Miekje, ik koop intussen niets meer wat R niet mooi vind, want ze wil het dan toch niet aan. R zag vorige week een hel blauw shirt met daarop een dame met longdrink glas van persival, ik vind het vreselijk. Oh mam! Kijk! Ik hield me van de domme en vroeg, wat is er meid? Deze is mooi mam....ja schat ik was er al bang voor Mag ik dieeeeeeeeeeeee???? Nee, die mag je niet omdat mama die niet mooi vind voor jonge meisjes Die gaat ze dan ook echt niet krijgen hoor, hoe mooi ze het ook vind.
haha erg he pcootje vandaag in de henk had ik tegen emma gezegd dat we even gingen kijken voor sam. Dus emma naar die vrouw toe: mag ik een shirtje voor sam? haha die vrouw moest lachen. Toen zag ze dat ik met dit shirtje in mijn hand stond: "is dat voor sam mama? ik vind het ook mooi!" haha toen mocht zij het afrekenen en mee nemen. Apetrots mijn meisje. Wat worden ze toch snel groot.
Haha Debby, heerlijk he die eigenwijsheid. zo loopt R dus vaker door de winkel. Komt ze de intratuin binnen en loopt rechtstreeks naar een verkoper, verkopen jullie ook een bak voor onze ouwe oma poes om op te plassen? Die gast snapte er niets van want hij verkocht bloemen Gaat ze met papa winkelen voor mijn verjaardagskado, loopt de juwelier binnen en zegt. Hebben jullie ook een roosje voor mijn mama haar armband? Toen ik hoogzwanger met haar in bad zat kon ik door de bekkeninstabiliteit er niet meer uitkomen. Ik heb zitten janken als een klein kind. Staat ze naast het bad mn hand vast te houden. Mama, waarom moet je nou zo huilen? Nou schat omdat mama steeds minder dingen kan en nu ook al niet meer uit bad kan komen. Ach dat geeft niet mam, je kunt nog wel met me kleuren, knutselen, liedjes zingen,knufflen en zeggen dat je van me houd Toen ging ik nog harder brullen..... En zo kan ik nog wel even door gaan.....
@ allemaal bedankt voor jullie lieve reackties gaat tot nu toe goed al merk ik wel dat ik er iets te veel over pieker... maar komt goed. @diadeem helemaal te gek dat groene shirtje gaat hier vast en zeker ook komen ik heb de blauwe nog van vorig jaar! @madeliefke ik vind het niet ruim vallen frendz @Red al weer beetje opgeknapt meid? @miekje ik vind z8 ook een beetje te veel in hetzelfde blijven hangen maar dat vond ik deze winter al daarom niets van gekocht. @Jo je bent al goed op weg! hahahaha @mariomama hier wil amy-lynn niet meer slapen smiddags hoor alleen op het kdv slaapt ze nog klein uurtje thuis wil ze echt niet meer zo van 3 uur achter elkaar slapen tot hup ineens niet meer willen wel jammer hoor ik vond het heerlijk om te soppen maar nu doe ik dat vaak savonds. net heel de bovenverdieping gesopt stofzuigen en gedweild wc badkamer op zijn kop en ben meteen beneden door gegaan....ben klaar voor morgen pfffffffffff @jingles dat is zeker een super polo om te zien @diadeem mijn shirtje is niet vaal geworden heb net even nagekeken ik ging twijfelen(maar is niet veel gedragen) @jingles ik ben een beetje uitgekeken op king louie waarom??? geen idee maar nee vind het geen hoog heb gehalte meer
@Lynn o o o dat sparen word nooit wat met jou hihihihih @miekje ben het wel met je eens dat ik merkloos ook te veel links laat liggen of het moet een aanvulling zijn op een duur setje zoals basistruitje legging gilet enz. en mijn schoonzus is nadat ik afgelopen winter veel bij vend heb geshopt ook helemaal vend geworden. en ja ik wil graag beetje anders @Lynn amy-lynn past nog heel veel van vorig jaar en dat gaat nu ook allemaal mooi naar kdv aan hoor. @jo leuk vest zeg! @debby ten eerste klapklapklap wauwww sam loopt whihoeeee en het shirtje is erg leuk zeg! @pcootje ik denk daar niet over na als ik zie hoeveel ze hier nu al in de kast heeft hangen ik koop toch wel wel zal ik waarschijnlijk eerder kiezen voor een spijkerbroek en nu naar het kdv krijgt ze ook niet haar bomba setje aan dat draag ik liever dat ik er zelf de hele dag naar kan kijken maar mim-pi jurken uit de uitverkoop gaan gewoon aan hoor!
Ik heb vandaag ook weer wat dingen geshopt. Een slaapzak voor mijn mannetje, helaas geen leuke kleertjes voor hem gezien. Voor de baby 2 shirtjes van Benetton en blauw witte sokjes van Frendz. Ze hadden al wat nieuwe collectie hangen maar nog niet echt veel. Op alle afgeprijsde Frendz dingen is het 3 halen 2 betalen! Blauw/witte stippen jasjes voor 9,- echt leuk, maar wil niet zo ver vooruit kopen...
pcootje:Ik merk dat het bij mij toch net even anders werkt. Er zijn een paar dingen waar ik heel zuinig op ben, bijv. haar porto azul-verjaardagsset. En haar Catimini-kleertjes. Maar andere sets, LoffF, Benetton, SD-le chiq, mexx,esprit, ze krijgt het allemaal aan. Ze heeft tot nu toe, alles al een paar keer aangehad deze winter. OOk V&D basics en C&A- basics. Voor mezelf kan ik eigenlijk wel zeggen, dat het meer bepaalde emotionele waarde heeft,waar ik zuinig op ben, dan dat ik de geldelijke waarde belangrijk vindt. Aan de andere kant, ben afgelopen zomer begonnen met *vooruit* kopen , en merk dan ook dat als er een keer iets vies is, wat ik er niet uit krijg, ik zo makkelijker weggooi. Vorig jaar had ik behoorlijk wat basics van BF, nou die waren na een paar keer dragen niet zo mooi meer, en dan gooi ik ze ook zo weg. Mijn zoon krijgt naar school altijd basic broeken aan, want die worden dus echt smerig, en grasvlekken zijn een crime om eruit te krijgen. Maar hij draagt echt geen zwart of donkerbruin, geen haar op mijn hoofd . En het zijn vaak broeken van Esprit , daar zit voor hem een prima pasvorm in. Ik koop altijd 1-2 voor netjes en een stuk of wat in de uitverkoop, voor naar school. En als ik merk dat hij eruit groeit, dan krijgt hij het ook gewoon naar school aan. Bovenkleding trek ik alles aan wat hij in de kast heeft.
Jingels, de emotionele waarde herken ik ook wel bij bepaalde kledinstukken. Die gaan dan ook in de curverbox waar vanalles en nog wat in zit vanaf de geboorte. Het doorschuiven van net naar school gaat hier ook best snel, maar als mn bouwvakker in de tuin aan het klimmen en glijden is dan toch liever met een spijkerbroekje dan met dr mooie kanten jurk Makkelijker weggooien van spullen die al langer in de kast liggen herken ik wel, doordat het er al zolang ligt ben je haast vergeten wat het gekost heeft, maar gevoelsmatig is het al "oud" KOm je ook mee naar deel 7?