Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    @Debby, veel plezier in Londen!

@Wonderteam, wat een heerlijk filmpje en wat stapt Fay al goed! Leuk setje van Feetje.

@DJmomo, hier ook ervaring dat Shoesme een maat kleiner valt.

@Lynn, knap dat je weer aan het sporten/lijnen bent geslagen. Petje af meid!

@belastingdienst, heb ik oktober ofzo al de definitieve aanslag over 2010 gekregen en afgelopen week de voorlopige aanslag voor 2012. Daar moest het een en ander aan herzien worden (ivm mijn verlof) dus dat kon supermakkelijk dit jaar online. Leuker kunnen ze het niet maken....:p

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @madeliefke: idd ze hebben het dit jaar voor 2012 heel handig gedaan, ik moest ook wat wijzigen en het is zo heel snel gedaan en overzichtelijk!

enne dankje ;)

3. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    o, @ belastingdienst, ik heb van kdv toeslag net over 2009 teruggekregen en van 2010 nog niets gehoord... ze zijn altijd zo laat bij mij dus ik dacht dat dat normaal was...

ook net pas van 2008 definitieve aanslag loonbelasting maar daar was wat mee, gelukkig opgelost.

debby: veel plezier in Londen!

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @geke: oke bij jou ook laat dus! Ik ging me al afvragen waarom het bij mij nog niet binnen was!

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Thnx voor jullie reacties op het filmpje :)

Bah ik voel me belabberd en moet zometeen werken.... ( koopzondag)

@lynn, wij wegen bijna even zwaar :) en willen hetzelfde doel haha
    @debby,have fun in londen!
    @madeliefke,ik hoorde idd al dat het nieuwe progamma makkelijker was. Ik vraag me af of ik ook verplicht de nieuwe uurprijs van het kdv moet veranderen ( de uurpijs zit wel ver boven het max vergoede uurbedrag en vorig jaar heb ik het ook niet gedaan)

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @WONDERTEAM: haha grappig! Maar jij bent al 5 kilo kwijt, knap hoor....:)

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

wonderteam> tuurlijk moet je dat doen. Misschien dat je een controle krijgt. Je weet toch wat je wel en niet terug krijgt dus ik speel het ook eerlijk. Ik doe nu gastouder en het gaat bij ons een uurprijs worden van 5,70 en ik krijg tot 5,09 terug.
    Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat allemaal. Meer uren werken, andere opvang en nieuwe kinderopvang berekening erbij.

wonderteam> ok top! Alleen...het wordt wel echt blauw blauw. Denk een beetje te. Kan jij een plaatje vinden waar een kindje dat rokje aanheeft?

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@slc, ik bedoelde het ook niet om oneerlijk te doen. Onze uurpijs is nu 6.90 ipv 6.80 en ik dacht ach aangezien je dat toch niet terug krijgt ,hoef ik ook geen verandering nu te doen. En Mason stopt per 1 april met het kdv en ik dacht ach dan wijzig ik gewoon alles in 1 keer.Dan toch maar wel nu even doen haha ik heb geen zin in problemen.

Ik heb helaas nog geen foto gezien, van een kindje met dat rokje aan.

9. Sweetlakecity

vind dat het programma wel makkelijker is om even snel te doen. Onze afname tijd is ook veranderd namelijk. Ik moet een gedoe veranderen :-s Even tijd voor maken.

10. Sweetlakecity

2 foto s in album gezet. Waarvan 1 met haar zwarte jasje en 1 zoals ze gewoon is. Meisje maar dan ook stoer.

11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ja deze collectie van kiezeltje vind ik echt TEGEK!!! Dit is mijn eerste wow en ja ik ga hier bij wel pre-orderen!!!

12. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb 3 rokjes, 2 leggings en 1 topje genomen (weg KB haha)
    En wil nog shirtjes/vestjes maar daarmee wacht ik wel tot de sale...straks foto's nu kind in bad

13. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Oooh, leuk zeg! Ik zie een jurkje en een rokje met top die er hier echt wel gaan komen, maar ik ga niet preorderen nog :)

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @foto's in album wat ik van kiezeltje in pre order heb gekocht...

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113
    Ja, leuk dat van Kiezeltje! Het zou me nou fijn lijken als ik iemand kende die dát allemaal tegen inkoopsprijzen voor me kon regelen ;).

16. Sweetlakecity

helemaal leuk lynn. (gek mens. Hahaaa...nu al zomer spullen :p)

17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @sweetlake: haha ja gek maar ja, die rokjes vond ik echt té leuk!!!

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

vind de collectie ook erg gaaf
    maar ga NIET pre order plaatsen

neeee ik heb al te vaak gezien dat ik nog gewoon kan bestellen met de kortingen
    ik ga gewoon echt dit keer wachten

Deel Deze Pagina