@debby: weet je nog dat je Lofff jurk van Danique nergens meer in 92 kon vinden? Hier is ie, dit is dezelfde: 004 LoFff 6608 party jurk brown maat 92 | LoFff meisjes winter maat 92 | WWW.MOWI-KIDS.COM
Jouw schuld sweetlake nou heb ik 2 jurken, een rokje, een tshirt, een hemdje en een wikkelvestje van de zomercollectie van Lofff gekocht!!! 100 euro!
ik heb net deze laarsjes gekocht. Ro begint ook buiten te lopen en dan vind ik leren slofjes toch niks. En de shoesmebabyproof is me echt te slap. Dus even getest met schoentjes van Jo en maat 21 moet goed zijn.
leuke dingen hoor dames..... Loff is gewoon erg mooi merk ik heb vandaag de bestelling gekregen'jurkje met vestje te schattig gewoon echt mooi maar wat een geld als dat normaal 60%duurder zou zijn dat gilet van Mijn is erg ruim denk pas bij 4 jaar dat het past. schoentjes zijn superlief(absoluut geen spijt van echt heel leuk bij haar bomba jurk
1e ballestles ik mocht 5 minuutjes aanwezig zijn maar Amy-lynn vond het geweldig leuk en deed goed mee
stekels en staartje is nu actie 4 halen 3 betalen. Alleen op doerak en pagly. Heb eindelijk me doerak setjes! Leggins haal ik wel bij ons in de winkel als er meer sale is. Hahahaaa erg ben ik he. staat niet in je overzicht maar krijg je wel retour stond in de nieuwsbrief. Dus heb dat bij opmerkingen gezet.
heb dit -Doerak Jurk - Stekels & Staartjes.nl -Doerak rok split - Stekels & Staartjes.nl -Doerak shirt streep - Stekels & Staartjes.nl -Doerak Shirt bloem blauw - Stekels & Staartjes.nl en misschien past het bij een legging die ik al gekocht heb ik die groote ach ja..leggings zijn t probleem niet.