Petit Louie - Tee Flower Ivy - Hippe Kippe Petit Louie - Pinafore Dress Stars - Hippe Kippe Niet in het zwart maar koningsblauw. Voor van de zomer ( hoop ik!). Het is een 98-104 Het shirtje is voor najaar/winter.
ben je weer terug op Jottum?? Dacht dat je er een beetje op uitgekeken was?? of weer nieuwe inspiratie?? draag jij de kleding van de V&D nog bij Danique? ik ga het niet meer kopen,omdat ik de kwaliteit niet geweldig vind. Ik ga toch voor de merken heb ik meer plezier van. Merk dat merkloos vaak blijft liggen!!
@Miekje: Ik heb niet veel v&d Miekje, denim rokje (heb er 2) die draag ik wel heel graag bij Danique, allebei blijven ze heel mooi trouwens. Dan heb ik wat leggings en nu 1 longsleeve, die longsleeve heb ik pas 1 keer gewassen dus geen idee hoe die blijft. Leggings blijven wel oke. Jurkje in het antraciet die ik heb ziet er ook nog mooi uit. Ja ik ben weer wat terug op Jottum, kwam op mp wat dingen tegen die uit andere collecties zijn die ik nooit op de webshops heb gezien, dus die heb ik gekocht. En had het met Ise erover, dat ik toch een beetje in de oude stijl wil blijven, heb toch best wat dingen gehad die niet echt haar stijl waren en uiteindelijk draagt ze dat dan ook niet vaak. Dus blijf voortaan in het veilige 'saaie' jottum, s&d le chic enzo. Heb dan wat nieuwe merken die ze nu past zoals porto azul en Loff en pompom erbij en net zoals jij, ga ik toch wel weer voor wat meer merk nu. Heb dan wel wat v&d en persival, maar dat kan ze dan heel mooi naar kdv aan van de zomer. Daar gaat ze nml. toch vies worden in de zandbak
Leuk, die ga ik ook bestellen, denk beide kleuren, wou toch nog wat van die ruitblousjes erbij kopen van V&D.
Toch maar alleen de roodwitte polo besteld en nog een leuk vestje van Lief, de donkerblauwe, had de laatste in de maat gelukkig: V&D - Vroom & Dreesmann | www.vd.nl Je warenhuis thuis | mode, wonen, reizen, aanbiedingen, acties en folder
@lynnnnnn aankopen showen Hier ook wel meer "saai" als men dat zo vindt...jottum, SD..deze zomer dan nog bakkaboe maar ik vind persival bv. weer helemaal niet leuk. Ja pompom is het hier ook nu, en hoop nog ergens petit Azul (kleine versie van Porto azul want die 92-98 is hier nog wel te groot) en lofff dan...(ben het trouwens nergens tegengekomen in 86/92 .....begint dat pas vanaf 92, Lynn..weet jij dat? en vingino voor de spijkerbroeken. en ja benetton dan. en ja ben in tegenstelling tot jou lynn wel weer van de Ralph Lauren, Burberry, Tommy Hilfigher en Moncler. Voor deze zomer heb ik tot nu toe Jottum, Sd, Benetton en Bakkaboe. @miekje...hier merk ik ook dat behalve "bakkaboe" al het andere merkloze wel echt blijft liggen..v&d ben ik sowieso niet echt kapot van en h&m een enkele keer iets wat leuk is voor kdv. @Jo...dat is een hele tafel vol...lekker is dat als je zoveel geshopt hebt! @Jingels...leuk je jurkje.
jo79 wow wat veel! haha lynn ben benieuwd wat je gekocht hebt! saai: hier niet zo saai... ik ben voor alle merken in. Maar ik val wel meestal op jottum en mim pi en bakkaboe. Maar af en toe zit er wel wat anders tussen, zoals cakewalk of chaos and order.
@glimlachje: als ik het binnen heb zal ik foto's maken! Lofff begint idd bij 92. Rokken vallen groot maar shirtjes 92 zijn meer 86/92 hoor. Petit azul kwam ik nog nergens tegen. porto azul is hier ook nog wat groot maar hoop dat ze halverwege zomer/begin herfst er wel in past.. @oja benetton heb ik natuurlijk ook. Saai: tja ik ben gewoon saai qua kleur, het enige wat ik hier wel koop is fuchsia en rood. Maar verder wordt het toch weer veel blauw wit deze zomer, of grijs wit. Heb gezien dat de meeste colecties toch weer vnml. blauw wit hebben.
Ja die link die ik je al had gestuurd daar heb ik al vaker gekocht, maar vandaag heb ik de gok gewaagd en dus 'gewoon' bij iemand gekocht, 2 dingen nieuw met kaartje, 1 ding in nieuwstaat. Bij drie verschillende mensen dus. Hopelijk krijg ik alles (netjes) binnen.
oja zitten we er al, gisteren dacht ik er al aan ja, ga het zo doen ik heb een zomerblousje, een zomerjas en een vestje lange mouwen voor najaar
ik word wel een beetje moe van z8... nog steeds geen 50% korting... ik vermoed wel deze week. Zal je net zien donderdag of vrijdag... dan heb ik een cursus
Leuk vestje! Lief! had ik ook toen ze wat kleiner waren, mn de jongensdingen vond ik wel 'stoer' op die leeftijd.
Jottum, pompom en Lofff etc dames; ik lees dat jullie andere merken gebruiken voor de kdv etc. Wat gaat er straks met jullie kleding style keuze gebeuren als ze iedere dag naar school gaan? Ik heb mn kledingmerken er intussen wel op aangepast en koop nog zelden de bovenstaande merken...helemaal met mijn bouwvakkertje R draagt wel gewoon SD le chic naar school, maar dat koop ik dan in de sale tegen nonmerk prijzen. Af en toe score ik nog een leuke merk ding op MP, maar ik merk wel dat ik meer naar de goedkopere merken ben gegaan. Ben benieuwd of jullie daar al over hebben nagedacht
@ lynn, denk dat je het ook niet saai moet noemen! want saai is het niet.. Ik denk dat het gewoon klassiek genoemd moet worden. Ik vind blauw/wit op z'n tijd wel mooi... Vind het wel grappig,dat er een beetje 2 kampen ontstaan qua smaak!! Dat vind ik super. Kijk ook graag naar de andere stijl.. Ik denk dat onze meisjes ook steeds meer met een eigen smaak komen. S wil echt heel graag roze aan! Nou, ja dat vind ik geen probleem,want hou van roze. Ze had vandaag haar ondergoed moeten verschonen op KDV. Ze wilde dus echt geen romper meer aan! Maar heeft ook het KDV bijelkaar geschreeuwd dat ze geen jongensonderbroek aan ging doen!! Het was ook echt een jongensonderbroek. Ik ging de rode schoenen kopen. Zegt mevrouw dood leuk niet mooi! Ik heb ze toch gekocht hoor!! Hier heb ik ook besluiten genomen! ik koop misschien 1 klassiekere jurk. Maar merk dat ik klassiek weinig draag!! ik ga toch voor meer draagbaar en ik ben denk ik wel erg uitbundig qua kleur!! Mijn merk is vooral Bengh, Bomba, Mim-pi. Cake walk, Ik wil 1 set van Bengh of ninni vi.