Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
  2. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @geke, leuk die tuniek van Bomba! Bruin staat mijn dames jammer genoeg niet, dus hier nooit bruin, maar ik vind dit echt een leuk ding zeg. Zal je dochter vast heel mooi staan. En stoere blouses voor je zoon!

@glimlachje, balen dat de Vingino's klein vallen! Ga je een maat groter bestellen of laat je het helemaal zitten?

@loesjuh, ik vind de rokjes wel smal vallen, met uitzondering van rokje Inez, die vind ik best ruim vallen in de taille. Volgens de maattabel van Chaos scheelt het met de rokjes 2 cm in breedte en 2 cm in lengte tussen 86/92 en 98/104. De lengte zal dus wel meevallen, maar ik weet niet hoe het met de breedte zit. Jouw meisje was toch ook aan de smalle kant? Misschien dat je even de maten moet kijken in de maattabel, dan kun je het nameten met een goed passend rokje!

3. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Thnx voor je reactie, ik denk dat dat 98-104 in de taille wel te breed is.

4. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@zo79: ik weet het niet...denk dat ik voor de short wel een maatje groter neem..maar de capri laat ik dan wel zitten...ben nog even aan het overdenken...

5. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ zo79. leuk geshopt.

@ geke ook leuk geshopt.

@ future, Ik had die blazer ook op het oog, maar vind hem toch te duur, omdat ik merk dat ik blazers niet zo vaak aan doe.

Ik wacht op mijn bestelling van kixx voor tuniek van muy Malo. Keertje wat anders. Ik heb zoveel blauw/roze, dat ik een keer wat anders wilde.

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Lekker geshopt allemaal!
    Mijn bestelling van noppies, esprit en name it zijn ook binnen gekomen.
    Zit nu in de auto op weg naar scheveningen voor een heerlijk weekendje met manlief en ga morgen even bij de zara in den haag snuffelen!

7. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Leuk Miekje!

Lastig inschatten he glimlachje, of een maat groter dan wel goed is. Ik durf het tegenwoordig ook niet meer aan. Nou heb ik de "mazzel" dat mijn jongste geen broeken meer aan wil, maar alleen rokken en jurken. Mijn oudste is nu net uit die fase, dus dat wordt de komende vier jaar alleen maar jurken en rokken haha.

Net zijn drie van de vier bestellingen afgeleverd en ik ben zoooo blij. Kleding is allemaal nog mooier dan op het plaatje. Zeker het setje van Beebielove, die is echt te cute!

8. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @Tesske, veel plezier dit weekend in Scheveningen!!

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    glimlachje ik vind mim pi nu beter op maat vallen. Ik heb 1 jurkje voor emma. Maat 86 (die met die sterren). Die past ze goed. Is alleen best breed van boven. Emma zit nu in 86-92 (meer 92 eigelijk).
    Ik vind het in ieder geval niet meer zo groot als voorheen, dat je 2 maten kleiner kon nemen.

10. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Zo leuk geshopt lekker kleurrijk en ook nog leuk van het voorjaar!

@ Glimlachje balen van die Vingino`n altijd moeilijk in te schatten he bij dat merk.. Heb een geruit rokje voor eef van vingino had een mt 86 besteld had beter mt 80 kunnen doen moet hem helemaal insnoeren..

@ Geke leuk geshopt vooral het tuniekje van Bomba!

@ Miekje ik doe hem ook niet die blazer van Muy malo je hebt een blazer idd niet zoveel aan!

Heb net nog een jurkje van Bengh gescoord voor Eef.. De gene die ik in het rood wilde maar dan nu in het blauw grijs.. Met 50 % korting..

Ga zo met manlief de sinterklaas kadootjes kopen (ben lekker laat dit jaar) en dan nog even bij de bijenkorf spieken ben benieuwd of ze daar al korting hebben!

11. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Tesske veel plezier!

12. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

glimlachje> nee dat zoek ik niet.
    Heb nu het vest van C&O binnen. Lijkt me ook best te kunnen. HIj wordt er stoer door.
    Maar wit bontje wil ik wel trouwens....

ben ziek thuis :( Vannacht een rot nacht gehad. Ben even met de mensen weggeweest op uitje van mijn werk. Maar nu me bedje in. Zat daarnet al te kokken boven een kop soep :-s
    Nooit meer shusi voor mij! (ws komt het daar door)

tesske> have fun! Normaal zei ik kom een bakkie doen. nu zeg ik: nee niet mijn huis!

zag een hoop c&o setjes voorbij komen. Super!!

13. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @futuremama, veel plezier met Sinterklaasshoppen! Waar heb je Bengh gevonden met 50% korting?

@Sweetlake, beterschap!

14. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Tesske, veel pleier dit weekend!

Miekje, mooie tuniek!

Zo79, wat is C&O toch een mooi merk! Erg leuk met de matching beenwarmers.

Geke, wat een gave tuniek. Echt super mooi. Vind m inderdaad ook prijzig, maar hij is wel echt heel gaaf!

Future, heb een linkje van de blazer?

Swlc, veel beterschap!

Hier foto's van mijn aankopen: Br@nd en een heleboel spijker ;)

15. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    En het spijkerspul van Cars, Retour en Blue System

16. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

madeliefke leuk! Had hier ook wel wat kunnen zijn voor ons.

zou dit een vestje kunnen zijn? Of liever wit?
    Product Detail | H&M NL

17. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ madelief! Super. Vind die sets van br@nd helemaal top! Staat Puck vast super.Ik vind dat sterren shirt ook zo leuk!

@ zo79 bengh 50 procent door extra code voordeelpas bij kixx.

@ future, leuke jurk. Ik heb hem ook en vind hem super.

18. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @madeliefke: ik vind die short van retour echt super gaaf, welk moedel is dat en welke maat heb jij genomen? ik wil hem ook!!!

@hier: shopdrang..... maar weet niet wat ik moet shoppen haha

19. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Madelief hele leuke dingen heb je geshopt!!

Future leuk jurkje vind ik! Heb je met de roze of blauwe strikjes? Ben je geslaagd voor je sintinkopen?

Wij gaan morgen..

20. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha, mijn kixx bestelling is al verzonden! zal wel na het weekend worden dat het aankomt!?

Deel Deze Pagina