Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Meiden!!!!!

ik heb even hulp nodig

Ik heb ondergoed (hemdjes en onderbroekjes) nodig in de maat 86/92 en dan het liefst kleuren roze, grijs, rood en blauw.
    Waar kan ik dan het beste terecht???

2. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Lynn, ik heb ondergoed van Ter Stal, van dat naadloze, echt supermooi lijkt dat. Ik heb boxertjes en hemdjes met spaghettibandjes. Ze hebben ze in de kleuren roze, d.blauw en wit. En ik geloof nog iets met stippen maar dat weet het niet helemaal zeker. Ik heb alleen effen. En blijven mooi met wassen, verkleuren niet. En ik kan het weten want Evi is even vergeten dat ze zindelijk is, gaat vaak mis de laatste tijd. Zal wel weer overgaan. Maar Danique heeft het potje ontdekt? Super!

3. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ Lynn, wat knap!

Hier gaat het waardeloos en ze word al bijna 2,5.Ik word daar echt zeer geïrriteerd over. Ze wil de hele tijd op het potje,maar doet vervolgens niets. Ook nog nooit gelukt.Ze vraagt er vooral om als ik T een flesje geef. Dus dat vind ik irritant. Ook al paar x kleine aan de kant gelegd om te kijken of het echt zo is, maar nee,want binnen 2 tellen wil ze van de pot af. Nou en naar het poepklieder verhaal van gister. Heb ik de hoop laten varen en mag ze van mij niet meer op de wc en het potje. Dan kijken we over een paar maanden nog wel een keer.

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lynn super knap!

miekje haha meid, laat het los ;)
    Hier precies hetzelfde hoor. Ze wil vaak op het potje of de wc maar doet er niks op (en ook nog nooit gelukt).
    Maar van mij mag ze wel op het potje wanneer ze wilt. We maken er gewoon een spelletje van. En dan went ze er al vast aan.
    Mij maakt het trouwens ook niet uit of ze nu wel of niet zindelijk is nu. Komt vanzelf wel een keer goed voor ze het huis uitgaat ;)
    Ik vind het nog wel even makkelijk ook zo. Zie steeds kindjes die in elke winkel moeten plassen (of poepen ;)) en dat lijkt me erg irritant!

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @mama to be: dankje, ter stal zit hier ook, daar kan ik wel even kijken, is dat vanaf maat 92? of ook 86?

@Miekje: nou ja Danique vroeg vorige week al een paar keer of ze ook op wc mocht 'plassen' dus ik haar erop gezet maar niks. Dus ik dacht ach ja ze zal het wel grappig vinden. Toen heb ik woensdag ofzo een potje gekocht en toen ze uit kdv kwam wilde ze er natuurlijk op, maar niks gebeurde. ik had ook een boekje erover gekocht, paar keer voorgelezen. Gisteren heeft ze ook 2 of drie keer erop gezeten, ook niks. Dus ik had me al bedacht: ach ja het zal wel zijn omdat ze het leuk vind.
    Vanavond, had ze zelf haar luier afgedaan en vroeg om het potje, dus ik potje weer neergezet, ze zat er weer 3 of 4 keer op en ineens deed ze een plas erin!!
    Ik haar de hemel in geprezen en gelijk een sticker gegeven (gelukkig had ik die woensdag gekocht zeg!!)
    en toen daarna nog een plas, en nóg één!!
    haha en ik had haar even zo'n zomerbroekje aangedaan (zo'n luierbroekje) zodat ze een onderbroekje had, en de vierde plas, deed ze dus in het broekje, maar dat was mijn schuld want ik had het potje opgeruimd want ik dacht, na drie plassen is ze wel leeg toch??? haha niet dus :D
    Maar goed ze heeft stickers geplakt en vond dat natuurlijk reuze leuk, en ik heb beloofd dat ze morgen weer mag proberen. Maar goed dan is het wel handig als ze echt ondergoed heeft voortaan haha!
    Ik was er echt helemaal niet op voorbereid, ik had me ingesteld op zomer 2012 om eens te gaan proberen, maar omdat ze er nu zelf steeds om vroeg heb ik maar een potje gehaald, maar had echt niet verwacht dat ze er ook in zou plassen hoor!

