Leuke kleertjes weer! Ik wil graag een set (Muts en sjaal shoppen) Zoek eigenlijk een kortingscode van kleertjes.com van 10%, is deze er nog?
loes> ja die is er. Maak nu voordelig kennis met kleertjes.com. Vul hiervoor tijdens het bestelproces de kortingscode "vp1112kc" (geldig t/m 31 december) in. Je korting wordt dan automatisch verrekend. jingels> maar verder geen last? Hmm..wel fijn maar aan de andere kant zoals je al leest even t gehoor in de gaten houden. Oja manlief was niet blij met mij. Moet 1 jas terug sturen Zegt hij...denk dat ik hem gewoon verstop.
Tnx Mirell: ik denk dat zilveren bolerootje van name it en dan heb ik nog genoeg maillotjes met glitters ofzo en shirtjes, ik kijk wel ff....
@Jingels, beterschap met het oor van je meisje. Leuke dingen geshopt voor je zoon! Vind vooral de blouse leuk. @Lynn, leuk rokje, wat lief van je schoonmoeder! @sweetlake, haha verstoppen? Kan toch gewoon zeggen dat je die tweede jas hebt gekocht om je nieuwe baan te vieren @hier, had ik eigenlijk de kerstsetjes voor mijn jongste al binnen, maar deze jurk van Mim Pi kon ik toch niet weerstaan Bekijk bijlage 203789
uh niet..hij ligt nog steeds in de doos maar dat wordt een probleem begrijp ik zo79> dat deed ik al met de eerste jas zou de jurk willen aanzien. Ben niet zo mimpi winter fan
http://www.vd.nl/kinderen/meisjes-92-128/tops/t-shirts/benetton/t-shirt/g81565062.html?fhquery=fh_secondid%3Dg81565062%26fh_lister_pos%3D7%26fh_location%3D%252f%252fcatalog01%252fnl_NL%252fcategories%253c%257bcatalog01_kinderen%257d%252fbrand%253d%257bbenetton%257d%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dlister&from=overview ik heb alvast alle vier deze kleuren shirtje besteld voor de lente, want deze kleur past op de rokjes die ik nu heb, kan ze die in het voorjaar ook nog aan. Nu zijn de shirtjes 30% korting dus wel handig!
@Lynn...ja shirtjes zijn hier ook besteld. ze zin echt goed en blijven ook goed na het wassen. Hier een benetton jas besteld...met capuchon en bont....ik had m al een tijdje geleden gezien en manlief begon er zaterdag over dat ze geen "stoere" jas had...hij vond de jottum jassen niet zo geschikt voor spijkerbroekjes...Wat hij wil...iets kopen laat ik me geen 2 keer zeggen.....
haha dat heb je goed Glimlachje! Ja die Benetton shirtjes blijven echt heel mooi he na wassen, je ziet er niks aan dat het gewassen is! @tnx voor je lieve berichtje, heb je al besloten?
Hoe valt Another World? Ik heb er 1 rokje van en dat valt zo achterlijk groot, dat ze het al had toen ze 1,5 jaar was, maar nu pas goed zit (maat 86) met maat 104. Vallen andere kledingstukken ook zo groot of was dit een uitzondering? @Zo, wat een leuk jurkje, geweldig!
de rokjes heb ik in me handen gehad, vielen ook zo achterlijk groot :-s Vond dat de shirten weer redelijk op maat vielen. Durf er niets meer van te kopen Net als NONO dat moet je eerst vastgehouden hebben.
Wat ook een leuke site is om te shoppen Hummbee - kinderkleding designer merkkleding en outlet en je krijgt nu op de wintercollectie van 2011/2012 40% extra korting! Moet je even op de site onder blog kijken daar staat de code Dit krijg je bovenop de korting die hij al aangeeft
staat ergens een blog op die site..als je daar op klikt zie je dit: kortingscode Hummbee De december feestmaand is weer begonnen en daarbij hoort natuurlijk weer een leuke korting. Met code: Win40 krijgt u maar liefst 40% extra korting op de nieuwe collectie van deze winter (2011) Code is toe te passen in het winkelwagentje. Geldig tot 11 december. Code is alleen geldig op de wintercollectie 2011/12 dus niet op de zomerartikeltjes Hummbee.com
top zocht wat kraamkados en dirkje is een leuk merk En nu hele setjes voor maar 15 euro dan is dat leuk te geven he.