Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Leuk geshopt weer komen leuke dingen voorbij!

Lynn succes met ondergoed kopen, prenatal en vd hebben ook leuke dingen ben benieuwd met welke je thuiskomt..

Mirell hoe is het met jullie?

Zindelijkheid, zoon was met 2,5 zindelijk wilde s nachts ook geen luier om en dat ging goed. Ja natuurlijk weleens een ongelukje maar dat hoort erbij hè.. Dochter loopt al tijden met haar potje door het huis, gaat erop zitten en zegt psssst maar plassen niet hoor haha ze is ook nog erg jong natuurlijk, maar ze vindt het gewoon leuk. Heeft volgens mij geen idee waar dat potje voor dient ;).

2. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Glimlach welke maat heeft jouw dochter? Zou je me kunnen laten weten hoe dat retour broekje 92 bij haar valt? Vind m erg leuk nl

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    slc: Leuk zeg die mim-pi collectie, denk ook dat ze heel slim niet alles laten zien. Ik vind dat knalroze en blauw super dat staat mijn meiden hier goed.:D

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik wil die spijkershort ook van Retour, zag gisteren dat m'n retourzending was verwerkt dus heb nog een waardebon.
    Maar ik kom niet ingelogd op kktk. Straks maar weer eens proberen. Denk dat ik er ooknog een lange jeans bij doe, dan hebben we weer wat spijkerspul op voorraad.

D. heeft hier nu 1x op t potje geplast en van de week stond ze op vloer te poepen na het badje dus had papa haar er snel opgezet en kwam er nog wat in en plas.
    Maar verder zien we t wel. Ik zat ook te denken aan volgend zomer ;)

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    meiden kunnen jullie me helpen?

Ik heb nu 2 keer een meisje gezien met een heel leuk badpak aan (2 verschillende meisjes).
    Het is donkerblauw met rood en wit en met een rokje eraan.
    Ikzelf dacht dat het van claesen's zou zijn maar ik kan het daar niet onder vinden.
    Weet iemand misschien waar ik het over heb?

6. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Leuk dat filmpje SLC! Ik zag leuke dingen en ook heel vreselijke dingen. Dat roze dus :D

Debby, ik heb hem ook al eens gezien maar weet niet waar ie van is.

Ha, we hebben weer een shopaholic favourite :) het retour short. Haha, ik heb de Vingino van Madeliefke/puck overgenomen. Eerst maar eens kijken hoe het staat.

7. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @madeliefke, leuk spul zeg van Br@nd en al het spijkerspul. Je kan weer vooruit :)

@djmomo, mijn bestelling van Kixx is ook verzonden. Via de tracktrace kun je volgen wanneer het pakketje komt. Ik zie bij mij nu net staan dat de chauffeur onderweg is, dus jippie!

@lynn, goed van Danique dat ze al op het potje heeft geplast hoor! Klein ondergoed hebben ze ook bij Zeeman. Maat 92 valt heel klein. Het is 2 onderbroeken voor 1 euro geloof ik. Bijpassende hemdjes hebben ze ook. Maar het ondergoed van V&D vind ik het fijnst. Anders moet je even online kijken, volgens mij hebben ze op veel ondergoed nu korting.

@mirell, jij dus ook helemaal verliefd op je aankopen :) Balen wel dat er zo'n scherpe punt aan de bloem van het Bomba blazertje zit!

@mim pi zomer 2012, ik vind het best aardig, maar niet echt vernieuwend en inderdaad een beetje "saai" vergeleken met hoe Mim Pi normaal gesproken is. Maar ik mag helemaal niet veel shoppen voor de zomer, maar een paar dingen heb ik met mezelf afgesproken. Ga in het voorjaar natuurlijk naar Amerika, dus ga daar de zomergarderobe voor de dames aanschaffen. Ze moeten wel al wat leuke jurkjes enzo hebben voor als we daar heen gaan, maar ik heb nog best veel van vorig jaar wat ze nog wel passen en wat amper gedragen is door de geweldige zomer..Nou eens kijken of ik me er aan kan houden om niet teveel te kopen :D

@Debby, was dat badpakje niet van Feetje?

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Kom net terug en heb alleen 3 trainingsbroekjes gehaald bij hema. En nog een maillot (die ze al heeft) en zo'n opstapje van plastic voor de wc. Zag geen leuk ondergoed in haar maat bij geen enkele winkel. Alleen op de v&d site dus bestel die misschien.

