setje vind de andere sets die je besteld hebt leuker! Ik verwacht dat deze set niet zo heel hard zal gaan, omdat het hoogzomer set is.
@Miekje: vorig jaar had Mimpi ook een grijs setje, ook een hemdje met rokje geloof ik, en die wilde ik toen ook hebben maar die was dus als een van de eerste uitverkocht en in de sale niet meer te krijgen! Daarom heb ik hem nu gekocht. Hij lijkt me heerlijk voor als we op vakantie zijn van de zomer....
hee dames! Even een vraag aan de echte shop-a-holics! ik heb een leuke blazer gezien van BFC. deze ishet; maar hoe valt dit merk? liefs x
@in mijn album het e.e.a. te koop gezet: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/15180-albums5257.html
oh, die vind ik wat minder. beetje pyjama achtig.. hier valt bfc goed, maar is wel voor lange slanke kindjes vind ik.
@lynn: ik vind het een hele leuke set! Ik denk dat hij je dochter heel mooi staat. Ik had hem graag in een andere kleur gezien, dan had ik hem hoogstwaarschijnlijk ook gekocht. BFC: idd voor slanke kindjes. Mijn zoon stond het prachtig, mijn dochter past er niet in, ik moet 3 maten groter kopen
Ben niet een hele grote mimpi fan, maar dit spreekt mij wel aan. Ben heel benieuwd hoe het valt bij bij je dochter. Als ik naar de foto's van de verschillende merken kijk denk ik vaak: ja heel mooi voor grotere meisjes. Wanneer ontvang je het wanneer je besteld per pre-order?
Heb deze Minnetonka laarzen voor mijn dochter besteld. Had bedacht dat ze deze rond maart ergens wel aan kan. http://images.omoda.nl/img/16c842888bb7/max/1500/max/1500/bruine-minnetonka-laarzen-2658.jpg
tnx meiden! Ik vind dit ook een lief setje, daarom ook erbij genomen want vind haar lieve dingen ook leuk staan! @sandaaltje: ligt eraan wanneer ze uitleveren, volgens de site half januari maar dat duurt soms wel wat langer...
Ach ja, kan gebeuren . Dit is nl de stijl waar ik van hou: http://cdn.babble.com/family-style/files/2011/07/JardinDress.jpg http://image.rakuten.co.jp/lol/cabinet/00317661/img57028975.jpg
@Bfc, voor meisjes vond ik het aardig op maat vallen, maar heb er alleen als baby wat van gehad. Mijn zoontje heeft er ook wel wat dingen van en die vallen juist weer ruim, zo ruim dat ze echt een maat groter vallen zelfs qua bovenkleding, maar ik heb ook een shirt wat weer aardig op maat valt. Broeken zijn ook nogal ruim en lang. Mijn zoontje is gemiddeld, maar hij toont eerder breed dan smal. Dat grijze Mim-pi setje ziet er ook lief uit zeg!
Hey meiden, Ben ik ook weer eens heb jullie wel al die tijd gevolgd ben goed ziek geweest althans geweest zit nu aan mijn derde antibiotica in een paar weken tijd! Maar ga me weer beter voelen! Meiden gaaf geshopt vooral Lynn in het bijzonder die spullen van kiezeltje i'm loving it!! Ik wacht tot het in de winkel ligt dan kan ik het kopen in het winkeltje hier opt dorp twijfel bij kiezeltje altijd aan de mt en misschien kunnen ze de babylijn nog wel aan!
@ minnetonka's heb ze voor mezelf ook zou ze denk ik voor mijn kindjes niet zo gauw kopen maar dit meer omdat ze niet zo goed voor je voeten zijn althans zei de fysio! Mila zal jaloers zijn die wil ze ook erg graag!
Ow echt? Wat zou er niet goed aan zijn? Naja, het zullen sowieso niet de enige schoentjes zijn die ze aan krijgt en ik geloof dat ze ook zeggen dat all stars achtige schoenen niet goed zijn voor de voetjes. Die krijgt ze ook niet al te vaak aan. Nu ik er over nadenk, ze zeggen ook dat Uggs en regenlaarsjes niet goed zijn voor de voetjes. Ik denk altijd maar zo, als ze als basis 'goede' schoenen heeft zijn die all stars ter afwisseling geoorloofd . Ow en beterschap toegewenst.
@sandaaltje: icm met de kledingstijl van de plaatjes vind ik het juist helemaal niet leuk staan. In mijn optiek staat het leuker bij een meer bohemien/zigeuner- achtige look. De kleur van de laarsjes vind ik wel mooi, de laarsjes an sich zijn niet mijn smaak, en al helemaal niet voor een klein meisje. Ben wel heel benieuwd hoe ze je dochter staan, kom maar op met die foto als ze binnen zijn HIer bij KKTK nog een meisjesbroek d.blauw gekocht, die ik al langer wilde, en een blouse voor mijn zoon.Beiden Another world. Alles voor volgend jaar. Als het binnen is ,maak ik een foto. Paar dingen verkocht via MP, dus het mocht @lynn: waarom doe je die grijze rok met zwarte stippen weg? Vind ik nou echt wat voor jouw dochter.
ik kan er niet echt een leuk setje mee maken @future: ik heb nu dus babymaat kiezeltje geshopt, ik ben uitgegaan met de rokjes dat ze net zo vallen als die van deze winter (en vorige zomer want toen vielen ze ook zo groot) ik heb maat 86 besteld. Ook de leggings alleen geen idee of die dan qua lengte goed zullen zijn dus die moet ik even aanpassen en anders gaan die terug...