Hier alles wel okee.. ben even druk met de oudste, we zijn eindelijk op het spoor van iets waarvan we al een tijdje vermoeden dat hij het heeft, dus enerzijds niet leuk natuurlijk maar anderzijds kunnen we nu vooruit. Fijn dat het goed gaat! Is wel wat zwaarder he nu je er al 1 hebt rondlopen.. vond ik wel . Ben benieuwd morgen..
jep me too. heb nog wat sale dingen op t oog als dat komt op hun site. (zullen weer lang moeten wachten en wachten en wachten....)
@ geke... Mooi nee, niet echt... Maar wel leuk... Waren de enige slofjes die goed om mila,'s voetjes zaten.. Maatje 19. Voor mezelf nog stoere boots gekocht.
ik heb deze gekocht voor emma voor de kerst: Marktplaats.nl > Geweldig mooie Jottum jurk Salonneke NIEUW (mt 92) Vr Debby - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 echt emma vind ik
Effe snel hoor wil niet dat glimlachje nog een nacht wakker ligt hahahahaha heb het heel druk kom snel weer wat vaker! Maar her jurkje is van de Bijenkorf zelf! Super is ie hè! Weet niet of ze hem in baby maten hebben!
@mama32,heel gaaf die laarzen!!! @debby, ik ben niet zo'n jottum fan ,maar vind deze jurk wel leuk en voor een mooie prijs heb je hem
Mama en Miekje, errug leuke laarzen geshopt allebei! Debby, vind dit ook een heel mooi jurkje van Jottum en je hebt hem echt voor een klein prijsje!
www.kleertjesvoordelig.nl Nog een nieuwe outfit nodig voor de kerst? Sla nu je slag! 15% kassakorting! Voer kortingscode "KERST" (hoofdletters) in en u ontvangt 15% kassakorting*. De korting wordt verrekend aan het einde van uw bestelling en komt dus bovenop de korting die al bij het artikel is vermeld. Deze actie is geldig tot en met vrijdag 16 december!.
Ik heb vandaag mijn nieuwe outfit aan, ik heb een ketting omgedaan, de bloem opgespeld, make up opgedaan, parfummetje en mijn haar gedaan en ja dan voel ik me best oke en ookal ben ik nu wat dikker, als ik dan mooie, goedzittende kleding aanheb, dan stoort het me niet zo....
@Lynn, van die foto's die ik van je heb gezien, vond ik je een slanke den hoor! @Debby, ja, dat vind ik ook wel een echt Emma-jurkje! @Mama32, stoere laarzen! Ik moet ook weer echt wat voor mezelf gaan shoppen, want het is nu een beetje bij elkaar geraapt zooitje aan het worden. Heb nog maar weinig leuke outfits, of ze beginnen er nu wat afgedragen uit te zien.