk vooral voor onze meid ookal ben ik het niet altijd eens met zijn kledingsmaak maar het is ook zo sneu om altijd maar nee te zeggen dus afentoe laat ik iets toe hahaha. Mischien maar goed ook dat die winkels hier niet zitten zou me echt failliet kopen hahaha.