Nou sandaaltje: dat hoop ik ook niet voor je!! Maar wat ik zag van je bestellingen is denk ik alleen het onderste plaatje (een colbert achtig vest) misschien een iets andere kleur....de rest vond ik wel goede foto's eigenlijk, dus denk dat daar geen kleurverschil in zit. En kort door de bocht: ach ja ieder zijn ding, als ik het écht gekregen had (dat zij het dus als cadeau aan me had gegeven) dan zou ik het ook niet verkopen hoor...maar omdat ik het min of meer zelf gekocht had nu vond ik dat het wel kon...maar goed als ie niet verkocht wordt ook no biggie dan draagt ze het wel, ookal kan ik er niet echt een leuke combi mee maken, ik kan wel wat vinden...
Ik vind Bengh echt helemaal geweldig. Maar wil dat soort prijzen niet betalen. Er is een soort grens waar ik (nog) niet overheen ga. Maar qua design, kleuren en patronen vind ik het super. Ik zal dus met jou mee gaan genieten . Ik kan nie waaaachtennnn .
@iedereen tnx voor de reacties! haha ik vond die combi rood met grijs wel grappig staan haha jullie niet dus @sweetlake: persival gilet is idd maat 92/98 dus begrijp wel dat jij hem klein vind vallen als je dochter al in 98 zit, danique zit daar nog niet in hoor!
oh Lynn waarom verdedig je jezelf zo? is toch niet nodig jij vertelde zelf dat je rok met stippen gekregen had van je schoonmoeder vandaar dat ik plagend zeg niet zo netjes
Hey best leuk die kadowereld site. Mijn dochter is volgende maand jarig en wil voor de leidsters van haar kdv iets leuks kopen (vooral niet duur, maar leuk en nuttig presentje). Kga nog ff verder kijken.
huh omdat zij jarig is koop jij wat? Je brengt me op een idee. Half feb neemt ze hier afscheid. Hmmmm lynn> tijd voor de verkoop dus
LOL..., ja als je het zo stelt klinkt het wat gek. Maar de gedachte is dat zij voor mijn kostbaarste 'bezit' zorgen. Dus bij wijze van dank voor alle goede zorgen (ipv een standaard taartje). hahaha.... maar het gaat er vanaf hangen of ik iets leuks vind voor een nog leukere prijs, want het moet wel leuk blijven natuurlijk . Heb dit in gedachten nu:
@Mirell: ja sorry je kent me toch ik verdedig me altijd heel erg (he, sweetlake ; ) ) Ik kan er nooit zo goed tegen als mensen mij verkeerd begrijpen...ik word nogal vaak verkeerd begrepen namelijk....
ha, de nieuwe schoenen zijn binnen. valt erg in de smaak, want er zat een kleurplaat en een stel balonnen in de doos
Hier vanmorgen ook shop zin ben geweest naar de stad maar geen kleertjes gekocht ben echt uitgekeken op deze collectie! Wacht met smart op de nieuwe en ga dan heerlijk mijn gang hahahahaha! Overigens niet voor niks geweest nog een kado gekocht voor mijn lief donderdag 3 jaar getrouwd!
haha ik zou echt zo jou kunnen zijn, hier heb ik namelijk hetzelfde haha. @sandaaltje, wel leuk een blijvend iets. Hier doe ik voor deleidsters altijd taart, maarja dat is zo weer weg haha. @futuremama, en wat voor moois heb je gekocht? ( hoezo nieuwschierig ) Nou weer terug van het pre-operatief gesprek. 5 min erin en eruit Ach was ik weer 1 uur en 15 min onder de pannen Ik moet Fay vanaf 02.00 vannacht nuchter houden.Poeh dat gaat echt heeeeeel moeilijk worden en ik zie er als een berg tegenop
Is het voor de buisjes wonderteam? Ik zag ook tegen dat nuchter houden op maar danique heeft zich voorbeeldig gedragen, ze liet niks merken dat ze honger had en ik had flesje meegenomen voor na de ingreep. Ze was toen net 1 jaar geweest...dus viel hier heel erg mee! Oja word jij ook vaak verkeerd begrepen? irritant he...vooral als mensen dan ook niet eens de moeite nemen om naar je uitleg te luisteren...
Ik ben wel van meerdere merken hoor! Ik ben normaal niet zo kriezeltje,maar vind het nu wel leuk! Ik vind Loff en pompon wel mooi, maar merk dat het te netjes is voor mij. Het moet ook draagbaar zijn. S&d le chic en jottum idem. Voor de zomer ben ik ook gek op kleur.
@lynn, ja dat is idd heel irritant Weet je wat het is met het nuchter zijn, Fay heeft soms 's nachts nog een fles : Goede reden om dat nu voor eens en altijd af te kappen haha ahhhhhhhhhhhhhhh. Ik kreeg een heel leuk kerstcadeau net :NOT bekeuring van 100 euro. Jemig baal als een stekker!!
aaah, balen wonderteam! succes met Fay! hier vannacht doorgeslapen 19.30-7.00! Jeeeej! Alleen jammer dat zoonlief nog wel een enge droom had. Gelukkig was die enge aap ook zo weer weg. meiden, ik heb wel meegelezen maar kan niet op alles reageren hoor. Maar: vandaag eerste dag vakantie lekker! mooie jas zag ik van Muy Malo! Madeliefke En Lynn, ik vind dat setje van Mimpi dus wel superleuk, lekker toch als het zit als een pyjama maar ik vind niet dat het er zo uitziet. En ik zag nog dat sandaaltje lekker geshopt had! Verder zelfde gevoel als enkele van jullie, de wintercollectie heb ik wel gezien en heb ook wel genoeg. Wel weer wat op MP gezet en als ik wat verkoop mag ik Kiezeltje kopen. *sterk zijn* *sterk zijn* Ach, het duurt nog zo lang voor het zomer is
nog 4 weekjes LALALLALLALA HEEEEEEEEEEERLIJK DE ZON IN.......................... snap je nu dat ik zo gek ben op vakantie.........