Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ahhh meid, daar moet je je helemaal niet druk om maken. Je hebt alles gedaan om het mee op te lossen! Is gewoon domme pech geweest... Je echt niet druk om maken!!

Puck vindt het op het moment nog niks, ze gebruikt het zinnetje "hoef nie boertje" regelmatig;). Maar ik denk dat ze ook geen enkel besef heeft van wat het inhoudt

Heb vrijdag kennis gemaakt met mijn vervangster. Leuke meid, maar nog zo jong (23jaar) en dan voel ik echt heel oud... Nog twee weekjes werken en dan gaat na de kerstvakantie mijn verlof in. Ben ik hier helemaal niet meer weg te slaan :)

PS iemand nog een tip waar ik een oranje maillot kan vinden?
    Mirell, waar had jij anders jouw oranje legging voor bij het Cakewalk tuniekje vandaan?

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zegt ze echt "hoef niet broertje???" haha wat schattig!

Emma was wel wat jonger maar die sprong juist boven op de baby. Vanaf de eerste seconde was het alsof het nooit anders was geweest... dat vond ik dan weer bizar...

Ook toen ik zwanger was... elke avond kusje op mijn buik, welterusten broertje! En toen ze hem voor het eerst zag was ze helemaal niet verbaasd ofzo. Alsof die 2 elkaar al jaren kenden...

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

goedemorgen debby!

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha nou goed ;)
    ik haaat vroeg opstaan ;)
    1 ding dat je nooit meer kan met kids... uitslapen ;)

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik ook niet. Nouja als manlief en ik kiezen dat de ander mag liggen. Maar na mijn avond mag hij even blijven liggen. Madame besloot beneden tv te kijken. Ik doe de kerstkaartjes nu.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    slc o ja dat moet ik ook nog doen.

papa heeft tot 4 uur gewerkt vannacht dus ik kan het hem niet aandoen om als eerste op te moeten staan.
    En aangezien hij bijna elke dag of s nachts gewerkt heeft of die avond nog moet werken kan ik niet zo vaak blijven liggen...
    maar goed na een uurtje gaat het meestal wel weer ;)

7. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

(Goede)Morgen dames.....

Vandaag is het papa zn beurt om lekker uit te slapen. Mevrouw was vandaag voor de verandering ook pas om half 8 wakker...
    Samen zitten we nu aan de thee en mevrouw kijkt ondertussen tekenfilms vanuit haar box die hier naast me staat....

ik ben online op zoek naar het jrkje wat futuremama voor dr dochter heeft...maar kom niets tegen...tjah lastig zoeken als je niet eens weet waar het vandaan komt...

Futuremamaaaaaa kom snel online haha...
    Ben ik raar of heeft iemand van jullie daar ook last van...
    als ik me zinnen op iets gezet heb...MOET en zal ik t vinden/hebben/kopen

Ik mag nog wat shoppen nu alles van name it retour is....moet wel zeggen...deze twijfelkont twijfelt weer over de froezeljurkjes van name it....;););)

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.086
    3.869
    113
    Ik ben op de uitgerekende datum geboren, en woog ook 2900 gram, mijn man was 7 pond, ons dochtertje was ook 7 pond en ons zoontje...9,5 pond!!! Haha, dat had ik ook niet echt verwacht.
    Stukkie meer dan dat de VK hem had ingeschat, de gyn. dacht nog 8,5 pond. Nu waren mijn vader en opa ook behoorlijk aan de maat, denk dat dat een generatie heeft overgeslagen ofzo :p.

Oh, mijn zus is gisteren opgenomen in het ziekenhuis met vroegtijdige weeën en ontsluiting. Ze krijgt nu weeënremmers en hopelijk blijft hij dan nog even zitten, want ze is pas 31 weken zwanger.

Gisteren naar Düsseldorf geweest naar de kerstmarkt enzo, maar het was kotsdruk, zag weinig leuks, dus ook bijzonder weinig gekocht. Meer aan de broodjes bratwurst, glühwein, wafels etc. gezeten :D.

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    glimlachje soms wel... soms droom ik er ook van ;)
    Maar soms als ik er een nachtje over slaap vind ik het toch niet zo leuk meer...

10. Glimlachje

@Jo79....hopelijk lukt het om nog te rekken de bevalling voor je zus..

11. Glimlachje

@debby...hahah yep herken het dat dromen...en idd. soms is het na 1 nachtje of gewoon paar daagjes bedenktijd alweer over...maar hmm...hier heb ik een nachtje overheen laten gaan en wil het nog steeds :)

12. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@lynn,hier ook 44 hoor. Inmiddels wel druk aan het lijnen :D
    @mirell,leuke ketting
    @madeliefke,haha die kleintjes ook hé. straks is ze helemaal verliefd op haar broertje:D
    @debby,ohh vreselijk hé.Hier was het ook weer 6.uur toen ik de 1e hoorde :(
    @madeliefke,ik heb van de week oranje maillotsbij de action gezien
    @jo79,oeh spannend.

13. Glimlachje

@wonderteam....volgens mij vroeg jij hoe ik de rok van H&M gecombineerd heb...
    Ik heb het HM bondje wat ik er bij draag maar ook een vestje (huidige collectie) met froezels...
    Ik dacht dat sylvia ook een foto in haar album heeft van dr meisje in dat rokje.

14. wonderteam

@glimlachje, ja het bontje heb ik idd ook en dacht ook die te combineren of het lichtgroze name-it truitje. Ohja dat vestje ken ik,dat is idd ook een goed idee.
    Ik ga eens even kijken bij silvia :)

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nog even over ballet en clubjes enzo.

Bij ons in de stad is een voetbalclub die een speciale groep heeft voor peuters en kleuters. Ik heb emma hier voor opgegeven. Lijkt me leuk voor dr. Maf he ;)

16. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    vlak na de zomer had ik m gekocht voor bij kiezeltje setje bij de hennes
    nu niet meer te vinden daar helaas

17. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

denk dat Amy-lynn helemaal blij zou zijn
    die is echt helemaal voetbalgek

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    maar ik vind 1 clubje genoeg!
    voor een peuter

19. wonderteam

@debby, ach nee joh niks mafs aan toch. Vind voetbal net zo goed voor meisjes kunnen.

20. Glimlachje

@debby..nee hoor helemaal niet gek...mijn meid trspt nu oik tegen alles aan en wil met papa en mama overschiete....is oik niet zo gek met mijn hele familie..ik en manlief als voetbal gekken. Op zaterdag avond en zondag staat hier standaard eredivisie live aan

Deel Deze Pagina