Vond deze jurk al zolang leuk. Had het bij een vrienddin haar dochter gezien. Dus besteld. De Bijenkorf heeft nu 50% korting kom ik net achter. de Bijenkorf | de Bijenkorf Gebreide jurk - deBijenkorf.nl En deze, maar weet niet of ik het hou. Hangt af of het mijn dochter leuk staat: https://www.debijenkorf.nl/vingino-slim-fit-cargo-broek-7065020003 En deze: https://www.debijenkorf.nl/tumble-n-dry-geruite-blouse-5442020004
dankje Lynn bestelling geplaatst tja wel boel centen maar och zulke gave dingen maat 104 al weer voor volgend jaar
jup sandaaltje, daar had ik dus ook 'mijn' vingino's vandaan en nee, volgens mij geldt dat bij elke koop via internet, omdat je van te voren het product niet kunt voelen/beoordelen etc. je hebt áltijd 7 (?) dagen zichtrecht.
olliewood is overgenomen door kixx-online ze zijn samengegaan de winkel in bergen hoort niet meer bij de webshop. online kun je dus weer met gerust hart bestellen
Lynn die rok heb je toch van je schoonmoeder gekregen? is ook toch wel niet zo netjes meteen te verkopen
oo sandaal en madeliefke ik snap dat jullie de avatar hebben voor romy maar het is bijzonder irritant! Ik hield iedereen uit elkaar door plaatjes :-s Maar sandaaltje lekker gewinkeld zo! happybee heeft met code kerst10 ook nog eens extra 10%
Snap ik hoor, de plaatjes maken het veel overzichtelijker. Maar tis voor een goed doel en tijdelijk . Ja, ben wel blij met de spulletjes die ik gekocht heb. Nu nog even kijken of het in het echt en aan het lijfje ook leuk staat. Baal er wel van dat ik zo aan het shoppen ben terwijl ik nog een tegoedbon bij kleertjes.com heb liggen. DIE wil ik eigenlijk op maken!! Maar wil ook niet een hogere prijs betalen als ik het elders voor een beter prijsje kan krijgen #krent.
@sandaaltje, lekker geshopt! Vind het gebreide jurkje van de bijenkorf ook heel leuk. Hier weinig shoptijd, ben zelf verre van fit En moet nu naar het ziekenhuis voor Fay,naar de anesthesist. Blegh ziekenhuis hier 25 min vandaan en dan morgenochtend om 8.00 er weer heen. Maar het is voor een heel goed doel
Aahaaaa.... Nou als ik iets echt niet leuk vind ga ik wel proberen of ik het terug kan sturen #dwars.
@Mirell: ik heb het rokje wel gekregen vn schoonmoeder maar niet omdat zij het gekocht heeft hoor, ik had het zelf in handen en wilde gaan betalen en toen betaalde zij, maar als ik het verkoop dan krijgt zij het geld van me terug hoor zo ben ik dan ook wel weer! @avatars: ja lief dat jullie het doen voor Romy maar idd erg irritant! @sandaaltje: helemaal mee eens, dat amazingkids geen beschrijving heeft van de artikelen en de plaatjes ook BUT zijn, meestal als ik daar iets zie ga ik het eerst op een andere site bekijken met de omschrijving en andere plaatjes, bij hun klopt de kleur vaak ook totaal niet met het plaatje... @serena: ben benieuwd wat heb je gekocht? @miekje: shopdrang is meer omdat ik sjacherijnig, ongesteld en aan het lijnen ben denk ik Maar.... I got saved by the bell!! De bel ging namelijk en daar was de postbode met mijn bestelling van mowikids, dus ik was ff zoet en de shopdrang is weer weg haha. Helaas passen beide lofff jurkjes niet dus die gaan terug en 1 wikkelvestje was te groot dus die ruil ik om voor een maat kleiner, en heb ipv de jurken wat anders besteld, nog een wikkelvestje, een hemdje en zelfde kleur legging. Altijd handig in de zomer. Oh en het setje rokje/shirtje en wikkelvestje staat echt super cute, ik ga straks ff de foto's uploaden...als ze gelukt zijn madam wilde niet meewerken... En het setje is gelukkig niks wit hihi heerlijk kan ze het gewoon aan met buitenspelen! @momo: lekker dan als dat echt zo is en zij (amazingkids) dus niet aan die regel houden, en wij daarom niet mogen retourneren!
@ hier ook shopdrang. Maar vind de Winterspullen al een beetje saai worden. Er is niks wat ik nu graag wil hebben. Voor kleine man moet ik dadelijk nog wat scoren. Ik vind bomba nog wel leuk en daar twijfel ik nog even over verder! Of wacht tot hogere kortingen in januari. Ik vind proeforder kiezeltje wel leuk van Lynn! Maar ook ik ben verstandig en wacht even de andere collecties af. Bomba en bengh.
@miekje snap ik! Ik heb niks met bomba en bengh, dat van mimpi an wachten en dan blijft er voor mij al niet veel over wat ik leuk vind, behalve lofff (maar daar heb ik een waardebon a 250 euro voor) en pompom (maar dat bestel ik ook pas in de sale) dus vandaar dat ik kiezeltje wel wilde pre-orderen, aangezien ik wel het wow gevoel had! En dan heb ik straks nog Benetton in de winkel. @foto's in album, het zomersetje van lofff en 2 keer een setje wat ze vandaag en een keer van de week aan had (andere topic natuurlijk maar ja zet het hier maar effe neer)
www.kadowereld.nl kan je 2e kado gratis bestellen dus als je nog wat nodig hebt? lijnen...zit hier met caramel popcorn en geen ruk zin om te stofzuigen :-s
Ik vindt de jurk erg GAAF! jammer alleen grote maten. broekje onwijs stoer! blouse iets minder maar zal wel leuk staan op de broek. Ik ga gelijk ook even bij de Bijenkorf snuffelen.