ik heb eigenlijk nooit meer van dit soort kettingen om maar liep vanmiddag in het dorp langs een etalage en de pop droeg m op een rood jurkje en hij viel mij meteen op draag bijna altijd of mijn GUESS ketting of mi moneda en heb er een van dolce and gabanna met 7 kruisjes en een set met hartjes (moederdag gehad) heb een hele gafe armband van otazu gekregen van Andre eigenlijk vind ik dat ook echt mooie dingen die niet vervelen koop meestal in januariin de uitverkoop een dure ketting van Guess ofzo met 50% korting
Debby kijk eens bij wehkamp. Zigga, brooker en great looks hebben vaak erg leuk spul en totaal niet tenterig.
Lief dat je het vraagt! Gaat prima! Buikje wordt steeds groter. Merk wel dat mn lijf iets minder wil dan in de zwangerschap bij Puck. Aankomende maandag heb ik een groeiecho. Ben erg benieuwd hoe ons mannetje het doet. Puck was maar een ukkie (2800 gram) dus even kijken of ons kereltje wel wat meer gewicht gaat krijgen. Hoe is het bij jullie?
Ik kwam deze tijdens het rondsurfen tegen en moest aan je oproepje denken Misschien is het wat? MEISJES | BENGH | VEST | MOUWLOOS
aggggr kotstend kind gratis af te halen?!?!? niet weer he. Gingen net morgen naar apeldoorn naar dat ballenbad daar :-s
zo! 79 voor een gehaakt vestje...! Zelfs nu ie afgeprijst is vind ik hem nog errug duur... Als ik dit aan mijn moeder vraag heeft ze hem binnen een half uur voor me gehaakt voor de prijs van een bol wol (2 euro???)...
Ja haha, je zou 'm bijna gewoon door een omaatje laten haken . (Edit o oeps, toen ik dit typte stond het er nog niet van je moeder hoor Debby, dus ik bedoelde niet jouw moeder met "een omaatje" ) Maar goed, kwam 'm tegen en hij was rood en zonder mouwen, dus ik dacht, ik meld het even.
haha ja dat had ik later toegevoegd... maar mijn moeder is een lief omaatje hoor. Ze breit en naait en haakt van alles
is dat ik me baan opzeg maar ik zag een leuke markt Misschien dat de nieuwe oma's dit willen maken. Hahaha ik ga dealen in gehaakte bengh vestjes, net echt.
@madeliefke: leuk en spannend hoor, nog ffies en dan lekker verlof, hou je het nog vol met je werk, best druk hoor! En hoe vind klein Puck het allemaal, beseft ze het al een beetje? En heb je nog mooie dekentjes kunnen vinden vind het nog steeds zooooo k*t wat er gebeurd is met je pakket...
haha dat kan... maar ik zeg nee... de dingen die mijn moeder maakt zijn alleen voor mij Daar zit emotionele waarde aan Kids hebben nu allebei een prachtige winterset. (sjaal muts en handschoenen) Helemaal door mij en mijn moeder ontworpen hoe ik het mooi vind... en de toegevoegde waarde is dat het uniek is... dat onbetaalbaar
Lynn: Hier schommel ik ok altijd tussen 42/44 en moet opletten dat het niet hoger word. Ik vind je rokken super gaaf, draag ook altijd rokken!! Hier net een vreugdedansje gedaan, ik heb voor mijn oudste dochter de jurk Madam Smith van pom pom gekocht op marktplaats!! Ben benieuw wanneer hij komt. En even een domme vraag Wat is een sample collectie??
diadeem sample is monster. Die wordt gebruikt om bijv te showen voor warenhuizen ed. Bij jottum bijvoorbeeld wordt hij in maat 80 en 116 gemaakt. Het is helemaal hetzelfde kledingstuk alleen dan als voorbeeld gemaakt. (of om te oefenen of wat dan ook). Bij jottum kan je dat alleen zien doordat er geen waslabel in zit. Prijzen zijn vaak een stuk voordeliger. Ik heb op hyves een vrouwtje die jottum samples verkoopt met 40-60% korting. Nu al, terwijl de nieuwe collectie nog niet eens in de winkel ligt. Alleen jammer dat mijn dochter geen sample maat heeft.
Debby: bedankt voor je antwoord ik was namelijk de sample collectie van pom pom tegengekomen op marktplaats met 40% maar er staan zulke kleine plaatjes bij dat ik niet normaal kan kijken wat ik eventueel leuk vind. En kan de nieuwe collectie nog nergens bekijken helaas, heb heel internet afgestruind erggggg!! Nu weet ik wat sample is, dus op zich is er niks mee alleen ontbreken er labels.
sample collectie kan ook gemaakt zijn van een andere kwaliteit stof dan de werkelijkheid is dus kan minder mooi in was blijven enz is mij verteld door een jongen die ik kan die een eigen kledinglabel heeft hij gaf mij toen een mail over de jottum collectie