Ik vind het stiekem wel handig dat ze nog in de luiers zit haha

jammer dat het bij jouw meisje nog niet goed gaat, idd even potje wegdoen en dan over een paar weken weer proberen...

6. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Het is volgens mij 92/98 maar zit heel mooii aangesloten en zulke dikke billen heeft die van mij niet dus ideaal. Het is een soort stretchstof.

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oei, ik weet niet of dat te groot is, danique heeft echt hele smalle billies en ze zit nog in 80/86 onder (met luier) dus weet niet of dat dan te groot is...

8. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Leuk Lynn! En gewoon laten doen wat ze wil. Meisjesondergoed nog nooit gehaald maar ik haal voor Jo alles van Hema, vind ik prima.

Tja, Miekje, niet alle kindjes zijn zo snel en misschien heeft ze wel precies door wat ze moet vragen om jouw aandacht te krijgen als jij even met T bezig bent? Met Jo duurde het veeeeeeel langer, die was pas met 3,5 ofzo zindelijk en heeft nog vaak ongelukjes. Is er gewoon helemaal niet mee bezig.

9. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Dankjewel allemaal voor de leuke reacties!

Lynn, het model is Retour Valentina. Ik heb maat 98 genomen. Heb m net gepast, maar is nog wat te ruim. Retour valt meestal wel erg smal, vandaar dat ik wat groot gegokt heb.
    Knap hoor van Danique!! Hier ook absoluut nog geen stappen op het zindelijkheidspad ;)

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    tnx meiden!! Ik ga ff googlen madeliefke!

11. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    @madeliefke: superleuk spijkergoed! En setje van brand met grijs shirt vind ik ook leuk en zal Puck vast erg goed staan. Dat andere shirt wat minder maar wie weet als ze het aanheeft :D

Futuremama: dat vind ik ook een heel leuk jurkje! Wilde het ook maar dan met die roosjes, maar ach, het was weg en ik heb ook al blauw/grijs.

Shopze ook Ise!

Haha, Lynn maar ondergoed shoppen dus :p

12. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@Lynn...wat goed van Danique .....
    @madeliefke: shortje van Retour is idd. super gaaf.. maar heb hier al de vingino....waarover ik nog twijfel of die terug gaat of nu al aangaat...

13. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Lekker dan, ik kan die retour short bij kktk kopen maar de actie is 2 halen 1 betalen en ik wil alleen maar dat ene artikel, maar dan moet ik dus de volle prijs ervoor betalen!!!! Dat schiet toch niet op???
    Iemand anders die met me mee wil bestellen die ook maar 1 artikel wil van rond de 40 euro??? kunnen we delen!

14. Glimlachje

He Lynn...ik wil het broekje ook wel...
    samen bestellen.... Als er nog 2 zijn tenminste...

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    sprak met medewerkster van olliewood en ze zei dat jottum nu veeel beter loopt zonder barbara farber maar toen zei ik maar er is ook veel outlet
    maar dat nam niet weg dat de afname heel groot is
    in bepaalde delen van het land waar het geloof wat hoger is schijnt het als zoete broodjes te gaan....de klassiekke zondagse jurken

16. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    zal ik er dan 2 in maat 92 bestellen???

17. Glimlachje

@mIrel: ja dat geloof ik wel dat het in bepaalde delen goed draait...Ik weet dat het in een aantal "grote" steden helemaal niet draait en juist uit de winkels gehaald is...bv in Brabant...

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    hier ook woods binnen
    ben verliefd op de blouse van jottum met de bomba rok eronder
    dat is 1 kerstdag
    en dan dat zwarte jurkje van bomba......geweldig!!!

de blazer gaat ze morgen dragen
    heeft hier iemand de bomba blazer???
    dat bloemetje wat erop zit is toch ook absoluut niet kindvriendelijk
    steekt een heel stuk van die speld uit (heb er een knopje van oude oorbel overheen geschoven

19. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb hem in de kast gelegd voor volgend jaar. Hij is te groot.
    Dus alleen gepast. Wilde hem met de kerst aan doen, maar is veel te ruim.

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    mim-pi heb hier een rok in de kast maat 92 en die zakt nogsteeds van dr kontje af!!
    baal ik echt van
    hoop dat de zomer wel leuker is dan deze winter
    maar we hebben de jurken van deze zomer nog!!
    kan ze lekker in januari aan op tenerife:p

Deel Deze Pagina