nee dat giletje is los maar ik vind dat overhemdje een beetje "cheap" ofzo lijken op het plaatje (misschien niet in het echt hoor) maar denk dat ik zijn roze benneton overhemdje eronder doe anders. Of iemand van een ander topic had een heel mooi overhemdje bij terstall gekocht. Kan ik ook nog kijken. Hij komt alleen tussen de 18e en 23e aan dus hopelijk op tijd
Debby, schetig hoor. Vind het voor een baby best leuk. Lynn, je hebt een nieuwe avatar... *houdt niet van verandering ) Hier vandaag nog een Vingino Maria en een vestje van Br@nd geshopt. Allebei nieuw via marktplaats. Vestje hoort bij het setje wat ik eerder deze maand heb geshopt.
Dames, mag ik even jullie mening Met wel vestje zal ik het pomp de lux rokje combineren? zo: Bekijk bijlage 206220
@wonderteam: met strikjes vind ik leuker! ik heb rokje maat 86 @debby: ben benieuwd hoe het eruit ziet met die roze blouse dan! Hopelijk komt het op tijd ja! @Madeliefke: klopt, ik dacht na 4 jaar op dit forum, goh laat ik eens een avatar nemen Dit plaatje fascineert mij, hij komt hiervandaan, vind ik zo mooi, moet je luisteren met je ogen dicht: La plage - Yann Tiersen - YouTube
wonderteam ik vind die eerste ook leuker. Anders is het een beetje leeg... Wat voor shirtje zal ik onder die jottum salonneke doen? Een rode? Gelijk weer zo opvallend dan... of een donkerblauwe/zwarte?
Thnx voor jullie reacties, gelukkig bevestigen jullie mijn eigen gevoel ook. Ik dacht ook die van de strikjes
meiden kijk eens hier: Kinderkleding | babykleding | Jottum | Oilily kinderkleding online zou het? Ik hoop het! Ik mis ze best wel in mijn internetzoektocht
@madeliefke: word ik ook altijd hoor hiervan...hij heeft nog twee nummers waarbij ik dat heb, krijg ik altijd kippenvel van: .Comptine D'un Autre Ete - StevieRyan - YouTube La Valse d'Amelie - YouTube
dames ik heb nog een jurkje van vingino en een mooi jurkje van carbone in de aanbieding....zouden jullie eens bij mijn advertenties willen kijken ? linkje onderaan mijn berichtje
Ik had toch verteld dat mijn dochter loopoortje had vorige week? Vanmiddag kreeg ze opeens steken in haar oor.... mijn man vanavond met haar naar de HAP. Ze is op haar retour van een dubbele oorontsteking NU krijgt ze een lokaal antibioticum en PCM -supp. Gelukkig werk ik in het ziekenhuis en kon ik meteen naar de de HAP. Dat is toch wel weer een voordeel. Het enige wat ik de afgelopen tijd gemerkt heb aan haar, was het mindere slapen overdag, ´s avonds/´s nachts geen problemen. Goede eetlust, niet huilen, op vanmiddag na. Wat een bikkel is het toch. MIJn pompdelux bestelling is ook gebracht, heb hem nog niet eens uitgepakt.
wat is dit mooi zeg!!!! alle2 kwamen ze me bekend voor maar waar van??? geen idee maar kon wel huilen als ik het hoor
hier ook pomp de lux binnen.. Ik vind t ruim vallen. Ik heb 86 besteld voor in het voorjaar, mila draagt nu maatje 80... Ach vind t wel erg leuk, anders is het voor t najaar!
IK ben heel blij met mijn pompdelux bestelling, zojuist uitgepakt. Alles is voor volgend jaar voor zowel zoon als dochter.
Even een vraagje... is ben op zoek naar een creme kleurige gebreide wollen sjaal en muts voor mijn mannetje. Bij de Hema had ik leuke gezien maar die zijn uitverkocht. iemand een tip of idee?