leuk lynn...hahahaaa (lach je ook uit en toe) djmomo> ja omdat je alles al hebt. (Grin) geke> die rode van noppies?
haha geke, uiteraard kon je het niet laten welke heb je genomen? idd maat 80 had hier nog zat gepast...
@sweetlake: ik vind het prima hoor lach me maar uit Ik ben gewoon zo trots op mijn meisje, ze deed overal zo goed aan mee, en ze trok zich effe op aan een stang Iedereen zei: huh, is die sterk of niet? Haha ze ging al koppeltje duikelen op die stang, mevrouw natuurtalent (nee komt niet uit mijn mond hoor, maar de gym juf zei dat ze een natuurtalentje was hihi) En ze zag er ook nog super knap uit....zucht...zo verliefd op mijn kind!
@wonderteam: mijn dochter is 13 nov. 2 geworden. Sinterklaas was hier een enorm succes, en een kado´s gewoon niet leuk meer Ik ben bezig om alles een plekje te geven...valt niet mee. Afschuwelijke decadent, maarja, het is maar 1x per jaar Sinterklaas. Ik ga nu mijn dochter haar commode te koop zetten, is er weer wat ruimte op haar kamer....
jingels> alles zindelijk bij jou dus? Trouwens je banner zegt dat je nog steeds bv geeft. klopt dat eigenlijk? lynn> gelijk heb je! Ik was ook zo trots als ze weer zo schattig daar rond liep en gelijk reacties. Koppeltje duiken is wel heel snel ja!
hahaha Lynn doe je goed... hier is peutergym op maandag en woensdag ochtend grrrr werk ik maar ze mag op peuterballet pas met 3,5 dat is op de dinsdag middag dus komt wel goed uit nog even wachtten dus wat kost het bij jullie als ik vragen mag? ik vond 8 euro per keer best wel prijzig voor 3 kwartier
Mirell ik betaal geloof ik 28 euro per maand voor haar ballet. hier is ballet officieel ook vanaf vier jaar maar gelukkig mocht tess direct na haar derde verjaardag beginnen. Ik heb een jurkje en bolero van name it op het oog voor tess. Maar denk er nog even over na want name it is normaliter in het echt niet zo mijn ding...
ik ga vrijdag voor het eerst naar peuterballet, vanaf 2,5!! proefles. Dus op zoek naar een balletpakje, alleen niet te duur!! ze mag pas komen als ze echt 2,5 is dus dat is met kerst. Ik betaal hier 11,25 per maand voor volgens mij 30 minuten. Dus dat vind ik niet duur.
ja volgens mij ligt het eraan waar het gegeven word we hebben hier een clubgebeuren en daar is het ook goedkoper maar dan moet ik met bus heen en weer en is het totaal duurder dit is een balletschool waar ik info heb aangevraagt en ze doen alleen vanaf 3,5 jaar maar ga inderdaad eens kijken hoe streng ze daar mee zijn
en mijn eerste kerstwerkjes de boom komt donderdag amy-lynn is gek van de huisjes net als papa okeey hun ook een keer hun zin mogen de huisjes dit jaar ook op de kast (nie echt mijn ding)
@mirell,haha hier vinden Mason en zijn vader dat ook leuk,maar Mason heeft een hele grote plaat met treinen erop op zijn kamer incl kerstaankleding (gelukkig maar, ben er zelf ook niet dol op haha) Die slinger boven je raam langs vind ik erg leuk!
@jingels, ok dus jou dochter heeft ook vrij jong buisjes gekregen en amandelen geknip begrijp ik? ( wat een vragen hé, maar wij hebben zoveel problemen met Fay ermee)
@wonderteam: ja, ze was nog geen jaar en toen kreeg ze al een parasynthese ( oordoorprikken) en haar neusamandel werd verwijderd, desondanks de maand erop had ze nog 3x een oorontsteking Toen is ze begin feb. dit jaar geholpen met buisjes. Dat hielp prima , tot nu. Ze heeft nog steeds een loopoor, dus er zit nog steeds een ontsteking. Bij ons is het een erfelijke kwestie, want ik had het vroeger ook veelvuldig. Na mijn 7e jaar was het over. @slc: ja de oudste krijgt ´s avonds ook nog een paar slokken.
@Mirell: mooi, die tak vind ik gaaf! Huisjes zijn niet zo mijn ding haha! @Wonderteam: Danique heeft buisjes gehad toen ze 14 maanden oud was. @Miekje: ik heb een simpel en rustig balletpakje bij bristol gekocht, ze hebben ze in zwart en in roze, ik plaats even een foto: en anders kan je hier bestellen: Balletkleding balletwinkel balletpakje balletschoenen balletpakjes dansschoenen balletschoenen spitzen balletwinkel Bloch Sansha Capezio Rumpf Papillon Balletwinkel, balletkleding jazzschoenen balletschoenen balletpakje Dancer Papillon kopen bij de nr. 1 online danswinkel van NL en BELGIE. de foto: Bekijk bijlage 204304 @jingels: leuk dat je zo'n geslaagde avond hebt gehad!
Oja de prijzen: 33 euro per kwartaal. Maar dit is ouder&kind gym en geen ballet. Dat is hier vanaf 3 jaar dus t.z.t ga ik haar daarop doen denk ik.
slc, nee niet de rode, het is deze (als plaatje werkt.) liet hem net zien aan zoon en die heeft hem goedgeeurd dus prima dan. was nu ca 30 euro
leuk die kerstsfeertjes hier krijg ik ook wel zin om iets te gaan versieren. voor dochter nog dit shirtje van Kenzo voor bij het groene kiezeltje rokje. heb ook de groene beenwarmers gedaan. en dan een roze maillot? hmm... ben benieuwd hoe dat wordt, misschien wat te heftig maar anders doe ik het wel met grijs.
heb nog een Cakewalk vestje te koop in maat 80. heel schattig, grijs met pippi langkous erop. is echt zo goed als nieuw maar wordt hier te klein. Zie te koop album.