Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    misschien moet ik dr eens opgegeven voor jottum model :p

2. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@debby....ze past heel goed in het plaatje hoor van jottum.... ;)

3. Glimlachje

@slc: weet niet of ze ook meisjes maten hebben...maar babymaten wel..maar ja die lopen maar tot 86.

4. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Sorry, iPad. Vervormd woorden. Ik bedoel bondje. O, hij verandert hem weer! :D

5. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik heb ook voor het eerst iets van Muy Malo besteld, de collectie zit altijd wel wat moois tussen..maar geen idee hoe het valt. En nu met die sale vond ik het nog te doen.

6. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Net van KKTK mailtje gehad 5 % extra korting, omdat ik m´n mandje vol heb, maar er niets mee gedaan had...misschien was er iets misgegaan....

Dus ook daar aantal dingen besteld, kwam ik met 48% korting mooi weg :D

- trui another world voor neefje
    - broek esprit voor dochter
    - broek retour voor zoon.
    - 2 basics shirts van petrol
    - retour vest voor zoon

Ik heb het allemaal in 104 en 128 gekocht voor volgend jaar, kan ik het mooi wegleggen.

7. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Dames dames, wat hebben jullie heerlijk geshopt! Kan niet wachten tot de aankopen hier geshowed worden :)

Jingles, ik shop ook vaak vooruit. Zeker de basics, ze groeien er vanzelf een keertje in.

Zo79, klinkt erg gaaf wat je allemaal gekocht hebt!

Verder alles een beetje vergeten. Deze week 32 oudergesprekken gevoerd. Mijn hoofd duidelt ervan. Gelukkig was het allemaal goed gegaan. Vandaag nog 1 dagje werken en dan heerlijk weekend!!

8. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @sweetlake, wil je er perse wat over? Ik vind alleen het blousje ook erg leuk staan! Of misschien is anders zo'n tricot blazertje leuk er over heen? Ze hebben nu leuke bij de Hema voor 15 euro. Heb er gisteren ook één aangeschaft voor de oudste, kan alleen even geen plaatje vinden. Ze hadden ze in blauw, grijs en hardroze.

@jingels, wat goed dat het zo goed ging op de psz. Je bent ook lekker aan de shop geweest zo te lezen!

@emmamick, de eerste zomercollecties of vooraanmeldingen (dan kun je dus alvast bestellen en krijg je het als het binnen is) zijn zelfs al eind december ;)

@futuremama, balen dat wat je wilde al was uitverkocht. Het ging inderdaad erg snel! Muy Malo valt inderdaad klein.

@chaos and order, ik vind juist dat de kleuren erg mooi blijven. Zie eigenlijk nog niet veel kleurverschil terwijl het echt heel regelmatig gedragen wordt.

@debby, ik zou Emma zeker opgeven. Jottum staat haar altijd erg mooi dus een ideaal model ;)

@madeliefke, succes met de drukke tijd op school. Nog eventjes en dan is het lekker weekend!

Ik ga zo even wat foto's plaatsen van de kleding die ik heb gekocht. Ik kan niet van alles een plaatje vinden, maar dat komt dan nog wel een keer als ik het allemaal binnen heb!

9. Glimlachje

@SLC...ik heb het blousje hier bij een vestje van Jottum...
    dit vestje..

10. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
  11. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
  12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    vandaag tot 14.00 uur is er ook nog korting bij Kixx, voor de mensen waarbij het gisteren niet gelukt is ;)

13. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
  14. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    En dan nog dit jurkje voor mijn oudste, die vond ze zelf zo grappig en dat soort dingen staat haar ook altijd wel leuk. Is van Claesen's.

Bekijk bijlage 201572

15. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @zo79: lekker geshopt, leuke combi´s ook! Ik heb zelf ook nog getwijfeld over dat claesens jurkje, je had hem toch ook nog in 1-2 andere kleuren? Maar uiteindelijk niet gedaan.
    Is toch leuker voor een iets ouder meisje denk ik, 3-4 jaar ofzo.

Vandaag een snipperdag van mijn werk genomen, dus ik ga heerlijk, zonder man en kinderen, snterklaas inkopen doen.:D

16. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Veel plezier jingles! En mooi zo79!

Ik heb geshopt voor zoon bij kktk. 2x voor de prijs van 1, en dan ook nog korting op de artikelen die je wel moet betalen. 2 paar jeans en 2 overhemden voor 99,- had ik. Van Retour. Overhemd met bloemen en met ruiten, erg leuk, show het wel als het binnen is, kan nu alleen linkjes plaatsen.

17. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @jingels, ja het jurkje van Claesen's was er inderdaad ook in zwart met roze opdruk. Ik vond deze iets rustiger ogen, vandaar dat ik voor de grijze heb gekozen.

Ik ben ook erg blij met wat ik gekocht heb, even wat andere kleuren dan normaal. Heel de kast hangt al vol met donkerblauw en zwart enzo, nu even wat kleur in de tent :)

Veel plezier met Sinterklaasinkopen doen!!

@geke, ook weer lekker geshopt zo te lezen. Ben benieuwd naar de kleding!

18. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
  19. Glimlachje

@zo79...lekker geshopt hoor.. kleertjes zijn niet mijn smaak maar zullen je dametjes vast prachtig staan.

Weet iemand hoe de meisjeslijn van MIMPI valt deze winter....

hier gaan de vingino's terug...jeetjeee wat vallen ze klein..

20. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Zo79, erg leuke dingen geshopt! Hoe vallen de rokjes van c&o? Smal of normaal zeg maar. Ik zag nl op kixx nog veel 98-104 maar weet niet of dat veel scheelt met de 86-92.

Deel Deze Pagina