@Debby, geen idee hoe het eigenlijk gegaan is, er staat steeds weer een ander achter de balie, maar ik ben erg blij. @Future, geweldig colbert! Wat voor kleur maillotje doe je er voor Eef onder?
@debby: name it rokje heb ik maat 80, maar ik vind het elastiek nogal strak, de lengte van de rok is wel goed. @future: welke maat draagt eef van broeken/rokken/maillots?
Thnx meiden ik ben om! Zit ook voor mezelf te kijken vind het zo moeilijk.. Hou meestal wel van stoer voor mezelf maar wil nu wat chiquer wat vinden jullie van deze: Te of niet?
Futuremama, ik vind hem te.. Vind je die van steps die Mirell had niet leuk? Die heeft er wel wat van maar is iets 'beschaafder'. Setjes voor je meisjes leuk! Muy Malone vind ik die letters op de achterkant wat minder maar verder leuk! Jo79, fijn dat het broekje terug is. Debby, mooi dat setje van v&d! Staat dr echt goed!
@jo, ik heb een aantal dingen van Dirkje en die vallen allen precies goed zoals de maat aangeeft. Fijn dat het broekje terecht is. @futuremama, helemaal leuk, zowel de setjes voor de kids als die voor jezelf. Hier vandaag wat dingetjes voor MAson gehaald. Een geruite blouse in het roze en mintgroen. Een spijkerbroek en een gekleurde gestreepte trui. Iets meer kleur in Zijn garderobe
future kixx kleertjes vind ik leuk behalve dat bomba ding. Maar ik ben geen bomba mens. dat ding van h&m vind ik ook hmmmm niet echt geweldig...
hmmmm. op gap.com wél leuke kleertjes! ziet er aan de kleuren ed te zien uit als voorjaarscollecties. Hopelijk komt het nog voor einde van de "sparkle" actie op .eu
@futuremama: Ik vind de colbertjes allebei leuk, alleen de kleuren niet zo. Rokje Jubel heel feestelijk.
even een vraagje aan julli dames zal kleertjes. com na de kerst met de 50 procent komen? weet iemand dat?
waar heb jij gekocht?? Mijn miesje gaat morgen voor het eerst! proefles mee doen. Mag dan in januari starten. wanneer gaat Amy-lynn?
dit zijn de voorschriften bij ons!!! Kleding voorschrift peuterdans: Meisjes: Zacht roze balletpak (hemdmodel), - zacht roze, leren balletschoenen. Een zacht roze panty is in de winter aan te raden. Rokjes en vestjes in overleg met de docent.Jongens: Strakke, zwarte legging en een strak shirt, zwarte, leren balletschoenen
o ok dan moet ik 86 hebben denk ik. Want ik wil hem graag iets langer hebben dan bij Danique. Die vrouw van de winkel zei dat 98-104 als 92 viel... maar ik vond hem nogal lang... Ik wil eigelijk een zwarte maar die hebben ze niet in 86
wij mogen 3 keer meedoen dinsdag gaat ze voor het eerst deze set is van H&M pakje zit al een roezel aan en is 9,95 rokje is ook 9,95 en schoentjes 7,95