Maar Danique heeft vanochtend weer geplast, toen ze op schoot zat...wij allebei nat dus. Ze voelt het echt nog niet aankomen. Daarom nu de trainingsbroekjes, eerst dat even uitproberen en dan kan ik altijd nog ondergoed halen als ze idd zindelijk wordt/is geworden.

9. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @lynn: ik heb ook V&D ondergoed gehaald voor mijn dochter.
    @mimpi: inderdaad niet zo spannend, maar ik vond het ook niet heel duidelijk op de video. Wil toch graag de echte foto´s afwachten. Rose en kraakwit vallen hier sowieso al af als hoofd kleur. Ik heb al een aquakleur jurk van LoffF, dus dan blijft alleen dat groene over...ik heb geen lila gezien, wel grijs.
    Grijs kan ze sowieso niet aan, is niet haar kleur.
    Ik wacht het gewoon even af, wellicht is het op de foto´s een stuk duidelijker.

10. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Mijn KKTK bestelling is al gebracht, de KIXX zou ook onderweg moeten zijn aldus track&Trace, nouja ik wacht het af .

11. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Lynn, wat knap van je meisje zeg!

Ik heb gister weer wat geshopt, had weer kleertjes verkocht dus mocht weer :) Voor mn oudste een set van C&O (jurkje + legging).
    En mn jongste 4 shirts/tuniekjes bij kktk.

12. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Deze set is het. Ben benieuwd hoe het bij dr staat.

13. Sherry

Sherry Niet meer actief

Ik heb gisteren mijn man op de kinderafdeling van H&M los gelaten :D Dus ook weer aardig wat kast vulling. Was wel nodig want ze zit bijna in 74..

Voor mezelf vind ik niet echt veel leuke dingen meer :( meer voor die kleine :)

14. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Leuk Loesjuh! Ik heb de andere versie van dat jurkje en ben er helemaal verliefd op :)

Sherry, leuk dat je je man los hebt laten gaan. Was je er bij of heeft hij echt zelf dingen uitgezocht?

15. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Madeliefke wat een super setjes voor Puck zeg!! Zal haar goed staan!!

@ Glimlachje Lynn en Madeliefke Gaaf dat shortje van retour..

@ Lynn super van Danique zeg!

@ Hier vanmorgen naar de stad geweest.. Jurkje van Bengh voor Mila blousje van Benneton en nog het jurkje van de bijenkorf van de 3 dolle dwaze dagen die Ise ook heeft voor Jade.. En voor Evi nog een jurkje van de Benneton Babydream heeft hem in het zwart en ik heb hem voor eef in het paars..

16. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ loesjuh leuk setje!

17. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Future, showen showen

Jingles, maak je ook even een foto als het binnen is?

18. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hahah Ja madeliefke ik wil het wel maar het is echt huize rommel hier in huis en weet gewoon niet meer waar ik het kaartje van mijn camera heb gelaten zo maar eens even zoeken..

Heb nu mt 110 116 genomen van het Bengh jurkje maar is denk ik wel te groot!

19. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ future, krimt enorm in de was. Dus ik denk een keer in de wasmachine en het zit goed. Heb jij de DDD jurk van bengh met die strik? jeetje, die is hier echt overal uitverkocht. Want die wilde ik ook erg graag hebben. maar pech. Ik heb bij kixx nog een rode op het laatste moment besteld. voor 50% korting.
    Ik vind het model van de jurkjes mijn meisje erg goed staan.
    @ loesjuh, mooie jurk van C&O

@ jottum. Ik vind het super mooi bij andere kinderen. Ik vind die smalle jurkjes wel leuk! Heb ik er zelf ook 1 van. Ik zou niet weten waar ze het hier in de buurt verkopen. Maar die wijde jurken vind ik zo onhandig en ondraagbaar. Ik vind ze echt te feestelijk voor mij. Ik merk dat ik die gewoon niet aan doe! Daarbij vind ik de jurkjes ook knetterduur! Als we ooit gaan trouwen, dan krijgt ze wel een jottum jurk, want daar vind ik ze super voor.

20. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Oke ik ben heel erg zeg. Heb 2 jurkjes van bengh besteld, 1 in het rood en de ander in grijs/blauw en 2 verschillende maten. 1 voor nu en 1 voor volgend jaar :)

Deel Deze Pagina