ja welke maat heb je? ik maat 104 rok en 104 blouse de lange broek in 98 en die zit leuk dat kontje in een broek...mjammie zegt mammie
Ja lekker he... Ik vind dat super als er een mooi kontje in een broekie zit! Alhoewel t bij mila nog veel luier is.... Hahaha
Lekker geshopt allemaal!! Mirell leuke sets van bomba zeg, welke maat draagt amy lynn van de rokken? Had hier ook nog een rok van bomba op het oog, maar twijvel over de maat. Setje van v&d ook erg leuk, Debby die paarse variant is ook gaaf, keer wat anders, en die jottum jurk vind ik ook erg mooi.. Iedereen fijne sinterklaasviering, wij vieren morgenmiddag de sinterklaas. Hier een 2 setjes voor de kleine meid geshopt, maar die krijgt ze in de zak van sint. rood setje van feetje, jurkje en legging en een setje van bfc tuniek blousje met legging. Lynn leuke boom, maandag ga ik hier alles versieren.
Echt bagger nieuws gekregen net.. T petekindje van mn man is net opgenomen in het zoekenhuis, waarschijnlijk rs-virus.. Is t zoontje van mn beste vriendin. Hij is 6 maanden... Ik krijg alweer de kriebels.. Hun dochtertje is toen ze 1 weekje was opgenomen met streptokokken.. En nu dit.. Hoop dat de kleine bink snel weer mee naar huis mag!
nou zeker! Hier vind ik het zo leuk om die feestsetjes ook al vaker aan te doen, 1 keer is zo zonde, en ja het is gewoon bij ons iedere dag feest
heb 98/104 en is met elastieke band dus zit ruim het gestipte rokje wat ik toen kocht in 92 was echt veel te strak maar is alweer verkocht
getsie mama32 daar zijn ze wel even mee bezig :-s Hier hadden we gisteren de sint op bezoek en jullie hebben gewinkeld zeg! Heb jij debby nu dezelfde set maar dan paars als mirell? Hahahaa Is olliewood nu leeg gehaald en niet failliet?
nu bij KKTK extra 10% korting alleen vandaag geldig! heb wat besteld winterjas nr 2 voor volgend jaar O`Neill Winterjas 1550924900 - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Ik heb nu maar 104 gedaan want ik heb maat 92. Die zit goed, te goed zelfs. Maar kan er geen wanten onder doen. Nu heeft ze 2 winterjassen je bent shop gek of niet. Maar moet zeggen dat o neill dit jaar me goed bevalt en of ik betaal 80 euro en nu maar 40 en straks op mp vraag ik er gewoon nog 25 voor
leuk slc! zo doe ik het ook hoor! is goedkoper dan bij de h&m shoppen zo maar hoe krijg je die extra 10%?
als je gewoon daar al vaker hebt besteld heb je vandaag een e mail gekregen. Hij wordt automatisch berekend bij de kassa. (nog niets binnen op mijn rekening. Ws maandag denk ik Grrr zouden ze je tegenwerken? Zou gelijk een andere bank kiezen)
slc heb je het echt niet binnen gekregen? Bij mij staat het namelijk wel afgeschreven... krijg je het misschien niet bijgeschreven in het weekend? Zal ik je een schermprintje mailen dan kan je het zien? Bij mij pakt hij het niet die 10% extra korting. Ook niet als ik op de mail klik. Maar ik heb 3 vingino broekjes in mijn winkelwagentje zitten. Maar goed er staat niet met uitzondering van vingino...
Wat is er weer ontzettend veel leuks geshopt!! Door alle Sintpret weinig tijd gehad voor een reactie, dus even kort en bondig. Debby, ben je wel ingelogd? Anders pakt hij de kortingen ook niet.
andere merken pakt hij wel maar vingino niet en dat staat niet in de mail... heb een klacht ingediend
SLC...gek..ik krijg dagelijks een email en nou net vandaag niet...grrr....had nog wat shirtjes op verlanglijstje daar
sorry debster wel op de site Feest ivm onze 250.000e order. Daarom vandaag 10% extra korting(muv Vingino). De extra korting wordt verrekend op het afrekenscherm. Profiteer nu.