Heel leuk Lynn, wat je besteld hebt. Die set met top en rokje geblokt vind ik super! Maar ik heb echt nog geen zomer gevoel, al is het wel verleidelijk. Ik weet ook niet zo goed welke maat ik zou moeten hebben. Denk wel 86 maar dat draagt ze nu ook al van Kiezeltje... Ach, kan beter wachten...
vorig jaar heb ik 250,00 euro aan mim-pi pre order gekocht uiteindelijk voor ze maar 1 keer iets gedragen had was het al 25% goedkoper dat is 75,00 euries dus dit keer wacht ik echt.... op het moment ook veel te veel leuke dingen aan het kopen voor mijn keuken wil mooie zwarte pannenset mooi koffie zet apparaat leuke hebbedingen om neer te zetten. en het word me mooi... dre is druk bezig zal ff foto maken
het blad.... ben ik erg blij mee en de tegeltjes is ie aan het plakken morgen is ie vrij dus kan ie mooi alles afplakken
Ben het niet helemaal met je eens, want de dingen die ik leuk vond waren met de sale al uitverkocht in haar maat. Dus daarom nu het risico niet genomen. Met mimpi wacht ik wel want ik vind het te duur. Van kiezeltje heb ik nu nog de mini lijn gekocht he, das nog niet zo duur als de grote meiden lijn...ik wil wel een vestje en misschien een jurkje van de grote meidenlijn maar die koop ik dan wel in de sale als die er nog zijn.... @tnx iedereen!! Hihi ja het wowgevoel
@tesske: voel je je al weer wat beter? @oja, wat ik ook wel fijn vind van deze collectie van kiezeltje, het is allemaal kleur, en niet wit, want wit doe ik liever niet teveel meer!
ook ik ga wachten. Heb nog veel leuke winterspullen!! ben nog niet met zomer bezig. Wij gaan in maart naar de zon en dan wil ik misschien wel 1 nieuwe set! wacht lekker even alle merken af. Ik vind kiezeltje ook leuk voor de zomer,terwijl ik er nog nooit iets van heb gehad. Vind dat orange met roze wel gaaf!!
Lynn ben wel wat opgeknapt. Koorts is weg, ben nog wel benauwd en veel hoesten maar sinds vrijdag ook weer aan het werk. Mirell, tess krijgt 1 cadeau. Sinterklaas is hier voor de kids en toen is ze vreselijk verwend. Nu krijgt ze alleen de pop jolina ballerina. Voor mijn man heb ik een horloge van armani besteld bij de juwelier met inscriptie. wat ik zelf krijg is afwachten ... Maar ik heb heel duidelijk gehint dat ik graag een dolce gusto creativa zou krijgen haha
Ik vind Kiezeltje ook prachtig! Maar wacht ook tot de sale. IK heb al zoveel zomerkleding in de uitverkoop van vorig jaar gekocht. Die kan ze echt ruimschoots aan zeker t/m mei. Nouja en dan is het alweer sale. En als ik we nou 6 maanden zomer hebben in Nederland.... Maarja, die hebben we niet
ik zie dat er tegenwoordig ook een tommy h. outlet in bataviastad zit. Is iemand daar al eens geweest? is het wat? vergelijkbaar met roermond?
Ben al een hele tijd niet in Batavia stad geweest, dus zou het niet weten. Fotootje van de kleine meid van vandaag in album.
@lynn...geweldigggggg spul heb je gekocht. Hier ga k ook pre orden hoor. Zag vorig jaar dat de echte leuke dingen in de sale weg waren..dat doe ik dus niet meer.voor basics wacht k wel tot sale maar de wow dingen worden echt al nu of op korte termijn gekocht...
Ik heb 1 setje pre order van mimpi gekocht.... deze, voorste setje met hart erop: Bekijk bijlage 207938 tnx glimlachje!
Ook weer erg leuk! Al is dit wat liefelijker dan Kiezel-tje, dat is weer net wat pittiger. Leuk anyways